Scuzi!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:50 schreef Cue_ het volgende:
Was niet grappig bedoeld eig
We zullen zien iif t werkt. Poging twee
Ok! Goed gesprek? Of heb je er weinig aan gehad?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:56 schreef Skv het volgende:
Brr, net ruim een uur met m'n ex gebeld. Vreemd.
Maandagmiddag gaan we ff koffie doen op het terras!
diegene waar je onlangs zoveel aan moest denken? Belde jij of zij?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:56 schreef Skv het volgende:
Brr, net ruim een uur met m'n ex gebeld. Vreemd.
Maandagmiddag gaan we ff koffie doen op het terras!
Hoop moet je sowieso niet gaan hebben, waarschijnlijk maak je je dan alleen maar blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 5 april 2012 07:31 schreef thatday het volgende:
Ik ben wel echt opgeknapt sinds ik hem niet meer spreek. Dan ging ik hem alleen maar missen net de wetenschap dat t toch niets meer wordt. Of is er nog hoop voor jullie?
Je bent een vrouwtje?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:31 schreef thatday het volgende:
Ik ben wel echt opgeknapt sinds ik hem niet meer spreek. Dan ging ik hem alleen maar missen net de wetenschap dat t toch niets meer wordt. Of is er nog hoop voor jullie?
Als je er niet veel van weet dan heb je ook zitten bluffen bij je eigen sollicitatie dus kan je nu ook wel bluffen bij het uitvragen van een sollicitantquote:Op donderdag 5 april 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Ben applicatiebeheerder bij een transportbedrijf.
De clichevragen zullen wss gesteld worden door collega van mij. Ik ben er voor de technische vragen over mijn vakgebied. Echter is het niet echt mijn vakgebied (nog) en laat staan dat ik er veel van weet
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Als je er niet veel van weet dan heb je ook zitten bluffen bij je eigen sollicitatie dus kan je nu ook wel bluffen bij het uitvragen van een sollicitantGewoon veelbetekenend 'Oh ja?' zeggen na zijn antwoord en een notitie maken en het daarbij laten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]zo gemeen ben ik niet
ik heb niet zitten bluffen tijdens mijn sollicitatie hoor.
zij: we zien dat je niet veel kennis van zaken hebt
ik: nee klopt, maar kan het leren
zij: ok
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan mijn sollicitatie toen ik begon met werken en bij de Servicedesk van dit bedrijf werd gestald. Ik wist geen drol van IT maar de sollicitatie ging alleen maar over muziek en uitgaan terwijl we buiten peukjes gingen roken. Toen werd me gevraagd of ik een printer in kon stellen. Dat kon ik nog net wel
Daarna werd ik aangenomen. Die baan heeft mijn carrière gemaakt. Ik weet nog steeds geen drol van IT maar ben wel goed terecht gekomen
Ze had me een mail gestuurd en daarna heb ik dr even gebeld. Best relaxed om elkaar weer even te spreken, ik denk dat ik het wel aankan maandag even wat te drinken. Kunnen we ook even overleggen hoe we de komende tijd met elkaar omgaan. Vrijdag sowieso afstudeerborrel van een vriendin van ons beiden, dus dan zouden we elkaar sowieso tegenkomen. Als we elkaar daarvoor even spreken wordt dat minder awkward dan én spreken we elkaar niet de eerste keer met een slok op. Denk dat het wel wat drama's kan schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
diegene waar je onlangs zoveel aan moest denken? Belde jij of zij?
Inderdaad zoiets jaquote:Op donderdag 5 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan mijn sollicitatie toen ik begon met werken en bij de Servicedesk van dit bedrijf werd gestald. Ik wist geen drol van IT maar de sollicitatie ging alleen maar over muziek en uitgaan terwijl we buiten peukjes gingen roken. Toen werd me gevraagd of ik een printer in kon stellen. Dat kon ik nog net wel
Daarna werd ik aangenomen. Die baan heeft mijn carrière gemaakt. Ik weet nog steeds geen drol van IT maar ben wel goed terecht gekomen
Denk je wel dat het alleen bij drinken gaat blijven?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef Skv het volgende:
Ze had me een mail gestuurd en daarna heb ik dr even gebeld. Best relaxed om elkaar weer even te spreken, ik denk dat ik het wel aankan maandag even wat te drinken. Kunnen we ook even overleggen hoe we de komende tijd met elkaar omgaan. Vrijdag sowieso afstudeerborrel van een vriendin van ons beiden, dus dan zouden we elkaar sowieso tegenkomen. Als we elkaar daarvoor even spreken wordt dat minder awkward dan én spreken we elkaar niet de eerste keer met een slok op. Denk dat het wel wat drama's kan schelen.
Pff, had die wijn gisteren moeten laten staan. Zo gaar als een tientje
Ja, dat is wel de bedoeling. Anders wordt het alleen maar ellende natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je wel dat het alleen bij drinken gaat blijven?
Maar snap dat je het wel even een fijn idee vindt om elkaar even te spreken van te voren.
Lol
Terminologie als in het technische deel of het procesmatige deel? De technische dingen kan ik vaak nog wel begrijpen, maar het procesgeneuzel...Werk je volgens ASL?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets ja
Bedoel ik doe m'n werk en begin het langzaam te snappen/begrijpen, maar terminologie enzo, dat zit er nog niet echt in. Zeker omdat je gewoon in de praktijk leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |