quote:Really? Dank je...
Op woensdag 31 juli 2002 01:13 schreef Flowers het volgende:
hngr... sexy
Verder vind ik het eigenlijk jammer dat er zo'n groot verschil moet zijn tussen de dames en heren, naast natuurlijk de fysieke verschillen (in kleding) vind ik dat kleding voor mannen ook wel wat vrolijker mag zijn.. met wat meer franje enzo..
quote:Precies. Dat bedoel ik nou.
Op woensdag 31 juli 2002 10:32 schreef Lopat het volgende:
Ik moet toegeven dat ik wel vaak scheef in de winkel sta..
maar dat is meer omdat dames kleding 'mooier' is..
althans.. als je naar broeken kijkt b.v. die dragen eigenlijk altijd mooier af.. (getailleerd)..Verder vind ik het eigenlijk jammer dat er zo'n groot verschil moet zijn tussen de dames en heren, naast natuurlijk de fysieke verschillen (in kleding) vind ik dat kleding voor mannen ook wel wat vrolijker mag zijn.. met wat meer franje enzo..
Maar als ik iemand zo op straat zie lopen en je ziet meteen dat het een vent is met vrouwenkleding en het ziet er echt niet uit.
Was een keer in de bus, ik zat achterin alleen opweg naar school, stapt er zo'n vent in met vrouwenkleren zag er niet uit(ongeschoren enzo) t eerste wat er in me opkwam zei ik een beetje te hard toen waardoor er veel mensen in de lach schoten...
Wie heeft het hok opengelaten.
Tja... kun je wel eens hebben toch.
Maar ff over het onderwerp, uhmm, ik vind t gewoon uhhhhmmm, niet gepast! ofwel
blijf gewoon jezelf en er zijn denk ik veel meer mannen die het leuk vindne om vrouwelijke kleding te dragen(ben er zelf geen 1 die vrouwelijke kleding wil dragen in ieder geval)
Best fun
quote:Erg on topic
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:33 schreef MrPiercing het volgende:
* MrPiercing trok wel is de string aan van me vriendin toen :>Best fun
Genoeg politiek correcte praat... Ik wil eigenlijk wel een fotootje zien! Mensen, wees toch niet zo bang voor het onbekende, rolpatronen zijn er om door te breken! De eerste heer in panties moet zich hier nog melden maar in het echte leven heb ik het al vaak meegemaakt dat mannen dat leuk vonden. Maar dat kan ook aan mijn voorkeur liggen, natuurlijk.
Liefs,
Helga
quote:offtopic: nee k was er niet
Op zondag 28 juli 2002 15:14 schreef Elegy het volgende:[..]
Was jij er gisteren ook? Ik had lekker een stempeltje, dus kon gewoon in en uit lopen
-ontopic
Ik draag soms wel eens een lakrok en corset, maar da's alleen op feesten. En toen ik onlangs eens iets op school ging vertellen over Gothic, was wel geinig.
Maar het is niet iets wat ik vaker wil doen. Gewoon af en toe, en tegenwoordig draag ik meer mijn neo-folk uniform. (mja, dat was een off-topic mededeling)
quote:Ok, in een rok... Maar Sophia, wat als hij er net zo uit wil zien als jij? Met pruik en al?
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:40 schreef -Sophia- het volgende:
Ik vind het heel erg geil, een jongen in een rok, maar ik ben dan ook een 'goth'.
Dat komt namelijk bij mij af en toe ook voor.. Dus niet alleen een rok, maar gewon eruit willen zien als vrouw en je ook zo voelen. (in mijn geval een lesbische vrouw...)
quote:hmmm ligt er wel aan wat voor jongen natuurlijk he
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:40 schreef -Sophia- het volgende:
Ik vind het heel erg geil, een jongen in een rok, maar ik ben dan ook een 'goth'.
quote:Het idee alleen vind ik best geil klinken, maar als het ook echt zou gebeuren zou ik wel een beetje raar opkijken. Het zou voor mij zeker even wennen zijn maar ik zou het geen reden vinden om de relatie te beeindigen ofzo.
Op woensdag 07 augustus 2002 09:47 schreef Gordy het volgende:[..]
Ok, in een rok... Maar Sophia, wat als hij er net zo uit wil zien als jij? Met pruik en al?
Dat komt namelijk bij mij af en toe ook voor.. Dus niet alleen een rok, maar gewon eruit willen zien als vrouw en je ook zo voelen. (in mijn geval een lesbische vrouw...)
quote:Hoe voel je je een vrouw?? Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je een bepaald plaatje hebt van wat een vrouw is, en dat je daarnaar probeert te gedragen en kleden, alsof je de essentie van vrouwzijn nastreeft. En dan ook nog een lesbische vrouw, laat me even weten hoe je je dan voelt, dan weet ik nl. hoe ik me moet voelen
Op woensdag 07 augustus 2002 09:47 schreef Gordy het volgende:maar gewoon eruit willen zien als vrouw en je ook zo voelen. (in mijn geval een lesbische vrouw...)
Verder heb ik een grote voorkeur voor mannen in rokken, maar dit komt dan weer voornamelijk door het rellerige espect om tegen alle noties van mannen en vrouwenkleren in te gaan
quote:Je hebt de spijker wel op zijn kop geslagen! Dat is eht ook.. Ik zoek naar mijn ideaalbeeld van een vrouw. En inmiddels is dat dus niet alleen meer dat ZIJ er zo uit MOET zien, maar als ze het goed vind doe ik het zelf.
Op donderdag 15 augustus 2002 15:23 schreef marsterretje het volgende:[..]
Hoe voel je je een vrouw?? Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je een bepaald plaatje hebt van wat een vrouw is, en dat je daarnaar probeert te gedragen en kleden, alsof je de essentie van vrouwzijn nastreeft. En dan ook nog een lesbische vrouw, laat me even weten hoe je je dan voelt, dan weet ik nl. hoe ik me moet voelen
Verder heb ik een grote voorkeur voor mannen in rokken, maar dit komt dan weer voornamelijk door het rellerige espect om tegen alle noties van mannen en vrouwenkleren in te gaan
Tja. irl dan ooit eens?
en dan sla ik altijd mijn sarong om me heen.. dan heb ik dus een rok aan
quote:* Gordy ziet zichzelf eigenlijk ook niet in een jurk..
Op donderdag 15 augustus 2002 19:55 schreef Quosego het volgende:
no focking way.. een kilt zou ik nog wel aantrekken maar vrouwekleren niet... zie je mij al met een jurk aan? (of andere vrouwen kleren
Zelf draag ik als man soms wel vrouwenkleding, maar niet de meest uitdagende kleding. Shirtjes bijvoorbeeld, die zijn wat korter, wat voor mij fijn is omdat ik wat kleiner ben (1,69 meter). Verder vind ik het gewoon lief eruit zien, het hoeft niet sexy te zijn. 3/4 mouwen vind ik ook mooi. Ook ervaar ik het als fijn dat de kleding wat strakker zit (mijn lichaamsbouw is zeer slank). Een mouwloos vrouwelijk shirtje zonder toeters en bellen heb ik ook nogal eens aan.
Verder draag ik nooit rokken e.d., wel slaap ik altijd in een nachthemd, lekker zacht die stof.
quote:Absoluut. Maar imo wel als een vrouw het aanheeft.
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef plato242 het volgende:Vrouwenkleding is sowieso veel leuker dan mannenkleding.
V.
quote:Mja, maar ook als het is de schappen hangt of in catalogi staat.
Op zondag 14 september 2003 15:35 schreef Verbal het volgende:[..]
Absoluut. Maar imo wel als een vrouw het aanheeft.
V.
quote:Woehahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik zie het al voor me mijn mannetje in mijn bh hahahahahahahahaha
Op vrijdag 26 juli 2002 09:42 schreef Gordy het volgende:
Een erg "gevoelig" onderwerp, maar ik ben even heel erg benieuwd.Ik heb ooit eens met een ex-vriendin een wilde vrijpartij achter de rug, waarbij we beiden zo heet waren dat ik haar niet eens de tijd gaf om haar pantys uit te trekken. Het gevoel aan mijn benen van die zachte gladde dingen stimuleerde enorm. Ze was erg benieuwd wat ik bedoelde en vroeg me of ik haar dat gevoel ook eens wilde geven. Affijn, ook voor haar was het errug prettig en dat is zo langzaam aan verder gegroeit.
Na verloop van tijd werd het zo leuk, dat we ook voor mij lingerie en pumps en zo gingen kopen. Was erg stimulerend, om alleen al zo rond te lopen in huis. Had echter wel tot gevolg dat we soms twee tot drie keer per avond vreeen.*;
Later, toen het uit was, heb ik nog wel eens iets dergelijks gedaan, het is tenslotte erg lekker om een lange rok te dragen (is erg koel in de zomer!)
Ik vraag me af, zijn er meer mannen die dit wel eens doen/gedaan hebben. Wat vinden vrouwen hier nou van?
Walgelijk
of stimulerend?
quote:tja ik kan alleen maar zeggen als het goed voor je werkt ga er lekker mee door heb er niks op tegen
Op vrijdag 26 juli 2002 09:42 schreef Gordy het volgende:
Een erg "gevoelig" onderwerp, maar ik ben even heel erg benieuwd.Ik heb ooit eens met een ex-vriendin een wilde vrijpartij achter de rug, waarbij we beiden zo heet waren dat ik haar niet eens de tijd gaf om haar pantys uit te trekken. Het gevoel aan mijn benen van die zachte gladde dingen stimuleerde enorm. Ze was erg benieuwd wat ik bedoelde en vroeg me of ik haar dat gevoel ook eens wilde geven. Affijn, ook voor haar was het errug prettig en dat is zo langzaam aan verder gegroeit.
Na verloop van tijd werd het zo leuk, dat we ook voor mij lingerie en pumps en zo gingen kopen. Was erg stimulerend, om alleen al zo rond te lopen in huis. Had echter wel tot gevolg dat we soms twee tot drie keer per avond vreeen.*;
Later, toen het uit was, heb ik nog wel eens iets dergelijks gedaan, het is tenslotte erg lekker om een lange rok te dragen (is erg koel in de zomer!)
Ik vraag me af, zijn er meer mannen die dit wel eens doen/gedaan hebben. Wat vinden vrouwen hier nou van?
Walgelijk
of stimulerend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |