Het waren er vierquote:
eruitgetrapt hoop ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het waren er vier
Alleen heb ik het ze niet nog een keer zien doen. Al liep er wel net 1 van de tribune af.
Dat jongetje hoeft maar zn muil open te trekken en ik zou weg zijn. misschien heeft hij ze weggepraat.quote:
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Gaat het over Alexander Klopping, eeuwige haat aan die knul.
Felix Rottenberg voldoet ook aan die omschrijving, behalve dat het geen knulletje meer is.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.
Hij zei dat mijn Smartchecker een goede grap was, vuige Apple hipsters.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.
Hallo meisje :$quote:
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef Cue_ het volgende:
zo'n jongen met hand op rug van meisje. En dat meisje de hele tijd nee zeggen en nee schudden met haar hoofd
Die jongen wil iets.. misschien wel weer zoenen. Zij wil niet.. echt niet, hij biljft proberen en kijkt haar aan, moedigd haar aan. Maar ze kijkt chagrijnig en wil nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |