Ja maar toen postten zij nog niet eens hierquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was wel een tijdje onenigheid tussen Fernandes en KLBSC door enkele users, trouwens.
Maar dat is verleden tijd. Toch?
Nouja het zou nogal een kort werk wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Als je het serieus schrijft leg ik een tientje neer, Maisnon!
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Laten we dit ombuigen naar een real life gevecht.
Vandaar dat ik zeg dat die haat op KLBSC iets was uit het verleden.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar toen postten zij nog niet eens hier
Hoezo 'alsof'?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten zijn
My bad.
Waar claim ik dat wij 'tof zijn en de rest kenker'?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten zijn
My bad.
Gewoon de hele wereld negeren en lekker in je eigen bubbel levenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja het zou nogal een kort werk worden
'Gewoon negeren witte nie.'
Dat is het zo ongeveer
En over wie heb je het dan nu allemaal?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
My bad.
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
My bad.
Oke Modje.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Maisnon het volgende:
En zit nou eens niet allemaal zo te stoken op elkaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja het zou nogal een kort werk worden
'Gewoon negeren witte nie.'
Dat is het zo ongeveer
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nouquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.
[..]
Vandaar dat ik zeg dat die haat op KLBSC iets was uit het verleden.
True dat. Al is dat bij mij niet echt het geval, omdat veel van mijn vrienden het niets vinden. Toch was het chillquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, gevaar is wel dat je er zo snel naar grijpt
HEYquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier is maar 1 oplossing voor.DE KASTE
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.
Hmm...Team Panzerquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Laten we dit ombuigen naar een real life gevecht.
Leugens.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar claim ik dat wij 'tof zijn en de rest kenker'?
Overigens is het wel deels waar. Wij zijn ook heel tof
Volgens mij lullen we compleet langs elkaar heen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nou
Vrouwen onlyquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tegen wie ga jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |