abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:42:30 #1
32836 Gordy
Desperado
pi_5155337
Een erg "gevoelig" onderwerp, maar ik ben even heel erg benieuwd.

Ik heb ooit eens met een ex-vriendin een wilde vrijpartij achter de rug, waarbij we beiden zo heet waren dat ik haar niet eens de tijd gaf om haar pantys uit te trekken. Het gevoel aan mijn benen van die zachte gladde dingen stimuleerde enorm. Ze was erg benieuwd wat ik bedoelde en vroeg me of ik haar dat gevoel ook eens wilde geven. Affijn, ook voor haar was het errug prettig en dat is zo langzaam aan verder gegroeit.

Na verloop van tijd werd het zo leuk, dat we ook voor mij lingerie en pumps en zo gingen kopen. Was erg stimulerend, om alleen al zo rond te lopen in huis. Had echter wel tot gevolg dat we soms twee tot drie keer per avond vreeen.*;

Later, toen het uit was, heb ik nog wel eens iets dergelijks gedaan, het is tenslotte erg lekker om een lange rok te dragen (is erg koel in de zomer!)

Ik vraag me af, zijn er meer mannen die dit wel eens doen/gedaan hebben. Wat vinden vrouwen hier nou van?

Walgelijk of stimulerend?

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
pi_5155350
Ik ben een keer in een wikkelrok gaan stappen een tijd geleden, maar dat was niet iets dat bedoeld was om stimulerend te werken. Dat deed het ook niet. Dus aan mij is de "travo" fetish niet besteed, maar ik heb er an sich niets tegen
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_5155401
Het werkt voor mij als vrouw zijn niet stimulerend als ik mijn vriend in vrouwen kleren zie rondhuppelen....

Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit opwindend vinden, op vandaag kan toch alles..

pi_5155415
Hmmm . . verkleed als Schot ( MET baard ! ) en een kilt ( ja . ..ALLEEN een kilt . . ) met carnaval. ZO`n "rok" heeft inderdaad wel wat ! Sowieso super-praktisch met afwateren enzo .
"Lekker" koel was `t niet; ga dus beter niet in de winter lopen travesteren !
Hij die vraagt moet met het antwoord leren leven.
pi_5155421
Verder dan posten op Fok! gaat mijn vrouwen-fetisj niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:56:26 #6
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_5155447
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 09:44 schreef Atrimar het volgende:
Ik ben een keer in een wikkelrok gaan stappen een tijd geleden, maar dat was niet iets dat bedoeld was om stimulerend te werken. Dat deed het ook niet. Dus aan mij is de "travo" fetish niet besteed, maar ik heb er an sich niets tegen
Ik ben een aantal keer in een wikkelrok wezen stappen omdat ik het een fijn kledingstuk vind/vond, en ik ben één keer volledig als vrouw wezen stappen, toen heb ik me ook als hetro vrouw gedragen. Dat laatste was leuk voor één keer, maar dat gaan we niet meer doen. Dat eerste was ook voor mij niet stimulerend bedoeld. Enkel tikkeltje extravagant of eigenwijs.
Ik weet het beter
  vrijdag 26 juli 2002 @ 10:17:45 #7
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5155603
Ik heb er natuurlijk niks tegen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik snel op een man in vrouwenkleren (kilt uitgezonderd) zou vallen.
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 10:45:50 #8
32836 Gordy
Desperado
pi_5155796
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 10:17 schreef Lorelei het volgende:
Ik heb er natuurlijk niks tegen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik snel op een man in vrouwenkleren (kilt uitgezonderd) zou vallen.
Het gaat er ook niet zozeer over dat de man altijd vrouwenkleren draagt. Zie het zo:

Net zoals dat een vrouw zich soms lekkerder voelt in een spijkerbroek, heb ik dat met een rok. En omdat herenschoenen daarbij vaak echt afschuwelijk staan (of pantoffels..) heb ik er dan ook graag een paar vrouwelijke schoenen aan. Verder is de lingerie meer bedoeld als extra stimulans (mits de partner daarvan houdt) bij het vrijen.

Ik geloof dat iedereen wel eens een spelletje gedaan heeft tijdens het vrijen. Spelen dat je iemand anders bent bijvoorbeeld. De ultieme vorm hiervan is spelen dat de man een vrouw is en andersom. Kan soms heel bevrijdend werken.

En erg leuk zijn

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 10:47:23 #9
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5155809
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 10:45 schreef Gordy het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet zozeer over dat de man altijd vrouwenkleren draagt. Zie het zo:

Net zoals dat een vrouw zich soms lekkerder voelt in een spijkerbroek, heb ik dat met een rok. En omdat herenschoenen daarbij vaak echt afschuwelijk staan (of pantoffels..) heb ik er dan ook graag een paar vrouwelijke schoenen aan. Verder is de lingerie meer bedoeld als extra stimulans (mits de partner daarvan houdt) bij het vrijen.

Ik geloof dat iedereen wel eens een spelletje gedaan heeft tijdens het vrijen. Spelen dat je iemand anders bent bijvoorbeeld. De ultieme vorm hiervan is spelen dat de man een vrouw is en andersom. Kan soms heel bevrijdend werken.

En erg leuk zijn

Hou idd wel van spelletjes
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 11:34:44 #10
32836 Gordy
Desperado
pi_5156186
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 10:47 schreef Lorelei het volgende:

[..]

Hou idd wel van spelletjes

Dan is er toch niets aan de hand? Zolang het in de privacy van je eigen huis gebeurt is het alleen maar leuk en spannend...
pi_5160141
k vind t eigenlijk wel leuk. als k naar feesten ga (medusa) zie k t vaak genoeg en t heeft wel wat:)
maar k zie t mn vriendje niet doen en dat hoeft ook helemaal niet. past niet bij em en hij is al leuk genoeg:)
I don't give myself a name, other people'll do that for me!
pi_5160192
Het is wel grappig als mijn vriend een bh en een stringetje van mij aantrekt maar ik zou niet willen dat hij elke dag in vrouwen kleding gaat lopen....
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  zondag 28 juli 2002 @ 01:47:12 #13
32836 Gordy
Desperado
pi_5174639
Ok...

De reden waarom ik deze topic heb gestart is de volgende..

Ik heb transvestische neigingen... Dat wil zeggen dat ik graag in vrouwen kleding rondloop, of wat daar algemeen onder wordt verstaan. Het dragen van een rok, panty's en hakken maakt dat ik me een stuk meer "heel" voel. Alsof ik eigenljik uit twee delen besta.

Nou is dat in principe wel zo, ik ben zowel manneljik als vrouwelijk (wat zich vooral manifesteerd in het hebben van een zachet kant; emotioneel en gevoelig) Ik draag normaal gezien eht liefst een stretch spijkerbroek met daaronder instappers. Als het helemaal ideaal is, draag ik er ook nog pantykousjes onder, zoveel mogelijk in de tint van mijn huid (Poudre van de Hema) Maar ik zou zo graag een lekkere spijkerrok ipv broek dragen, met laarsjes of zo.

Mijn huidige vriendin, die het overigens uit wil maken (niet hierom trouwens) vindt het idee van mannen in vrouwenkleding maar niets. Als we daadwerkelijk uit elkaar zijn, dan zal ik weer op zoek gaan naar wat lekker zittende rokken en groot uitvallende pumps (maat 42) Helaas is het me in het verleden nog niet gelukt om ook laarjses te vinden, wellicht dat iemand me hiermee kan helpen.

Wat me wel van eht hart meot, is dat ik voor zover ik weet niet homofiel ben, ten hoogste bi-sexueel. Al moet ik er op dit moment niet aan denken om met een man te vrijen.

Op de keper beschouwd is dit dus een hulpkreeetje..

pi_5174651
een rok zie ik mezelf nog wel doen....lijkt me ook gewoon fijner zitten
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 28 juli 2002 @ 01:51:19 #15
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5174666
Ooit een keer als vrouw gaan stappen met een vriendin. Rokje aan, netpanties, ongeschoren om vervolgens heel hard te gaan zitten bekken met die vriendin. Geloof niet dat ze ooit nog last heeft gehad van al die geile kerels in dat cafe....Die renden zowat vomerend het cafe uit

En natuurlijk met carnaval als gevallig lief ding

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zondag 28 juli 2002 @ 01:54:08 #16
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5174696
quote:
Op zondag 28 juli 2002 01:47 schreef Gordy het volgende:
Ok...

De reden waarom ik deze topic heb gestart is de volgende..

Ik heb transvestische neigingen... Dat wil zeggen dat ik graag in vrouwen kleding rondloop, of wat daar algemeen onder wordt verstaan. Het dragen van een rok, panty's en hakken maakt dat ik me een stuk meer "heel" voel. Alsof ik eigenljik uit twee delen besta.

Nou is dat in principe wel zo, ik ben zowel manneljik als vrouwelijk (wat zich vooral manifesteerd in het hebben van een zachet kant; emotioneel en gevoelig) Ik draag normaal gezien eht liefst een stretch spijkerbroek met daaronder instappers. Als het helemaal ideaal is, draag ik er ook nog pantykousjes onder, zoveel mogelijk in de tint van mijn huid (Poudre van de Hema) Maar ik zou zo graag een lekkere spijkerrok ipv broek dragen, met laarsjes of zo.

Mijn huidige vriendin, die het overigens uit wil maken (niet hierom trouwens) vindt het idee van mannen in vrouwenkleding maar niets. Als we daadwerkelijk uit elkaar zijn, dan zal ik weer op zoek gaan naar wat lekker zittende rokken en groot uitvallende pumps (maat 42) Helaas is het me in het verleden nog niet gelukt om ook laarjses te vinden, wellicht dat iemand me hiermee kan helpen.

Wat me wel van eht hart meot, is dat ik voor zover ik weet niet homofiel ben, ten hoogste bi-sexueel. Al moet ik er op dit moment niet aan denken om met een man te vrijen.

Op de keper beschouwd is dit dus een hulpkreeetje..

Hulpkreetje voor wat? Laarsjes in jou maat? Ken genoeg vrouwen met grote voeten (of lange tenen, dat kan ook natuurlijk). Maar om heel eerlijk te zijn let ik er niet zo op welke maten er in schoenwinkels staan.

Vind het wel dapper van je om het hier zo op het forum te gooien.....

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5174938
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:14 schreef sassa_s het volgende:
Het is wel grappig als mijn vriend een bh en een stringetje van mij aantrekt maar ik zou niet willen dat hij elke dag in vrouwen kleding gaat lopen....
Heb ik wel eens een BH van je aangehad dan? Die string van jou paste niet helemaal, dus dat is nix, hehe
pi_5176256
quote:
Op zondag 28 juli 2002 02:31 schreef Phynny het volgende:

[..]

Heb ik wel eens een BH van je aangehad dan? Die string van jou paste niet helemaal, dus dat is nix, hehe

Nee oke maar mocht je die bh en string samen ooit eens aantrekken dan staat dat wel leuk
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  zondag 28 juli 2002 @ 10:29:31 #19
22585 Revana
Whoops...
pi_5176283
quote:
Op zondag 28 juli 2002 01:47 schreef Gordy het volgende:
[...]
Als we daadwerkelijk uit elkaar zijn, dan zal ik weer op zoek gaan naar wat lekker zittende rokken en groot uitvallende pumps (maat 42) Helaas is het me in het verleden nog niet gelukt om ook laarjses te vinden, wellicht dat iemand me hiermee kan helpen.
[...]
In Eindhoven heb je een (dames)schoenenwinkel voor de maten 42-46, die zit in de straat waar ook de MyCom zit (zijstraat van de Kruisstraat).

En online zijn ze ook wel te vinden, alleen best duur (zie bv. Mariposa).

En om je gerust te stellen: Er zijn veel meer mannen met dezelfde gevoelens, mijn vorige vriend kon er ook wat van (en dat vond ik wel leuk, meestal ).

Ladies first!
  zondag 28 juli 2002 @ 10:32:52 #20
18834 Bridell
and then what..
pi_5176296
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 09:52 schreef Lucille het volgende:
Verder dan posten op Fok! gaat mijn vrouwen-fetisj niet.
En dat geloof jezelf?

What are you but a blossoming, withering flower?
  zondag 28 juli 2002 @ 14:42:43 #21
32836 Gordy
Desperado
pi_5177800
quote:
Op zondag 28 juli 2002 10:29 schreef Revana het volgende:

[..]
En om je gerust te stellen: Er zijn veel meer mannen met dezelfde gevoelens, mijn vorige vriend kon er ook wat van (en dat vond ik wel leuk, meestal ).

Bedankt.
  zondag 28 juli 2002 @ 15:14:01 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_5177983
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:06 schreef moondragon het volgende:
k vind t eigenlijk wel leuk. als k naar feesten ga (medusa) zie k t vaak genoeg en t heeft wel wat:)
maar k zie t mn vriendje niet doen en dat hoeft ook helemaal niet. past niet bij em en hij is al leuk genoeg:)
Was jij er gisteren ook? Ik had lekker een stempeltje, dus kon gewoon in en uit lopen

-ontopic

Ik draag soms wel eens een lakrok en corset, maar da's alleen op feesten. En toen ik onlangs eens iets op school ging vertellen over Gothic, was wel geinig.

Maar het is niet iets wat ik vaker wil doen. Gewoon af en toe, en tegenwoordig draag ik meer mijn neo-folk uniform. (mja, dat was een off-topic mededeling)

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_5179586
Er was een tijd dat mannen die een broek droegen werden beschuldigd van verwijfd gedrag
  maandag 29 juli 2002 @ 07:26:00 #24
32836 Gordy
Desperado
pi_5185692
Ik had vanmorgen verwacht dat er heel andere reacties zouden zijn. Bedankt in ieder geval voor jullie positieve instelling, zowel de dames als de heren hier.

Tnx

pi_5210293
hngr... sexy
You've got to let love go to get it back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')