Ok.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Sinosappel het volgende:
Cher verrijkt mijn FOK!ervaring met 9285233
Dit is ook echt hun vierde album. Drukke boys.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ja. Maar deed me weinig. Eerste album was tof.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Yv. het volgende:
Die titels waren ook tof. Kickstart le brommer enzo
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik zie Allure al kotsend op het veld staan zondag na een wilde zaterdagavond!
DOE HET!
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik zie Allure al kotsend op het veld staan zondag na een wilde zaterdagavond!
DOE HET!
Toen ik nog op zondagochtend paardreed lukte het me na een paar weken ook niet meer hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnen. Ook al zijn het wel mannen
.
Exact dit. Zit je daar om zes uur 's ochtends nog te afteren terwijl zij drie uur later moeten opstaanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnen. Ook al zijn het wel mannen
.
Madridquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzieke goals van Real Madrid vanavond![]()
Kaka
CR7
Di Maria![]()
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Madrid!
kkbarca kkflikkers kkkuipers
Nee je kat vetmesten meid, echt geweldig gewoon!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Cher- het volgende:
Kijk mij paardrijden woehoebeter tegen een bal aantrappen dan
Hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Exact dit. Zit je daar om zes uur 's ochtends nog te afteren terwijl zij drie uur later moeten opstaan.
Ik kan het overigens niet.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzieke goals van Real Madrid vanavond![]()
Kaka
CR7
Di Maria![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Madrid!
kkbarca kkflikkers kkkuipers
Wat kom je haten op dikke poezenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je kat vetmesten meid, echt geweldig gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |