Ik zit nog te twijfelen of ik ga, wel de afgelopen dagen alleen maar naar El Camino geluisterd.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef WasMachinator het volgende:
oeh kaartjes voor The Black Keys in the pocket..
ik zit de afgelopen 4 maanden Brothers en El Camino non stop te luisteren dus voor mij was het een echte no brainer =)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, wel de afgelopen dagen alleen maar naar El Camino geluisterd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Gaat het over Alexander Klopping, eeuwige haat aan die knul.
fuck, jaloers!quote:
Betwijfel het, maar succes!!!!!! Dan moeten we er zeker een meet doenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
fuck, jaloers!
Rize of the Fenix!!!!!
ik moet echt kijken of ik nog kaartjes kan regelen!
i dit not meaaaaaan.. To blow ya mind. But that shit happens to me, all the tiiiime.quote:
Meisje jij hebt echt wat muzikale opvoeding nodig.quote:
sowieso!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Betwijfel het, maar succes!!!!!! Dan moeten we er zeker een meet doen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef thatday het volgende:
[..]
i dit not meaaaaaan.. To blow ya mind. But that shit happens to me, all the tiiiime.
Ja, zin in!
We have to laser of the D tattooooooooooo xDquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
sowieso!
ken inmiddels t nieuwe nummer bijna uit mijn hoofd.
nietquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje jij hebt echt wat muzikale opvoeding nodig.
xD Black mamba is my personal friend!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef shifto het volgende:
[..]
We have to laser of the D tattooooooooooo xD
geen slecht ideequote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens 42 euro zoeken voor de Zwarte Sleutels.
hahaha idd!!! Shit is EPIC zeg ik je. Word zeker een happening daar in de HMH, TENAC in NLquote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
xD Black mamba is my personal friend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |