Hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe dan altijd super gangster en zeg dat ik er ook om 10 ben om ze aan te moedigen.
Like, never!
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Dinsdagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Spacenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Zondagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Ja, maar het eindigt altijd in een deceptie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, inderdaad![]()
Zeker dat het Real-Barca als finale gaat worden
Dronken beloftesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe dan altijd super gangster en zeg dat ik er ook om 10 ben om ze aan te moedigen.
Like, never!
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SpacenOp wat space jij dan behalve wiet?
Techno ontbijt tijdens ADE om daarna nog tot 23:00 door te feesten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Zondagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Ons Mieke.quote:
Wikkel je lippen om mijn vlezige lolly.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Wat doen die zogenaamde fok-hipsters hier überhaupt. Ga naar jullie eigen slowchat tof doen over dansjes en paardjes. Serious.
Zolang ze maar niet tof gaan doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Wat doen die zogenaamde fok-hipsters hier überhaupt. Ga naar jullie eigen slowchat tof doen over dansjes en paardjes. Serious.
Deze zin wordt oud CBquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wikkel je lippen om mijn vlezige lolly.
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Ik heb keihard gelachen toen je zei dat jij prostituee wou wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen toen ze begon over haar prostituee ervaringen
Wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Die vrouw van dat plaatje heb ik telkens misgelopen
Project in Woensel gehad, vertelde bij dat buurthuis over de reputatie op internet van sommige bewoners, waaronder dus mieke.
Zeiden ze: Mieke? Mieke de Kiep? Die kan hier elk moment binnenkomen!
Echt ik zat daar met trillende handjes, net of de koningin op bezoek kwam
Godver, dat heb ik gemist. Kijken of ik dat kan terug kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen toen ze begon over haar prostituee ervaringen
Zo is dat Cher. Zeg het ze, straight up.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Die mensen komen hier zeiken op mij, sowieso zeiken ze zelfs over mij in de eigen slowchat. Houd het dan ook daar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..
Ik meen het er niet minder om.quote:
Ik vermoed dat ze een dissociale persoonlijkheidsstoornis heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |