Je vergeet dat Tli en ik aan de zijlijn zitten. Deze vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
En aan het eind van het gevecht als iedereen dood is hebben CB en ik hatelijke wurgseks waarna ik hem al neukend en wurgend de laatste adem beneem en daarmee de KLBSC een overwinningstitel schenk en de KLBSC-eer in stand hou.
Windt je dat op?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Studeer jij het fur real ook?
asphyxiationsex schijnt welk kenkergoed te zijn ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
En aan het eind van het gevecht als iedereen dood is hebben CB en ik hatelijke wurgseks waarna ik hem al neukend en wurgend de laatste adem beneem en daarmee de KLBSC een overwinningstitel schenk en de KLBSC-eer in stand hou.
Dump The Clip is toch wel de hardste track van Ritual of Battle.quote:
Uiteraard.quote:
Pff, jijquote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ja oke en ik had ook ff krio niet meegerekendquote:Op woensdag 4 april 2012 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet dat Tli en ik aan de zijlijn zitten. Deze vlieger gaat niet op.
Precies hoe ik me dat voorstelde, geloof het of niet.quote:
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:51 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Alleen als het aan de UvA is.
Maar je mag wel onze nederige slaaf zijn achteraf.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke en ik had ook ff krio niet meegerekend
Sowiesoquote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb alleen in Arnhem gewoond vanwege mijn vriend. En nu ben ik er alleen in het weekend. Nee Nijmegen is mijn stadje, Jumi got my back.
Wiens nederige slaaf precies?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar je mag wel onze nederige slaaf zijn achteraf.
Nee!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Christian/aan?
Ben je nog solo uit geweest?
L0t. Lamon komt in November, niet in oktober. Even je agenda aanpassen.quote:
Maar dan is het toch geen uitdaging meer wanneer jij en iedereen om je heen waus is?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik heb wel een verse lading knallers, dus ik ga het zeker doen.
Vrijdag swsquote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik heb wel een verse lading knallers, dus ik ga het zeker doen.
Het is wat.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was vandaag de halve dag alleen op de afdeling en het was tantoedruk. Ineens alles tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |