Ik vind het heerlijk zitten. Krijg een beetje een pyama gevoel. Ik zou ze graag elke dag dragen zelfs.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.
Ik vind het ook puur werkkleding, ga geen pantalon dragen in mn vrije tijd ofzo.
Ouwe hosselaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet tof te zijn om lekker te zijn. Kijk maar naar jezelf
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaquote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zitten. Krijg een beetje een pyama gevoel. Ik zou ze graag elke dag dragen zelfs.
Pakken dan, niet stropdassen.
Overhemden niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaColbertjes ook. Overhemden niet. Dat is voor mij echt werkkleding, draag ze zelden in mijn vrije tijd.
ik vind het ook heerlijk zitten, alleen moet een pak mij wel echt staan anders lijk ik er meteen heel klein inquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaColbertjes ook. Overhemden niet. Dat is voor mij echt werkkleding, draag ze zelden in mijn vrije tijd.
het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ik draag ook bijzonder vaak overhemden. Met een spijkerbroek er onder (en mn verneukte schoenen) ofzo. Of een t-shirt met lange mouwen en een colbertje dr overquote:Op donderdag 5 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overhemden niet?
Mijn boss zit lekkerder en is zachter en soepeler en fijner dan mijn laatste pyama.
Echt hè, mijn weekenden zijn ook zo sleurerigquote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is ook altijd hetzelfde.
uitslapen, gamen, uitgaan, al die chicks weer afwerken.
Mijn weekenden beginnen een sleur te worden.
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overhemden niet?
Mijn boss zit lekkerder en is zachter en soepeler en fijner dan mijn laatste pyama.
Zwaar leven.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken het gevoelquote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt hè, mijn weekenden zijn ook zo sleurerig
Klinkt als een goed weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van Boss draag ik alleen Orange eigenlijk, overhemden heb ik verder vooral van Etro en Pringle of Scotland. Met manchetknopen, vind ik wel chique.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.
Ik zal wel te hoog scoren op de pauperschaal om overhemden met stijl te kunnen dragen. Zwarte overhemden zijn de uitzondering trouwens, die draag ik met plezier.
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.
Ik zal wel te hoog scoren op de pauperschaal om overhemden met stijl te kunnen dragen. Zwarte overhemden zijn de uitzondering trouwens, die draag ik met plezier.
Jij weet wel waar je het over hebt he? Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Van Boss draag ik alleen Orange eigenlijk, overhemden heb ik verder vooral van Etro en Pringle of Scotland. Met manchetknopen, vind ik wel chique.
Dat, minus het overhemd, want shirt. En air max = Adidas bij mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |