Vrouwen diggen hele lekkere mannen. Sorry brah, maar ik beat je.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las in het exen topic dat vrouwen oudere mannen diggen![]()
![]()
Daar heb ik niks aan, want dan snap ik de opgave niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben goed in het tot op het bot haten van stats
Tsk tsk jaloers gedragquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen diggen hele lekkere mannen. Sorry brah, maar ik beat je.
Pics or gtfoquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen diggen hele lekkere mannen. Sorry brah, maar ik beat je.
Je bent dan in ieder geval echt niet alleenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan, want dan snap ik de opgave niet.
Iemand in mijn werkgroep had bij het vorige tentamen een 9,7quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent dan in ieder geval echt niet alleenWat een graf-vak.
Prutser, 1 fout tfoequote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iemand in mijn werkgroep had bij het vorige tentamen een 9,7hij had maar een fout
hij heeft een fotografisch geheugen
Stoere boii wat voor werk doe je als ik vragen mag ik wil dit wel graag weten dan kan ik een beter beeld van je hoofd fantaserenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, die zit nu op de fiets. richting de trein. Ik moet eerst nog werken tot half 6.
dafuq, impossibruuuuuu dat heb ik echt nog nooit gehoord of meegemaaktquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iemand in mijn werkgroep had bij het vorige tentamen een 9,7hij had maar een fout
hij heeft een fotografisch geheugen
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken tegenover je vriend.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Net alsof hij niet naar andere lekkere wijven kijkt
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Stoere boii wat voor werk doe je als ik vragen mag ik wil dit wel graag weten dan kan ik een beter beeld van je hoofd fantaseren
Touché.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Zolang je tijdens de coitus maar aan elkaar denktquote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Nergens voor nodig, zolang je elkaar maar neukt tijdens coïtusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Zolang je tijdens de coitus maar aan elkaar denkt
Slecht!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik heb hier geen fotos. Helaas.
Jawelquote:Op woensdag 4 april 2012 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Is er hier iemand goed in statistiek?
Ja ik heb net de oplossing voor de opgave gevonden en ik was gewoon in de goede richting aan het denkenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb net de oplossing voor de opgave gevonden en ik was gewoon in de goede richting aan het denken*trots*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |