Een nieuw verslag van
Monopoly over mijn avonturen op het toilet.
Vandaag werd ik wat later wakker dan gebruikelijk. Mijn natuurlijke stoelgang was hierdoor lichtelijk verstoord. Toch moest ik er weer aan geloven om mijn dagelijkse bruine beer vrij te laten. Een vrij emotioneel moment zoals jullie wel begrijpen, je maakt hem en je moet op een gegeven moment los laten.
Om deze emotionele pijn te verzachten heb ik een mooi ritueel gevonden.
Als eerste is een verkenning van de kleine kamer een must. Zijn alle atributen en benodigdheden aanwezig ?
![L34Dj.jpg]()
Zoals jullie zien, is alles aanwezig. Voldoende papier om te vegen, ook is de ruimte genoeg om staand te kunnen vegen (Ja ik veeg staand, dat is prettiger)
Vervolgens heb je je eigen benodigdheden nodig. De laptop had ik al in de hand. Sigaretten om de geur te maskeren, een blije energy drank voor de energie die nodig is voor deze zware anale bevalling, en een goede sudoku om de tijd te doden. Deze maakte ik online dus helaas niet aanwezig op onderstaande foto.
![85tG7.jpg]()
Daarna begint het echte werk. Ik had vandaag helaas een beetje last van een zogeheten "dwarsligger". Het koste mij aardig wat kracht om hem veilig mijn lichaam te laten verlaten.
Van dit pers proces heb ik een mooie foto gemaakt. Deze kan ik hier helaas niet tonen, ik moet immers mijn anonimiteit hoog houden.
Maar jullie mogen gerust weten dat het me behoorlijk wat druk kracht koste, maar het klusje is geklaard.
Dan rest mij niets anders om het resultaat te posten.
Gelukkig in een spoiler voor jullie, maar schroom niet. Dit is een prachtig stukje over hoe de mens werkt, en dit hoort er gewoon bij.
- bah -
Ik ben overigens op de Nederlandse Kampioenschappen figuurpoepen laatst 2e geworden.
Een mooie D van DevilsWhore heb ik speciaal voor haar gepoept met veel plezier (en vooral opluchting).
Het cijfer voor dit moment van verlichting :
8.0Fijne dag en tot de volgende keer!!
[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 05-04-2012 07:54:39 ]