dat wist ik idd, maar dat is echt zo'n doktersgeheim waar je ook speciaal naar moet vragen en op recept enzo, oh dat zegt ze netquote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Allemaal aan de vitamine A zuur
Morgen staat iedereen bij de Apotheek.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Allemaal aan de vitamine A zuur
De weTquote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Tenenkrommend dat over een triviale definitie-kwestie (200 ?) kinderen hun opleiding niet mogen afmaken, en waarom precies ?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Tenenkrommend dat over een triviale definitie-kwestie (200 ?) kinderen hun opleiding niet mogen afmaken, en waarom precies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wet is blijkbaar niet helemaal duidelijkquote:
Nee, de uitleg van de wet. Een verdrag is ook een geldige rechtsbron en volgens internationale verdragen moeten kinderen onder alle omstandigheden onderwijs volgen. Internationale verdragen gaan boven nationaal recht.quote:
Je maintiendrai.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Ja ik ben gekke Henkie niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee, de uitleg van de wet. Een verdrag is ook een geldige rechtsbron en volgens internationale verdragen moeten kinderen onder alle omstandigheden onderwijs volgen. Internationale verdragen gaan boven nationaal recht.
gelukkigquote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben gekke Henkie niet.
Maar leg dat gekke Henkie maar eens uit.
Asscher staat dicht bij de praktische uitvoering van wetten en Henkie kan alleen maar wettenbundel geilen.quote:
Ja, dat wordt 'm niet (hoop ik voor de PvdA).quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
De toekomstige leider van de PvdA spreekt.
Nee? Ik vind hem écht goed. Niet verwacht eigenlijk. Rustig, uitgestoken hand (ook al is dat een soort toneel) en scherp.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt 'm niet (hoop ik voor de PvdA).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |