Zelfs Sinos is de badass aan het uithangen. grimmige toestanden up in here.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter werkt bij de Fernandes wijfjes (srs)
Dus oke doei
Maisnon.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon geen aandacht geven in zo'n geval, voor meer tips lees mijn handige E-Book 'Hoe Overleef ik Lamon, MiVer en andere users' binnenkort verkrijgbaar in de FOK!shop
Tijdelijk met gratis cursus Jamaicaans door Vaseline
Samen met je vriendin thee drinken zekerquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij moet nog steeds op mijn housewarming komen.
Inderdaad. Ze postte hier zelfs pas nadat jullie kwamen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
26 februari, ik zie het nu pas! Hehehe, en dan "de eigen" sc noemen.
Sinos en ik hebben een beetje een haatliefde verhouding waar de passie van af spat wanneer een conflict weer eens een hoogtepunt bereikt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zelfs Sinos is de badass aan het uithangen. grimmige toestanden up in here.
Jij altijd met je conclusies die nergens op slaanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Trots doen omdat je lang geregistreerd staat op FOK!__
Jullie kunnen het vast goed met elkaar vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Samen met je vriendin thee drinken zeker?
Sowieso een plek op internet verdedigen. Wat zijn we? 12quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je conclusies die nergens op slaanIk claim dat nergens, maar ik vind het nergens op slaan dat een chick die hier net 2 maanden op FOK! zit doet alsof deze SC haar "eigen" is.
Echt, wanneer heb je dat genomen dan.quote:
MY NIKKAZ FROM G BLOKK!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon geen aandacht geven in zo'n geval, voor meer tips lees mijn handige E-Book 'Hoe Overleef ik Lamon, MiVer en andere users' binnenkort verkrijgbaar in de FOK!shop
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Plasoorlog!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso een plek op internet verdedigen.
Come at me broquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Mensen zonder account met vijf cijfers of minder.
Misschien heb ik die ook wel. Oooohohohohohohoooooh.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Mensen zonder account met vijf cijfers of minder.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinos en ik hebben een beetje een haatliefde verhouding waar de passie van af spat wanneer een conflict weer eens een hoogtepunt bereikt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat je aandacht krijgt @ fok moet je het niet te serieus gaan nemen, irl ben je nog steeds dat ene kneusje.
Jezusquote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter werkt bij de Fernandes wijfjes (srs)
Dus oke doei
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je conclusies die nergens op slaanIk claim dat nergens, maar ik vind het nergens op slaan dat een chick die hier net 2 maanden op FOK! zit doet alsof deze SC haar "eigen" is.
Ik weet dat je die hebt, babyquote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien heb ik die ook wel. Oooohohohohohohoooooh.
2 keer inmiddels. Ekte junkquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt, wanneer heb je dat genomen dan.
Was wel een tijdje onenigheid tussen Fernandes en KLBSC door enkele users, trouwens.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten is
My bad.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten zijn
My bad.
Ja maar toen postten zij nog niet eens hierquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was wel een tijdje onenigheid tussen Fernandes en KLBSC door enkele users, trouwens.
Maar dat is verleden tijd. Toch?
Nouja het zou nogal een kort werk wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Als je het serieus schrijft leg ik een tientje neer, Maisnon!
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Laten we dit ombuigen naar een real life gevecht.
Vandaar dat ik zeg dat die haat op KLBSC iets was uit het verleden.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar toen postten zij nog niet eens hier
Hoezo 'alsof'?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat de haat meer kwam omdat jullie SCje altijd doet alsof ze tof zijn en de rest kenker en dat jullie dan nu als een stelletje hypocriete honden hier aan het posten zijn
My bad.
Waar claim ik dat wij 'tof zijn en de rest kenker'?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
My bad.
Gewoon de hele wereld negeren en lekker in je eigen bubbel levenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja het zou nogal een kort werk worden
'Gewoon negeren witte nie.'
Dat is het zo ongeveer
En over wie heb je het dan nu allemaal?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
My bad.
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
My bad.
Oke Modje.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Maisnon het volgende:
En zit nou eens niet allemaal zo te stoken op elkaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja het zou nogal een kort werk worden
'Gewoon negeren witte nie.'
Dat is het zo ongeveer
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nouquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.
[..]
Vandaar dat ik zeg dat die haat op KLBSC iets was uit het verleden.
True dat. Al is dat bij mij niet echt het geval, omdat veel van mijn vrienden het niets vinden. Toch was het chillquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, gevaar is wel dat je er zo snel naar grijpt
HEYquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in de KLB SC toen de meesten van jullie nog in de luiers zaten.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier is maar 1 oplossing voor.DE KASTE
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kies krio als tagpartner. En Juna en Jumi als dames in bikini met bordjes met welke ronde het is.
Hmm...Team Panzerquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Laten we dit ombuigen naar een real life gevecht.
Leugens.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar claim ik dat wij 'tof zijn en de rest kenker'?
Overigens is het wel deels waar. Wij zijn ook heel tof
Volgens mij lullen we compleet langs elkaar heen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nou
Vrouwen onlyquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tegen wie ga jij?quote:
Hahahaha, sowieso dat dit de meest gangsta zin is die je ooit hebt gebruiktquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nou
Dat maakt Cher- er van.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit geweten dat er een wij tegen hun was..
Ze hebben het gewild, schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
krio is zegmaar de Garisson van Fernandesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.
True, behalve die rode skinnies, da's die homo Jj hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.
Garisson is superieur.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
krio is zegmaar de Garisson van Fernandes
Ik probeer te stoken.. maar ik bedoel dus de beef die toen tussen KLB SC en Fernandes, daar hadden zij niks mee te maken want zij waren hier toen nog helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we compleet langs elkaar heen.Ik volg je niet.
Zijn wij ook een team? Aangezien jij wel zo'n ghetto fight chick bentquote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Cher nu dan gebleven he, he he?
Ik wil ooit nog een keer skinnies kopen en dan á la The Incredible Hulk met mijn T-Rex quads er zo uit scheuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]
True, behalve die rode skinnies, da's die homo Jj hè.
Dat probeer ik dus exact te zeggen ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik probeer te stoken.. maar ik bedoel dus de beef die toen tussen KLB SC en Fernandes, daar hadden zij niks mee te maken want zij waren hier toen nog helemaal niet.

Gotta love it.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat maakt Cher- er van.
De opstokende slet.
Niet begrijpen hoe serieus de internetgame isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitchesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn wij ook een team? Aangezien jij wel zo'n ghetto fight chick bent.
Dat laat ik over aan jou en Titiquote:
Niet doen alsof je ons niet stuk voor stuk tof vindtquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit in Team Eamers
Dan nodig ik ook een russische oma uit voor in mn team en dan is het net alsof ze telkens Tim Immers zegt als het over t team gaat
Als ik in jouw team zit wil Ally vast met je vechtenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitches
Waar lees je zoietsquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik was net keihard aan het lachen, lees ik dit;
"I wasn't that drunk..." "Dude, you picked up a little mexican girl and screamed, "DORA! I NEED YOUR MAP TO GET HOME"
Veeg me op. Aan het zuuuurstof.
Ik ben even ontzichtbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, bij welk team hoort Vas eigenlijk?
Dat in ieder geval uberhaupt sowieso. Ik ken Krioro overigens niet.quote:
- In wat voor opzicht lijk jij op je broer?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
denk dak over 5/10 minuten boven op bed ga ligge sloapen
Maak je geen illusies.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doen alsof je ons niet stuk voor stuk tof vindt
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitches
Oh. Het is al laat. Ik ga maar slapen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een keer skinnies kopen en dan á la The Incredible Hulk met mijn T-Rex quads er zo uit scheuren.
[..]
Dat probeer ik dus exact te zeggen ja. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Niet begrijpen hoe serieus de internetgame is.
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnenquote:
DeManZonderHoedquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?
Oh ja, jij rugbyt, he? Bring it on.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnen![]()
Behalve Vas misschien maar die zit in ons team Fas.
Ik weet nu sowieso niet wie nu tegen wie is eigenlijk. Het is als een voetbalwedstrijd waarbij iedere speler een eigen kleurtje heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig poste ik al veel eerder mee in de klb sc, dus ga ik dit vanaf de kant bekijken.
Wij zijn Team Ernem.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig poste ik al veel eerder mee in de klb sc, dus ga ik dit vanaf de kant bekijken.
inb4 remiquote:
Lekker Bobs.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet nu sowieso niet wie nu tegen wie is eigenlijk. Het is als een voetbalwedstrijd waarbij iedere speler een eigen kleurtje heeft.
Hoi Tli, popcorn?
Als jullie aan de kant van Cher staan zit ik niet in jullie team hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnen![]()
Behalve Vas misschien maar die zit in ons team Fas.
Omg, ik moest hardop lachen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Cher- tegen de wereld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |