quote:@bjornkuipers Howard zegt me net dat Benfica nog kans maakt..onmogelijk want deze scheids heeft tot nu toe een gemiddelde van 0 op 8 met penalties uit de corner. Belachelijk laag gemiddelde natuurlijk!
Prutser.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niets over de uitdoelpuntenregel
Als beide ploegen na 2 wedstrijden even veel hebben gescoord, wordt het aantal keer buitenspel vermenigvuldigt met 1.2 en gedeeld door 0.8 en dan weet je wie de winnaar isquote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het gelijk is na twee wedstrijden, wint het team dat het meeste uitdoelpunten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als beide ploegen na 2 wedstrijden even veel hebben gescoord, wordt het aantal keer buitenspel vermenigvuldigt met 1.2 en gedeeld door 0.8 en dan weet je wie de winnaar is
Jou geloof ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het gelijk is na twee wedstrijden, wint het team dat het meeste uitdoelpunten heeft gemaakt.
Tenzij dat Barça is.
hij heeft wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:@bjornkuipers wat speelt chelsea slecht zeg, bah! Barcelona had hier minstens 3 penalties uit gesleept
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef TBakkert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er ook wedkantoren die bets aannemen als '0 doelpunten Torres deze wedstrijd'?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er ook wedkantoren die bets aannemen als '0 doelpunten Torres deze wedstrijd'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Messi is inderdaad irritant arrogant.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat zo een arrogante kut kwal zo goed kan zijn....![]()
![]()
wel een lage notering 1.05 ofsoquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die dat voor Andy Carroll hebben gedaan zijn over de kop gegaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Messi is inderdaad irritant arrogant.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Messi is inderdaad irritant arrogant.
ook voor de moslimquote:
zolang nog steeds bezig is met zijn theater stuk "de vallende zwaan" krijgt ie 0 respect vanuit mijn paleis.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat zo een arrogante kut kwal zo goed kan zijn....![]()
![]()
quote:@bjornkuipers BAH BAH BAH BAH!.......................... een normale goal en niet uit de penalty : -
Iddquote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja benfica krijgt de rekening gepresenteerd Jeroen
Ja...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja benfica krijgt de rekening gepresenteerd Jeroen
Die is vrij matig. Serie is veel beter.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
het ludie, ik had vandaag de friday nights lines film gekeken.
Idd. Irritant stukje toneel wat ie volgens mij geleerd heeft van Figo.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zolang nog steeds bezig is met zijn theater stuk "de vallende zwaan" krijgt ie 0 respect vanuit mijn paleis.
Oh joh.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De woorden die Jeroen zoekt zijn:
Chelsea krijgt de rekening gepresenteerd.
Dit dusquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Met 11 man had Benfica Chelsea er gewoon uitgeknikkerd.
quote:
Je zou het denken héquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De woorden die Jeroen zoekt zijn:
Chelsea krijgt de rekening gepresenteerd.
ja en die serie kan ik nergens vinden op pirateninternetquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is vrij matig. Serie is veel beter.
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef Confetti het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als dat anti-voetbal wordt afgestraft.
Het is weer 11 tegen 10 nu helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
Torres eruit, zal Chelsea zo wel gaan scoren.
no, it's a fucking disgracequote:
ik heb er precies 2!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft wel een knuffel of 2 nodig ja
hij doet de gemiddelde barcelona-speler naquote:
quote:
quote:
Ajax deed het bij Man U.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Grifte het volgende:
Met 10 man tegen Chelsea, op stamford bridge, en daar hele wedstrijd domineren
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kuipers had nu een penalty gegeven
Benfica met 11 man had Chelsea allang op achterstand gezet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ploeg heeft iig meer kans om Barca te verslaan.. maar niet véél meer
het was 100% een pingel ik had het gegevenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
dit is beter dan een pingel. maar nee.
Nu hoeft niemand pics meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het was 100% een pingel ik had het gegeven
Groetjejs Kuipers
fuck youquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Hierro het volgende:
Waarom zijn ze blij bij Chelsea? Ze worden al weggespeeld door 10 man van Benfica in eigen huis en dan mogen ze straks tegen Barcelona.
quote:@bjornkuipers Gefeliciteerd Chelsea! De gewenste halve finale tussen Barca en Chelsea is een feit #hoera
pas fan sinds 2006 ofzo , kansloze successupportersquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pauperpubliek bij Chelsea zeg. Wat een stel knurften bij elkaar.
helemaal gelijk, chelsea bakte er helemaal niks van 2e helftquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Hierro het volgende:
Waarom zijn ze blij bij Chelsea? Ze worden al weggespeeld door 10 man van Benfica in eigen huis en dan mogen ze straks tegen Barcelona.
Ik denk 10-0 minstens over twee wedstrijden gezien voor Barca.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Hierro het volgende:
Ik ook, maar Benfica mag met opgeheven hoofd terug naar huis. Met 10 man Chelsea bijna eruit tikken is niet verkeerd.quote:
Ben bang dat Chelsea carrieres gaat beeindigen in de halve finale. Die zullen gedreven zijn door rancune.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen Barca is het gevaarlijk spel.
quote:
de waarheid is dat chelsea naar de halve finale isquote:
Heb je lekker veel aan..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook, maar Benfica mag met opgeheven hoofd terug naar huis. Met 10 man Chelsea bijna eruit tikken is niet verkeerd.
Dat is waar. Daar troost ik me maar mee dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook, maar Benfica mag met opgeheven hoofd terug naar huis. Met 10 man Chelsea bijna eruit tikken is niet verkeerd.
Kuipers mag niet allebei de wedstrijden fluiten hequote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik denk 10-0 minstens over twee wedstrijden gezien voor Barca.
Mensen kennen Chelsea echt absoluut nietquote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pas fan sinds 2006 ofzo , kansloze successupporters
mooi tochquote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben bang dat Chelsea carrieres gaat beeindigen in de halve finale. Die zullen gedreven zijn door rancune.
Dat ook ja gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
de waarheid is dat chelsea naar de halve finale is
Helaas niks nee, het is alleen een opstekertje voor het team. Toch jammer van die vroege rode kaart, Benfica had meer kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Die ketting jaEn die armen vol paupertattoos, wat een sjakie
is dat Shenron van Dragonball Zquote:
CHELSEA IS DOORquote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een laffe kutploeg is dat Chelsea toch ook
Haha, een draak op je rug taatoeweren, wat een Henk.quote:
zieke tattooquote:
als je ze gaat vragen wie Peter Osgood is staan ze met hun bek vol tandenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen kennen Chelsea echt absoluut nietStelletje meelopers.
Kuipers: 5 pingelsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Bah bah dat Chelsea![]()
![]()
![]()
Barca gaat ze hard in maken... 5-0
tusseninquote:
wie?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je ze gaat vragen wie Peter Osgood is staan ze met hun bek vol tanden
tuurlijk niet, 1 corrupte bende de laatste jarenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
Real Madrid en Barcelona spelen wederom de eerste wedstrijd uit in de halve finale, toeval?
Toeval dat het zo uitgestippeld was dat de finale Barca - Real kon worden?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
Real Madrid en Barcelona spelen wederom de eerste wedstrijd uit in de halve finale, toeval?
Vraag dat maar aan Lyon inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toeval dat het zo uitgestippeld was dat de finale Barca - Real kon worden?
Toeval kun je kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |