wtfquote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Oh nee, er was er een die hem niet omhoog kreeg en die heeft sindsdien nooit meer gepost.
Laat L0t met rust jaquote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Hoort bij het ontgroeningsritueel van deze SC, zijn we jou vergeten?
Het eerste.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
bedoel je nu een van bt of iemand anders?
vertelquote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Het eerste.
Dat is echt al schandalig lang geleden, overigens.
Ik weet het nog.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Het eerste.
Dat is echt al schandalig lang geleden, overigens.
wie ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik heb BT ook ooit een keer drugs gestuurd via de post, dat was best gangsta!
Ik ook niet, net als de helft van de posts van Panzer.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap niks van de TT kan iemand uitleggen
Walgelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Wij zijn over drie jaar tien jaar e-vrienden, hoe voelt dat?
U mirin?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als de helft van de posts van Panzer.
Meaten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Walgelijk.
Misschien moeten we dan maar eens 'meeten'.
Nya mad?quote:
Dat je dat nog herinnertquote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
[insert douchebagwise.jpg]
Dat gaan jullie vast uitbundig vieren.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Wij zijn over drie jaar tien jaar e-vrienden, hoe voelt dat?
Ik niet, wel post ontvangen van d'r. Who's jelly.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoeveel mensen hebben BT geneukt dan?
Ik ben niet zo thuis in de bodybuildwereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |