Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
MPC60 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Deverdeler - iAm deVerdeler
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door MPC60 op 04-04-2012 17:13:38 ]Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het gaat hier om het supression effect, niet om de ribbon. Ik gister net zoveel ribbons in 1 potje als in 500 uur.16.
Lol, is mij een keer overkomen dat ik eruit gesniped werd. Ondanks dat ik snipers kut vind vond ik dit toch welquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Baalhaar het volgende:
Net iemand die in een heli zat een headshot gegeven met de main gun van een jet
Vorige week een piloot uit de little bird gesniped. En terwijl dat ding dus daardoor langzaam neerstortte had ik ook zijn twee passagiers eruit geknald haha. Zo lachen... Was ook gelijk me enige keer.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lol, is mij een keer overkomen dat ik eruit gesniped werd. Ondanks dat ik snipers kut vind vond ik dit toch wel
Gedaan!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef deVerdeler het volgende:
Gooi mij ook even onder de xBoxlive spelers! iAm deVerdeler is mijn gamertag. iAm is een clan:o.
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Is het mogelijk om je character te veranderen? Ik ben eigenlijk altijd een neger en daar heb ik niet zoveel trek in.
Mijn ook SVPquote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef deVerdeler het volgende:
Gooi mij ook even onder de xBoxlive spelers! iAm deVerdeler is mijn gamertag. iAm is een clan:o.
Net even kunnen spelen, maar al meerdere disconnects gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef Cremesoep het volgende:
Iemand ook last van dat je op de playstation 3 niet meer kan inloggen? ben nu al 3 uur aan het kloten, maar krijg het niet voor elkaar....
Xbox?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mijn ook SVP![]()
Gamertag: Drugzbunny NL
Ik heb sinds de patch nog weinig USAS frag combo's gezien. Het blijft een irritante gun om tegen te spelen..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Sant. het volgende:
haha dat filmpje!
Maar inderdaad, mijn FAMAS, DICE wat doe je
Verder is er bijna geen normale server meer te vinden..
Nu betrap ik mezelf er ook op dat ik veel de servers met jets en choppers op zoek.
Dit omdat ik die unlocks wil en wil oefenen, maar wat ook wil zeggen dat ik ontzettend weinig punten scoor en dus amper level..
Ik zou eigenlijk eens een metro server moeten joinen, maar daar barst het van de USAS mongolen.
* Sant. wordt nog niet blij van de patch..
PKP met kobra sight, foregrip en extended mags. 'nuff said.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet nog wel erg wennen aan al die veranderingen, bij de LMG's kan ik nog niet echt een lekkere gun vinden bv.
Je bent niet de eerste die over die PKP begint, maar eens proberen vanmiddag.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
PKP met kobra sight, foregrip en extended mags. 'nuff said.
Ipv de PKP scoor ik zelf nog iets beter met de MG36 of M249. Vind de PKP een beetje "zwabberen".quote:Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet nog wel erg wennen aan al die veranderingen, bij de LMG's kan ik nog niet echt een lekkere gun vinden bv.
Dat wil ik nou ook eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef 67Impala het volgende:
Daarna in een private server gaan zitten met een maat van me tegen volslagen noobs..
Ik bedoel het echt niet verkeerd, BF alleen spelen is te doen maar komt niet in de buurt van mensen die met elkaar communiceren. Als dan het halve team uit een clan bestaat die samen speelt tegen een stel randoms dan wordt het gauw vervelend ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook eens!
Gisteren kwam ik in een server terecht en de enemy met de LAAGSTE rank was Colonel 10. Helft van het team had allemaal dezelfde clantag...
Flikker toch op man, dan is er echt geen fuck aan..
Ik vind dat juist wel een uitdaging! Mja ik heb altijd wel een paar lui om mee te knallen. Niet altijd even veel maar dat scheelt wat MPC60 zegt echt een hoop. Nu had die maat van mij volgens mij echt die server uitgezocht op noobs hoor maar goed ik klaag nietquote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook eens!
Gisteren kwam ik in een server terecht en de enemy met de LAAGSTE rank was Colonel 10. Helft van het team had allemaal dezelfde clantag...
Flikker toch op man, dan is er echt geen fuck aan..
Say what? "engelands"?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef MPC60 het volgende:
Iedereen die een paar dudes zoekt om mee te spelen op de xbox is welkom bij ons hoor trouwens, voertaal is meestal wel Engels of Engelands. Als je de halve avond je kop houd kunnen we daar ook nog wel mee leven.![]()
Voeg mij maar toe, gamertag staat in de OP.
inderdaad. verkloot niet echt maar een filter voor normale servers zou wel handig zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef deVerdeler het volgende:
Ze hebben het verkloot met al die private servers. Kan geen normaal server meer vinden.
Het is goed spelen met jou en je Ierse maat!!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef MPC60 het volgende:
Iedereen die een paar dudes zoekt om mee te spelen op de xbox is welkom bij ons hoor trouwens, voertaal is meestal wel Engels of Engelands. Als je de halve avond je kop houd kunnen we daar ook nog wel mee leven.![]()
Oja, daar speelde ik, bassie en nog een paar anderen gister op.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef MPC60 het volgende:
Voor mensen op Xbox, wij hebben een server met gewoon normale settings en conquest. Zoek in de serverbrowser op TBS en je vindt hem wel.
Daar kan ie ook weinig aan doenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja, daar speelde ik, bassie en nog een paar anderen gister op.
We werden naar het andere team gegooid, waar vervolgens een paar spelers uitgingen en toen was het 12 tegen 8. Leuk man.
Hoe ze de wapens en attachments hebben aangepast is wel goed. Eigenlijk is alles wel goed, behalve die suppression.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
Heeft er iemand ook nog iets positiefs te melden over deze patch?
Oja? Dan ben je lekker aan het spelen. "killed by admin" staat er dan, en dan zit je ineens in het andere team.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kan ie ook weinig aan doen. Nja ik ga het eens proberen, waarschijnlijk ben ik na 2 potjes er wel klaar mee als ik het hier zo lees
Ik vind dat ze sommige wapens echt verkloot hebben hoor. AEK 971 bijvoorbeeld, en de supressor is ook waardeloos want je kan niet meer flanken met dat ding. Dan ga ik maar weer noobstyle met SKS foregrip flash supp en red dot spelen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe ze de wapens en attachments hebben aangepast is wel goed. Eigenlijk is alles wel goed, behalve die suppression.
Echt excuses, weet je zeker dat dat de TBS server was en niet de PTFO or GTFO server? Wij hebben gisteravond niemand geteam switched? :S Kan mij ook geen bassie of rens herinneren alleen die dag ervoor toen ik ze allebei twee keer achter elkaar dood schoot.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja? Dan ben je lekker aan het spelen. "killed by admin" staat er dan, en dan zit je ineens in het andere team.
Ik voel je.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus
http://battlelog.battlefi(...)0071674/2/169730432/
Probeer anders is de L85A2 niet zo'n snelle gun maar wel vreselijk accuraat. Of de M416 is altijd wel een goede middenweg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Sant. het volgende:
Mijn gun zwabbert weer alle kanten op
Was ik er eindelijk een beetej vanaf met de FAMAS, nu suck ik weer als vanouds..
F2000 een goede vervanger voor de FAMAS?
We gaan het eens proberen, alleen voor die L85A2 moet ik nog 5 rondjes squad deathmastch winnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef 67Impala het volgende:
Probeer anders is de L85A2 niet zo'n snelle gun maar wel vreselijk accuraat. Of de M416 is altijd wel een goede middenweg.
Bedankt voor je reactie, heb zelf die unlock ook maar snap niet waarom je dan de hele tijd in de tank blijft zitten.. voor een spot bonus of een assist? Dan schiet het niet op met die puntenquote:Op vrijdag 6 april 2012 03:40 schreef Catkiller het volgende:
Dat krijgen ze voor elkaar door iemand in de CITV van een tank te zetten. Dit is de derde stoel op een tank, de persoon die hier op wilt zitten moet deze unlocked hebben, dat is de laatste unlock voor de tank.
En nee, daar kan je niks tegen doen naast een gebedje en hopen dat die dan niet aan komt. Al stond wel in de patchnotes dat dit niet meer mogelijk zou zijn dacht ik, of dat je met flares/ECM het wel kon voorkomen maar ik heb het vanavond weer meerdere keren kunnen doen, ook met javelins. Dus of dat waren n00bs of het is niet verholpen.
Het enige wat helpt is wanneer ze je locken al snel je flares droppen dat geef je een paar seconden om weg te komen maar je weet nooit of een tank je lockt of iets wat in de lucht zit dus dat is makkelijk praten. Wat het beste werkt is zorgen dat je sneller bent dan dat zij zijn
Ik vind m ook zo heel slecht niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind die patch eigenlijk reuze meevallen maar dat kan komen omdat ik nog niet zoveel BF3 heb gespeeld als de meeste hier
Om het potje te winnen mischien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, heb zelf die unlock ook maar snap niet waarom je dan de hele tijd in de tank blijft zitten.. voor een spot bonus of een assist? Dan schiet het niet op met die punten
Deze man snapt het, ziek mooi om met zn 3en in tank te zitten en zwaar frustrerend voor tegenstander.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Om het potje te winnen mischien?
Een 3-man tank crew is bijna onoverwinnelijk
Omdat mensen samenspelen? Wij zitten bijna altijd met zn 3en in een tank, af en toe afwisselen, dan gaat er ook niemand janken over kostbare puntjes.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, heb zelf die unlock ook maar snap niet waarom je dan de hele tijd in de tank blijft zitten.. voor een spot bonus of een assist? Dan schiet het niet op met die punten
En idd dan maar de ECM jammer gebruiken op gepaste momenten.
Care voor punten, heb de tank al bijna voor 2e keer geservicestard dus voor mij hoef ik niet zo heel veel punten, zolang ik maar de potjes win. W/L ratio van 4 en wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat mensen samenspelen? Wij zitten bijna altijd met zn 3en in een tank, af en toe afwisselen, dan gaat er ook niemand janken over kostbare puntjes.
Beste van deze patch is dat ik mij als pilot wat meer gewaardeerd voel, eerst was het standaard ergens in het midden hangen maar nu sta ik zat vaak boven de gunner.70 punten assist, dan nog een kill assist en je hebt meer punten dan 100.
![]()
Nou ja ik reageer met die punten meer op de noob die ze blijkbaar nog wel belangrijk vind, ik zit aan servicestar 18 met mn tank, 100 punten meer of minder zal dan wel voor mij wel, ik ben ook op een punt aangekomen (cononel 66) dat zelfs het levelen niet meer interesant is. Het is dat ik met veel vrienden speel anders was ik deze game allang zat geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Care voor punten, heb de tank al bijna voor 2e keer geservicestard dus voor mij hoef ik niet zo heel veel punten, zolang ik maar de potjes win. W/L ratio van 4 en wil ik graag zo houden
Guided shell of javelin toch nog wel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nou ja ik reageer met die punten meer op de noob die ze blijkbaar nog wel belangrijk vind, ik zit aan servicestar 18 met mn tank, 100 punten meer of minder zal dan wel voor mij wel, ik ben ook op een punt aangekomen (cononel 66) dat zelfs het levelen niet meer interesant is. Het is dat ik met veel vrienden speel anders was ik deze game allang zat geweest.
Edit: Oh ja transport choppers zijn mijn nieuwe liefde.Wat is het vet om met zon ding het andere team te irriteren, 3 gasten in zon ding die een beetje samenwerken en hij is bijna niet neer te krijgen.
Thanks, en ja ik care idd wel om de puntenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nou ja ik reageer met die punten meer op de noob die ze blijkbaar nog wel belangrijk vind, ik zit aan servicestar 18 met mn tank, 100 punten meer of minder zal dan wel voor mij wel, ik ben ook op een punt aangekomen (cononel 66) dat zelfs het levelen niet meer interesant is. Het is dat ik met veel vrienden speel anders was ik deze game allang zat geweest.
Edit: Oh ja transport choppers zijn mijn nieuwe liefde.Wat is het vet om met zon ding het andere team te irriteren, 3 gasten in zon ding die een beetje samenwerken en hij is bijna niet neer te krijgen.
Guided shell was voor de patch altijd een disable, daar kan je je nog wel uitrepairen. Wat ik wel eens doe als we er met zn tweeën in zitten is zo hoog mogelijk vliegen, switchen, snel repairen terwijl dat ding naar beneden valt en weer verder vliegen, fok dat is altijd wel heftig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Guided shell of javelin toch nog wel?
Ik join net die server van jou weer en meteen als ik spawn in een chopper krijg ik een guided missile op mijn kanus en het hele team wordt gespawn raped..quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Guided shell was voor de patch altijd een disable, daar kan je je nog wel uitrepairen. Wat ik wel eens doe als we er met zn tweeën in zitten is zo hoog mogelijk vliegen, switchen, snel repairen terwijl dat ding naar beneden valt en weer verder vliegen, fok dat is altijd wel heftig.![]()
Ik heb zelf nog niet op een transport geschoten met een jav of shell dus weet eerlijk gezegd niet wat het effect na de patch is. Op attack choppers is het OHK met ene jav of shell, ook met de normale shell nu.
SG553 is 100% steady op full automatisch. De Famas is idd volledig verziekt maar ik schoot ook al veel met de SG553 en die is niets veranderd net als de M27 IAR ook nog altijd erg fijn schiet vind ik. De F2000 is ook goed verziekt, zwabbert ook alle kanten op.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Sant. het volgende:
Mijn gun zwabbert weer alle kanten op
Was ik er eindelijk een beetej vanaf met de FAMAS, nu suck ik weer als vanouds..
F2000 een goede vervanger voor de FAMAS?
Time: 466:59:50quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
53e van de wereld met de G36C
http://bf3stats.com/leaderboard/360_wep.caG36#start_50
466 uur Stoma, die je had kunnen werken voor een tientje per uur. Dan had je MW3 weer kunnen kopenquote:
Heel fijn wapen ook vind ik. Daarna overgestapt naar de SG553. Die schiet eigenlijk net zo fijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
53e van de wereld met de G36C
http://bf3stats.com/leaderboard/360_wep.caG36#start_50
Tja kan ik er wat aan doen? Net zoveel potjes gehad waar het erom spande dat ik je vriendelijk vraag niet meer te trollen, dank je wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik join net die server van jou weer en meteen als ik spawn in een chopper krijg ik een guided missile op mijn kanus en het hele team wordt gespawn raped..
Werk is saai. Bf3 is niet saai.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
466 uur Stoma, die je had kunnen werken voor een tientje per uur. Dan had je MW3 weer kunnen kopen
Zal jou vanavond even toevoegen. Speel sowieso altijd eerste met maten maar die stoppen er vaak vroeg mee en dan kom ik net pas een beetje in het spelquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef MPC60 het volgende:
Klinkt meer als een studentenelleboogquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef ABundy het volgende:
Heeft iemand anders last van een RSI ps3 gaming elleboog? Ik leen mijn ellebogen altijd op mijn bovenbenen tijdens het spelen, en wat een pijn na wat heftig gamen!
Ik zit altijd in kleermakerszit.. Altijd stijve bovenbenen na het gamenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef ABundy het volgende:
Heeft iemand anders last van een RSI ps3 gaming elleboog? Ik leen mijn ellebogen altijd op mijn bovenbenen tijdens het spelen, en wat een pijn na wat heftig gamen!
Trollen? Ik ben twee keer in die server geweest en het was twee keer triest gedoe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja kan ik er wat aan doen? Net zoveel potjes gehad waar het erom spande dat ik je vriendelijk vraag niet meer te trollen, dank je wel.
Ik kan me wel in je commentaar vinden hoor. Ik liep me gisteren ook te ergeren toen er een balansprobleem was op de server en dat was niet eens baserapen, wel dicht daarbij. Maar hij was de enige persoon die op dat moment nog even moeite deed om te switchen. Vannacht er weer op gezeten met een ander en me toen prima vermaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trollen? Ik ben twee keer in die server geweest en het was twee keer triest gedoe.
Heb je al geprobeerd opnieuw de OS te downloaden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan BF3 niet meer spelen, of ik kom er heel lastig in doordat mijn PS3 vast loopt zodra ik met PSN verbonden ben en een game start. Baal er flink van.
Mja dat is toch in bijna elke server?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trollen? Ik ben twee keer in die server geweest en het was twee keer triest gedoe.
Ja mensen hebben het ook bij FIFAquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef Baalhaar het volgende:
Ik kan geen potjes meer joinen op de xbox. Als ik op multiplayer druk staat er: "lost connection to EA servers''
meer mensen last van?
Dude, ik ga nog 1 keer op je reageren, dat baserapen is stront irritant, vooral op Noshar gebeurd dat veel te snel. Wij zitten met zn 4en in een squad, tegen elkaar te gillen laat ze een vlag hebben. Dan zijn er volgens nog 3 a 4 squads in zon game waar je simpelweg geen controle over hebt. Die pakken die vlaggen en gaan op het randje je staan op wachten. Ik ga dan niet meer switchen.... rara je andere potje waar je zo butthurt over zit te janken was ook op Noshar en niet eens op onze server.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Hopefully the situation should be on its way to being resolved now and you should be able to play again.
Jij/jullie zijn toch admin? Pleur dan wat mensen naar het andere team, of kick mensen die met hun chopper aan het spawncampen zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude, ik ga nog 1 keer op je reageren, dat baserapen is stront irritant, vooral op Noshar gebeurd dat veel te snel. Wij zitten met zn 4en in een squad, tegen elkaar te gillen laat ze een vlag hebben. Dan zijn er volgens nog 3 a 4 squads in zon game waar je simpelweg geen controle over hebt. Die pakken die vlaggen en gaan op het randje je staan op wachten. Ik ga dan niet meer switchen.... rara je andere potje waar je zo butthurt over zit te janken was ook op Noshar en niet eens op onze server.
Simpele boodschap: trommel je maten op en bied wat tegenstand of flikker op.
Er is maar 1 admin, dat gaat nog wel veranderen. Als ik admin was dan had ik idd die chopper gekicked. Balansen doen we ook maar dat heeft op dat moment toch geen zin meer? Als je dan mensen switched is heel die server leeg, was dat ook niet je vorige klacht, dat je geswitched werd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij/jullie zijn toch admin? Pleur dan wat mensen naar het andere team, of kick mensen die met hun chopper aan het spawncampen zijn.Tering.
Tegenstandquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude, ik ga nog 1 keer op je reageren, dat baserapen is stront irritant, vooral op Noshar gebeurd dat veel te snel. Wij zitten met zn 4en in een squad, tegen elkaar te gillen laat ze een vlag hebben. Dan zijn er volgens nog 3 a 4 squads in zon game waar je simpelweg geen controle over hebt. Die pakken die vlaggen en gaan op het randje je staan op wachten. Ik ga dan niet meer switchen.... rara je andere potje waar je zo butthurt over zit te janken was ook op Noshar en niet eens op onze server.
Simpele boodschap: trommel je maten op en bied wat tegenstand of flikker op.
Dat was ook geen probleem, ware het niet dat een paar minuten na de switch het 8 tegen 12 was en er niets meer aan gedaan werd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
was dat ook niet je vorige klacht, dat je geswitched werd?
Kom je je vriendje even helpen?quote:
Ach het probleem is gewoon dat ze verwachten gelijk in de perfecte game terecht te komen, wat nou eenmaal niet altijd zo kan zijn, daarom zeg ik blijf een potje en bied tegenstand ipv hier als een homo te gaan zitten janken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
Laten we nu eerlijk zijn, je hebt die eigen servers om controle te hebben.
Dan moet je daar ook wat werk in steken en 95% van de admins zijn gewoon kut.
Wat bedoel je, BF of PS?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd opnieuw de OS te downloaden?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Ik verwach geen-baserape potjes.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
Serieus, zo moeijk doen om een fucking spelletje
Beamscanning?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Bijna de ECM jammer unlocked voor de jets. Ein-de-lijk
Met die minigun op de jet kan ik echt niet overweg, maar nu dat ik eindelijk beamscanning heb maak ik tenminste wel super gemakkelijk kills
Wat ik doe met beam scanning is het volgende: locken, dan 1 raket afschieten, hij gebruikt flares, dan schiet je de 2e raket want je lock blijft staan. Dan doe je dat opnieuw of je finished hem met je main gun. Super chill.quote:
Waarschijnlijk niet, volgens mij is het gewoon dat je sneller lockt en dat je een wijdere lock-afstand hebt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:51 schreef Catkiller het volgende:
Kan je met beam scanning ook guided missiles op jets en heli's schieten eigenlijk? Of kan dat sowieso al? Ik heb ze maar heb ze nog nooit gebruikt, rocket pods en minigun gebruiken als een pro natuurlijk
hi schatjequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, volgens mij is het gewoon dat je sneller lockt en dat je een wijdere lock-afstand hebt.
Fixed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik ben michhas, het flikkertje van Morgen-. Ik pijp honden en word vaak geneukt door olifanten en beren. Ik eet elke dag penis als ontbijt en daarna ga ik FOK!ken om Morgen- te irriteren en met matties te praten over hoe mijn ruige nacht was. Daarna ga ik de afwas doen met een kameel en als ik klaar ben ga ik weer penis eten.
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:46 schreef Catkiller het volgende:
Eerste kick door een admin binnen![]()
Viel nog mee dat het zo lang duurde, het teabaggen door iemand uit ons team deed het hem
Het zit je wel diep he?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
(<-- hint voor hoe het ook kan ipv janken)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat zijn die eigen servers toch kut... Elke keer als je goed bezig bent, word je gekickt door een admin en telt deze game voor een loss.... Echt top dit..
Dit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat zijn die eigen servers toch kut... Elke keer als je goed bezig bent, word je gekickt door een admin en telt deze game voor een loss.... Echt top dit..
Uiteindelijk ben je bij cod ook de matchmaking servers nodig om een potje te starten, zodra die offline gaan is het daar ook gebeurt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:40 schreef Baalhaar het volgende:
2) Uiteindelijk sluiten zij hun eigen servers. Om te voorkomen dat de multiplayer leeg bloedt kun je dan tegen betaling een server huren. Kijk dit is een probleem dat cod niet heeft, omdat je zelf de potjes host. Maar spellen als Ghost Recon 2 kun je gewoon niet meer de multiplayer spelen, die is afgesloten..
Zo een heb ik ook gevonden. Is ook een NL server, alleen jammer genoeg draait die maar 4 of 5 verschillende mappen. Maar wel een leuke server, waar je tenminste niet gekickt wordt, zodra je redelijk speeltquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een aardig goede CQ met 1x team deathmatch ertussendoor gevonden, zal straks wel ff kijken hoe die heet.
Hmm... is dat zo? Dat betekent dat de Cal of Duty 2 servers nogsteeds draaiende zijn. Of is dat matchmaking allemaal op één server?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je bij cod ook de matchmaking servers nodig om een potje te starten, zodra die offline gaan is het daar ook gebeurt.
Bij COD moet je het zo zien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hmm... is dat zo? Dat betekent dat de Cal of Duty 2 servers nogsteeds draaiende zijn. Of is dat matchmaking allemaal op één server?
Datzelfde geld voor Bf3. Er moeten een of meerdere master servers zijn die de lijst met beschikbare servers bijhouden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bij COD moet je het zo zien.
COD Server kiest de beste host uit, daarvan worden alle gegevens genomen. Dit blijft zo totdat de gekozen host leaved, daarna wordt er een nieuwe host gekozen, en als er geen goede is, eindigt het spel. De COD servers moeten nog wel draaien, anders kunnen dingen zoals prestiges etc. niet opgeslagen worden.
Geef je battlelog eens? Dan zal ik eens kijken wat je hebt geunlocked.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef SnuggLe het volgende:
Snuggle1980, PS3. Zet er ook maar in.
Wat is een aardige vervanger voor de FAMAS als je level 38 bent en nog niet alles hebt geunlocked? Lees hier over de PKP oa.
Moet ook nog wennen aan de servers. Baserapen op Metro is echt niet cool. Zeker niet als je nog 800 tickets hebt en de tegenstander 600.Dat zijn gewoon geen coole potjes.
Wat zijn een beetje aardige NLservers?
Heb je battlelog al gevonden, ik vind voor assaultl nogsteeds m16a3 met reflex, foregrip en supressor het lekkerst.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef SnuggLe het volgende:
Snuggle1980, PS3. Zet er ook maar in.
Wat is een aardige vervanger voor de FAMAS als je level 38 bent en nog niet alles hebt geunlocked? Lees hier over de PKP oa.
Moet ook nog wennen aan de servers. Baserapen op Metro is echt niet cool. Zeker niet als je nog 800 tickets hebt en de tegenstander 600.Dat zijn gewoon geen coole potjes.
Wat zijn een beetje aardige NLservers?
Ah, oke, bedankt voor de info. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bij COD moet je het zo zien.
COD Server kiest de beste host uit, daarvan worden alle gegevens genomen. Dit blijft zo totdat de gekozen host leaved, daarna wordt er een nieuwe host gekozen, en als er geen goede is, eindigt het spel. De COD servers moeten nog wel draaien, anders kunnen dingen zoals prestiges etc. niet opgeslagen worden.
666 meterquote:
Speel jij op XBOX of PS3?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ah, oke, bedankt voor de info. Weer wat geleerd
[..]
666 meterEn dat is geen grap..
Als ik besluit om even echt ouderwets te campen met een sniper en voor lange headshots te gaan doe ik het altijd als American in rush, Kharg Island. Daar komt die 666m ook vandaan. Had er ook een van 550 meter op een mannetje dat aan het rennen was, maar dat is natuurlijk niet meer terug te vinden op battlelog..
Staat in the OP, xboxquote:
Dat is ook wel netjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
250m, en dat was met een tank volgens mij
Ik ben inmiddels ook van platoon geswitcht.. Waar ik nu zit is wat meer levenquote:
In welke platoon zit je nu? En volgens mij heb je mij verwijderdquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook van platoon geswitcht.. Waar ik nu zit is wat meer leven![]()
Maar als Co. Leader leave ik de FOK platoon natuurlijk niet
Kutquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sorry, heb een tijd niet meer gespeeld maar wtf is die patch?
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef Nuchterheid het volgende:
DICE zou er al zeer goed aan doen om de custom servers te scheiden van de officiele.
Ik zit nu in WDW.. Wel lachen! Leuk volk en aardig skilled. Haha zou best kunnen laatst een hoop lui verwijderd met wie ik weinig speel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
In welke platoon zit je nu? En volgens mij heb je mij verwijderd
Heb je nu nog zin in een potje? Voeg dan YellowStrikeS weer toe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zit nu in WDW.. Wel lachen! Leuk volk en aardig skilled. Haha zou best kunnen laatst een hoop lui verwijderd met wie ik weinig speel.
Wees maar niet bang, trouwens, want deze avond heb ik me prima vermaakt op dat servertje hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
(<-- hint voor hoe het ook kan ipv janken)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
Huh... Ik knife iemand net en toen werd ik 20 km buiten de map geteleporteerd en stierf ik
Nieuwe Knife-protection?quote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit dus. maar dan 2 km buiten de map
HO! STOP! NIET VERDER GAAN! Blijf aub van de USAS af.quote:Op zondag 8 april 2012 10:45 schreef SnuggLe het volgende:
Dank Topiek, ga dat eens proberen met die M16a3. Wordt een beetje gek van mijn Famas in oa METRO. Daarom vooral met de Saiga aan het knallen. Ook fijn. Nog 2 of 3 levels en dan de USAS maar eens proberen.
Speelde eigenlijk bijna alleen assault en soms engineer gezien de repairtool voor de tank. Heb pas sinds 2 dagen de Javelin...lol.
Klinkts handigquote:Op zondag 8 april 2012 10:46 schreef SnuggLe het volgende:
Sorry, maar ik ben blijkbaar een n00b, wat heb je eraan om een platoon te joinen?
Las overigens iets over LIVE VIEW, dat ze willen invoeren voor de servers. Dan zie je voordat je joint of je bv in een team terecht komt dat nog 10 tickets heeft, danwel een klote team wat gebaseraped wordt. Dat scheelt bij je beslissing of je wel of niet joined.
Volgens mij zat ik daar ook nog even bij maar ik was serieus te stoned om nog normaal te kunnen spelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
SorryWat was dat vet, die hele clan geraped!
Eerste potje waar we net binnen kwamen baserapde ze ons maar daarna keihard toegeslagen, man wat was dat vet! (<-- hint voor hoe het ook kan ipv janken)
Het vetste was nog wel dat echt die hele clan hun eigen server maar uit ging en er 4 over bleven.
Dat is dus voor de mensen die het spel tweedehands gekocht hebben, die hebben een online pass nodig om te kunnen MPenquote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef datisstom het volgende:
Ik lees net dat men om MP te kunnen spelen ook gewoon een Online Pass kunt kopen en niet het hele spel. Dit snap ik niet precies, je hebt toch gewoon het spel nodig?
Dat dacht ik al, dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Beetje raar dat ze dat bij Gamemania niet vermelden, terwijl ze dat wel deden bij de Limited Edition.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is dus voor de mensen die het spel tweedehands gekocht hebben, die hebben een online pass nodig om te kunnen MPen
Wat moeten ze vermelden dan?quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Beetje raar dat ze dat bij Gamemania niet vermelden, terwijl ze dat wel deden bij de Limited Edition.
Dat je als je de game used koopt je een online pass nodig hebt om MP te kunnen spelen. Lijkt me meer dan logisch.quote:
Dat je daar zelf bij na denkt als je een tweedehands game koopt lijkt me niet meer dan logischquote:Op zondag 8 april 2012 14:00 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat je als je de game used koopt je een online pass nodig hebt om MP te kunnen spelen. Lijkt me meer dan logisch.
Ik ben tamelijk nieuw in het vak.quote:Op zondag 8 april 2012 14:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat je daar zelf bij na denkt als je een tweedehands game koopt lijkt me niet meer dan logisch
Om eerlijk te zijn zou ik het netter van de Gamemania vinden als ze het erbij vermelden. Omdat Bf3 mijn eerste spel met onlinepass was.quote:Op zondag 8 april 2012 14:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat je daar zelf bij na denkt als je een tweedehands game koopt lijkt me niet meer dan logisch
Precies, en nu ik die pass heb gekocht zit ik wel heel dicht tegen de nieuwprijs aan. Eigenlijk niet slim van ze dus.quote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik het netter van de Gamemania vinden als ze het erbij vermelden. Omdat Bf3 mijn eerste spel met onlinepass was.
Niet slim van Gamemania?quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies, en nu ik die pass heb gekocht zit ik wel heel dicht tegen de nieuwprijs aan. Eigenlijk niet slim van ze dus.
Weet ik niet precies.quote:Op zondag 8 april 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet slim van Gamemania?
Volgens mij verdienen ze meer op een tweedehandsgame dan op nieuwe spellen
Lolquote:Op zondag 8 april 2012 11:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
HO! STOP! NIET VERDER GAAN! Blijf aub van de USAS af.
Dat weet ik nog zo net niet, ik denk niet dat Gamemania, 60 euro per bf3 exemplaar betaald, véél minder! En used prijs ligt ook rond de 30 euro per exemplaar.quote:Op zondag 8 april 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet slim van Gamemania?
Volgens mij verdienen ze meer op een tweedehandsgame dan op nieuwe spellen
Ik speel inmiddels niet meer met de USAS, heb er al 8 servicestars mee :xquote:Op zondag 8 april 2012 15:58 schreef NrSiX het volgende:
[..]
LolHet is best een ok wapen maar heb hem alleen maar ge-unlocked tot hij pro was maar vond de shotgun variant lekkerder spelen.. OVERRATED!
Sterf.quote:Op zondag 8 april 2012 16:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik speel inmiddels niet meer met de USAS, heb er al 8 servicestars mee :x
PS3 of XBOX?quote:Op zondag 8 april 2012 17:40 schreef datisstom het volgende:
Zojuist eerste potje gespeeld.Je begint weer helemaal vanaf 0 bij zo'n nieuw spel.
Klotequote:
Wie horen nu bij mij eigenlijk? Alleen die oranje?quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
KloteIk zoek iemand van FOK! om mee te spelen hehe. Die zijn meestal wel serieus in bf3..
iemand op ps3 nu?
De oranje juist niet, de mensen met zo'n blauw driehoekje boven hun hoofd, horen bij jouquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wie horen nu bij mij eigenlijk? Alleen die oranje?
Tapfiren?quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik weet niet welke class je gebruikt, bij assault enzo, veel tapfiren!
Ja, piel piel pielquote:
Gewoon een beetje oefenen. Wat is je XBLdingetjewaarvaniknietweethoejedatnoueigenlijknoemtbijXBOX?quote:
cr4ck3rz3l1t3quote:Op zondag 8 april 2012 17:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Gewoon een beetje oefenen. Wat is je XBLdingetjewaarvaniknietweethoejedatnoueigenlijknoemtbijXBOX?
Waarom is dat teeering?quote:Op zondag 8 april 2012 18:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
Teeering, heb je al een battlelog account?
http://battlelog.battlefield.com/quote:
Boeit me niet echtquote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com/
Moet je even registreren met je EA account. Dat houd alles bij, je unlocks etc.
Kan kloppen, russische en amerikaanse teams hebben verschillende standaard snipers.quote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef datisstom het volgende:
Ik heb trouwens telkens een andere sniper terwijl ik niks verander. Raar..
Ah.quote:Op zondag 8 april 2012 18:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kan kloppen, russische en amerikaanse teams hebben verschillende standaard snipers.
Alleen luisterd er niemandquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan moet je mensen uitleggen hoe je een correcte squat uitvoert.
Kan ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan moet je mensen uitleggen hoe je een correcte squat uitvoert.
Weet niet of ik je al heb, maar add Mistermcmuffin maar even, doe zometeen wel wat potjesquote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
KloteIk zoek iemand van FOK! om mee te spelen hehe. Die zijn meestal wel serieus in bf3..
iemand op ps3 nu?
Oke! Ik ga eerst even eten. Je hebt me nog niet, YellowStrikeS is de naamquote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Weet niet of ik je al heb, maar add Mistermcmuffin maar even, doe zometeen wel wat potjes
Maar jij bent XBOXquote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Ga zo maar weer eens potje los. Wel ook een server huren denk ik omdat ik een beetje moe word van die schijt servers en admins. Bij mij zul je iig niet gekicked worden of je moet zonder reden met beledigingen gaan strooien.
Warrockquote:Op zondag 8 april 2012 22:59 schreef datisstom het volgende:
Na een middagje MP spelen kan ik concluderen dat het me toch tegenvalt. Ik had er heel wat meer van verwacht, maar het lijkt net Warrock/Soldierfront. Jammer..
Precies, en het lijkt imho erg veel op Warrock. Echt een teleurstelling wat de maps en graphics betreft. Gelukkig mag ik hem inruilen binnen een week.quote:
Ja klopt, wel een beetje vroeg inderdaad, maargoed, het is zijn keuze, ik vind het een leuk spel!quote:Op maandag 9 april 2012 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Na een middagje MP spelen al oordelenVeel plezier met inruilen en een nieuw spel I guess.
HD Content pack?quote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb net na twee weken weer ff gespeeld en ik vind het er na de patch wel iets anders uitzien al kan ik niet precies aanwijzen wat het verschil precies is![]()
Heb je die HD content pack wel geinstalleerd? Dat maakt wel een groot verschil
Jaquote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb net na twee weken weer ff gespeeld en ik vind het er na de patch wel iets anders uitzien al kan ik niet precies aanwijzen wat het verschil precies is![]()
Heb je die HD content pack wel geinstalleerd? Dat maakt wel een groot verschil
ja kost een tientjequote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Is die in de PSN store te downloaden ofzo?
Ik wil de P90 in mijn top 5 ipv de Famas. Dan heb ik een aardig divers rijtjequote:Op maandag 9 april 2012 09:53 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil de F2000 van Nr. 1 af hebben maar dat gaat nogal moeilijk. Met de M16A3/4 heb ik pas 250 ofzo en de F2000 meer dan 1500 kills
Rushquote:Op maandag 9 april 2012 10:55 schreef datisstom het volgende:
Wat is jullie favo gamemode eigenlijk? Rush? Deathmatch?
Jaquote:Op maandag 9 april 2012 10:58 schreef datisstom het volgende:
[..]
Heb nu trouwens met assault defibrillator en medic kit ?
Support: C4 // Mortar // Nog iets - Ammoboxquote:
Bij assault ben je M26 Mass/Frag enzo vergeten, dat nog iets bij support is claymorequote:Op maandag 9 april 2012 11:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Support: C4 // Mortar // Nog iets - Ammobox
Assault: Defibrilator - Med kit / m320 / m320 smoke / m320 buck
Recon: Soflam / MAV / T-UGS - Spawn Beacon
Engineer: Repair tool / AV Mine - RPG / SMAW / Javelin / Stinger
Motion sensor, zie je enemy's die in de buurt zijn op je mapquote:
Ja was er inderdaad een paar vergetenquote:Op maandag 9 april 2012 11:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bij assault ben je M26 Mass/Frag enzo vergeten, dat nog iets bij support is claymore
Goed voor campers dus..quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Motion sensor, zie je enemy's die in de buurt zijn op je map
PS3 of XBOX?quote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef DuTank het volgende:
Ik ga em vanavond er weer ff ingooien als ik wat geïnteresseerde boys kan vinden in mijn lijst
94, DAO kills, nice! Die shotgun vind ik echt erg goed om te gebruiken in CQC, weinig mensen die er mee spelen ook.quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef MrRedTube het volgende:
Shit just got real.
http://battlelog.battlefi(...)0364058/4/256028095/
Best een overpowered ding hij schiet zo snel als je kan klikken en je had meestal maar 2 schoten nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
94, DAO kills, nice! Die shotgun vind ik echt erg goed om te gebruiken in CQC, weinig mensen die er mee spelen ook.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef datisstom het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.Ik kom niemand tegen maar word steeds afgeknalt.
Het grappige van dit spel is dat gewoon iemand die bijna 100 kills minder heeft dan jou, nog boven je staat met 2000 punten verschil. Oftewel doet hij goed met vlaggen cappen e.d.quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef MrRedTube het volgende:
Shit just got real.
http://battlelog.battlefi(...)0364058/4/256028095/
ja als we een vlag hadden gepakt konden we er niet van weg lopen of hij werdt alweer gestolen xDquote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Het grappige van dit spel is dat gewoon iemand die bijna 100 kills minder heeft dan jou, nog boven je staat met 2000 punten verschil. Oftewel doet hij goed met vlaggen cappen e.d.
server met 1000 tickets of hogerquote:
Ging idd wel lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef Topiek het volgende:
Hehe, ik speel nu met HertogJanDrinker, Shakin, en Risakotta. Gaat goed!
Welke wapens gebruik je? Probeer ook met een groepje te spelen, in je eentje is BF3 best ruk, als je met een squad speelt word het wel geniaalquote:Op maandag 9 april 2012 15:44 schreef datisstom het volgende:
Wat een kutwapens.En ik wil gewoon red dot sight, geen x6 scope op m'n SG.
Ik wissel nogal wat af tussen de classes, weet niet hoe ze allemaal heten. De eersten wapens iig. Dat samen met squad spelen heb ik nog niet zo door..quote:Op maandag 9 april 2012 15:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welke wapens gebruik je? Probeer ook met een groepje te spelen, in je eentje is BF3 best ruk, als je met een squad speelt word het wel geniaal
Oefenen eh? Het is wel wat lastiger na de patch, omdat je de aa zooi niet meer kan ontwijken.quote:Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef Topiek het volgende:
Ik wil echt eens een score van 30-0 ofzo met een jet
Ik crash steeds in de grondquote:Op maandag 9 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oefenen eh? Het is wel wat lastiger na de patch, omdat je de aa zooi niet meer kan ontwijken.
M4A1 of M16A3quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef SnuggLe het volgende:
Hehe,eerst even de files doorworstelen en dan ook weer eens online. Eens kijken of ik deze week de P90 & Usas12 kan unlocken. Anders weer eens met wat oudere wapens spelen.
En hoe bouw je zoiets op?quote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef Catkiller het volgende:
Zorgen dat je ze kent en met ze kan communiceren en ze bereid zijn om je te volgen.
Waarom niet de M16A4?quote:
Veel makkelijker om hier te vragen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom niet de M16A4?
Datisstom: leer eens focking google te gebruiken met je stupid questions(...dit had ik al 50 posts eerder moeten zeggen overigens....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |