Kennelijk is de stress test een groot succesquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom op ze gaan mensen toch niet zo naaien? Ben speciaal thuis gebleven.

Even serieus, is toch gewoon hard de fans naaien?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kennelijk is de stress test een groot succes

Bolquote:
 Daar bestel ik vrijwel al mijn games, muziek, elektronica, alles. Maja schijnbaar konden ze de grote vraag niet aan
 Daar bestel ik vrijwel al mijn games, muziek, elektronica, alles. Maja schijnbaar konden ze de grote vraag niet aan  Achja, nog even geduld hebben dus
 Achja, nog even geduld hebben dus  

Ik heb 'm vandaag gelukkig binnen gehad...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
BolDaar bestel ik vrijwel al mijn games, muziek, elektronica, alles. Maja schijnbaar konden ze de grote vraag niet aan
Achja, nog even geduld hebben dus

Je zit in een beta-test onder NDA. Je weet dat beta-testen niet gelijk staat aan gewoon spelen omdat ze je een kijkje willen gunnen? Daarnaast is het een STRESS-test. Dat betekent dat ze gaan kijken hoeveel de servers aan kunnen en hoeveel lag dit oplevert (ergo: veel spelers, weinig servers).quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even serieus, is toch gewoon hard de fans naaien?

Ah nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag gelukkig binnen gehad...
 ach mij maakt het niet zoveel uit, ik heb em besteld en ik krijg em ook, alleen iets later
 ach mij maakt het niet zoveel uit, ik heb em besteld en ik krijg em ook, alleen iets later  Geduld is een schone zaak zeggen ze he
 Geduld is een schone zaak zeggen ze he  

Dus ze willen dat mensen online komen om te testen of de servers het aan kunnen? dafuq.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je zit in een beta-test onder NDA. Je weet dat beta-testen niet gelijk staat aan gewoon spelen omdat ze je een kijkje willen gunnen? Daarnaast is het een STRESS-test. Dat betekent dat ze gaan kijken hoeveel de servers aan kunnen en hoeveel lag dit oplevert (ergo: veel spelers, weinig servers).

Ja dat is inderdaad de bedoeling van een stress test.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze willen dat mensen online komen om te testen of de servers het aan kunnen? dafuq.
Ze falen wel hard, totaal niet voorbereid.

Damn, wat een gezeik om niks zeg. Beta is niet voor jou, maar voor ArenaNet om te kijken of alles loopt zoals ze willen dat het loopt. Dit heeft toch helemaal niks met fans naaien te maken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze willen dat mensen online komen om te testen of de servers het aan kunnen? dafuq.
Ze falen wel hard, totaal niet voorbereid.

Sorry hoor maar als mensen dat wisten kwam niemand online.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef Aniron het volgende:
[..]
Damn, wat een gezeik om niks zeg. Beta is niet voor jou, maar voor ArenaNet om te kijken of alles loopt zoals ze willen dat het loopt. Dit heeft toch helemaal niks met fans naaien te maken?
Een stress test is precies wat het zegt dat het is. Ze gooien zoveel mogelijk mensen op één server om te kijken of alles werkt en of de servers het uit kunnen houden. Met de informatie die ze vandaag verzamelen kunnen ze ervoor zorgen dat het tijdens een release wel goed gaat.
Kijk als dit nou gebeurt tijdens de release dag dan kan je zeggen dat ze niet voorbereid waren, maar tijdens een stress test is het echt belachelijk om te gaan zeiken.

Kerelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als mensen dat wisten kwam niemand online.
Waarom moet ik 10gb downloaden om te proberen te verbinden met de server?
En waarom zeggen ze dat je niks erover mag zeggen als je er niet eens in kunt?
Ze moeten het gewoon duidelijk zeggen.

Waarom mag je er niks over zeggen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kerel
Er staat DUIDELIJK dat het om een stress-test gaat. Dat jij geen idee hebt wat een stress test is dat is NIET de fout van ArenaNet. Je download 10gb om te verbinden met de server zodat je hen helpt! Een MMOG draait om community! De community helpt de developers en zij helpen hen. Als jij nu verbind met de server kan dat ervoor zorgen dat er bij launch minder problemen zijn. Lijkt mij een keiharde win-win situatie.
Voor iedereen hier was het al duidelijk dat het om een stress test ging, het is gewoon duidelijk gecommuniceerd.

Daar heb ik het niet eens over in mijn post.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mag je er niks over zeggen dan?
Er is dan niet eens iets om door te vertellen.
Kerel [ afbeelding ]

Het is niet zo dat je nooit online kan komen, maar die kans is bij een stress test gewoon best klein. Ze gooien er met opzet aardig wat "stress" op om te voorkomen dat het straks tijdens de launch compleet fout gaat. Genoeg MMORPG's die die fout hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mag je er niks over zeggen dan?
Er is dan niet eens iets om door te vertellen.
Kerel [ afbeelding ]

twitter:GuildWars2 twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 23:22:57If you are part of the stress test: a) you are not allowed to talk about it. b)having issues is normal. That's why it is a test. ^MK reageer retweet

Trolllollol heeft het daar ook besteld. Ging goed geloof ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Holy_Goat het volgende:
kan ik deze hier gewoon kopen?
http://www.mycom.nl/Produ(...)Pre-Purchase/1352343
omdat daar levertijd onbekend bij staat :S

quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Jammer dat altijd de grootste randdebiel wel toegang krijgen tot een beta/test en mensen die wel weten wat het is en waar ze het over hebben niet

iddquote:

Gatverdamme wat ben jij een clueless figuur zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als mensen dat wisten kwam niemand online.
Waarom moet ik 10gb downloaden om te proberen te verbinden met de server?
En waarom zeggen ze dat je niks erover mag zeggen als je er niet eens in kunt?
Ze moeten het gewoon duidelijk zeggen.
 Dat jij niet snapt dat dit allemaal ten behoeve is voor een smooth release is beyond me.
 Dat jij niet snapt dat dit allemaal ten behoeve is voor een smooth release is beyond me. 

Idd. Heb alle filmpjes inmiddels wel gezien...:Pquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Gatverdamme wat ben jij een clueless figuur zeg.Dat jij niet snapt dat dit allemaal ten behoeve is voor een smooth release is beyond me.
OT: Heb er zin in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |