Jij ook kk mooi met 2 dames met rode shirts naast je, hosselaarquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Even jouw profiel opgezocht via de zijne, kkmooi jij :$
het geeft geen ene kut alles gaat over mijquote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik hoorde dat het kwart over party time is, kan iemand dit bevestigen?
Alles gaat over je? Lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
het geeft geen ene kut alles gaat over mij
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook kk mooi met 2 dames met rode shirts naast je, hosselaar
Voetbal is echt wel tof hoor Allure_, geen grappenquote:
jullie zijn echt made for each otherquote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Voetbal is echt wel tof hoor Allure_, geen grappen, ik heb er 7 jaar op gezeten en was een ster speelster.
Cher met Ally vergelijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jullie zijn echt made for each other
Ja. Maar deed me weinig. Eerste album was tof.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Heb je die gehele nieuwe 'pokoe' van Le Le al geluisterd?
Jij bent sowieso een player.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Kijk mij een ster speelster zijn![]()
Wiehoe.
Ok.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Sinosappel het volgende:
Cher verrijkt mijn FOK!ervaring met 9285233
Dit is ook echt hun vierde album. Drukke boys.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ja. Maar deed me weinig. Eerste album was tof.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Yv. het volgende:
Die titels waren ook tof. Kickstart le brommer enzo
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik zie Allure al kotsend op het veld staan zondag na een wilde zaterdagavond!
DOE HET!
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik zie Allure al kotsend op het veld staan zondag na een wilde zaterdagavond!
DOE HET!
Toen ik nog op zondagochtend paardreed lukte het me na een paar weken ook niet meer hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnen. Ook al zijn het wel mannen
.
Exact dit. Zit je daar om zes uur 's ochtends nog te afteren terwijl zij drie uur later moeten opstaanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Vrienden van me moeten op zondag altijd om 10 uur voetballen en zij zijn nóóit voor 6 uur 's ochtends thuis. En toch overleven ze het, dus ik moet dit ook kunnen. Ook al zijn het wel mannen
.
Madridquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzieke goals van Real Madrid vanavond![]()
Kaka
CR7
Di Maria![]()
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Madrid!
kkbarca kkflikkers kkkuipers
Nee je kat vetmesten meid, echt geweldig gewoon!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Cher- het volgende:
Kijk mij paardrijden woehoebeter tegen een bal aantrappen dan
Hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Exact dit. Zit je daar om zes uur 's ochtends nog te afteren terwijl zij drie uur later moeten opstaan.
Ik kan het overigens niet.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzieke goals van Real Madrid vanavond![]()
Kaka
CR7
Di Maria![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Madrid!
kkbarca kkflikkers kkkuipers
Wat kom je haten op dikke poezenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je kat vetmesten meid, echt geweldig gewoon!
Hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe dan altijd super gangster en zeg dat ik er ook om 10 ben om ze aan te moedigen.
Like, never!
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Dinsdagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Spacenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Zondagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Ja, maar het eindigt altijd in een deceptie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, inderdaad![]()
Zeker dat het Real-Barca als finale gaat worden
Dronken beloftesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe dan altijd super gangster en zeg dat ik er ook om 10 ben om ze aan te moedigen.
Like, never!
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SpacenOp wat space jij dan behalve wiet?
Techno ontbijt tijdens ADE om daarna nog tot 23:00 door te feesten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Zondagmiddag gewoon weer verder dansen terwijl je nog half aan het spacen bent
Ons Mieke.quote:
Wikkel je lippen om mijn vlezige lolly.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Wat doen die zogenaamde fok-hipsters hier überhaupt. Ga naar jullie eigen slowchat tof doen over dansjes en paardjes. Serious.
Zolang ze maar niet tof gaan doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Wat doen die zogenaamde fok-hipsters hier überhaupt. Ga naar jullie eigen slowchat tof doen over dansjes en paardjes. Serious.
Deze zin wordt oud CBquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wikkel je lippen om mijn vlezige lolly.
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Ik heb keihard gelachen toen je zei dat jij prostituee wou wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen toen ze begon over haar prostituee ervaringen
Wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Die vrouw van dat plaatje heb ik telkens misgelopen
Project in Woensel gehad, vertelde bij dat buurthuis over de reputatie op internet van sommige bewoners, waaronder dus mieke.
Zeiden ze: Mieke? Mieke de Kiep? Die kan hier elk moment binnenkomen!
Echt ik zat daar met trillende handjes, net of de koningin op bezoek kwam
Godver, dat heb ik gemist. Kijken of ik dat kan terug kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen toen ze begon over haar prostituee ervaringen
Zo is dat Cher. Zeg het ze, straight up.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Die mensen komen hier zeiken op mij, sowieso zeiken ze zelfs over mij in de eigen slowchat. Houd het dan ook daar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..
Ik meen het er niet minder om.quote:
Ik vermoed dat ze een dissociale persoonlijkheidsstoornis heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waarom kom je alleen maar problemen zoeken? Blijf dan gewoon weg..
Ik dacht dat je een villa ging krakenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Kans van 90% dat ik ook in woensel ga wonen. Trots op.
Lok het dan niet uit. Slachtoffer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die mensen komen hier zeiken op mij, sowieso zeiken ze zelfs over mij in de eigen slowchat. Houd het dan ook daar.
Voor villa's moet je in Woensel zijn ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een villa ging kraken.
Omdat je aandacht krijgt @ fok moet je het niet te serieus gaan nemen, irl ben je nog steeds dat ene kneusje.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik meen het er niet minder om.
Ik denk dat het beter werkt bij de Fernandes wijfjes (srs)quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik meen het er niet minder om.
En dan Villa Krakelbont noemenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even mijn poolse connecties aanscherpen. Zij weten er meer vanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Pak ze cher, ik heb je back.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die mensen komen hier zeiken op mij, sowieso zeiken ze zelfs over mij in de eigen slowchat. Houd het dan ook daar.
Chick, bijna iedereen hier postte al in KLB toen jij hier nog heel niet geregistreerd was dus ik weet niet waarom je nu opeens heel tof aan het doen bent alsof jij de boel hier opgericht hebt en anderen hier niet mogen postenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Cher- het volgende:
Laat me weten want ik wil het ook zienquote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik gemist. Kijken of ik dat kan terug kijken.
Nu moet ik weg?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter werkt bij de Fernandes wijfjes (srs)
Dus oke doei
Dit raakt mij diep.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat je aandacht krijgt @ fok moet je het niet te serieus gaan nemen, irl ben je nog steeds dat ene kneusje.
Tenzij ik je mag ontknapenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu moet ik weg?IJskoud figuur jij.
26 februari, ik zie het nu pasquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Chick, bijna iedereen hier postte al in KLB toen jij hier nog heel niet geregistreerd was dus ik weet niet waarom je nu opeens heel tof aan het doen bent alsof jij de boel hier opgericht hebt en anderen hier niet mogen posten
Jij moet nog steeds op mijn housewarming komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom je op mijn housewarming? Je moet wel een aap meenemen.
Wordt het romantisch?quote:
Jij mag blijvenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu moet ik weg?IJskoud figuur jij.
Trots doen omdat je lang geregistreerd staat op FOK!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Chick, bijna iedereen hier postte al in KLB toen jij hier nog heel niet geregistreerd was dus ik weet niet waarom je nu opeens heel tof aan het doen bent alsof jij de boel hier opgericht hebt en anderen hier niet mogen posten
Xquote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SpacenOp wat space jij dan behalve wiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |