Gewoon even schoonmaken. En ik koop geen telefoon als fototoestel, daar heb ik wel een spiegelreflex camera voor. De camera op mijn telefoon gebruik ik sporadisch om even op mijn werk dingen vast te leggen en daarvoor voldoet 'ie meer dan voldoende. Zeker omdat de Desire ook een flitser heeft, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S.quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan de camera maar waarschijnlijk aan het smerige lenskapje ervoor..
Toch is foto 1 verpest door de lichtinval en foto 2 niet, lijkt me niet aan het lenskapje te liggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan de camera maar waarschijnlijk aan het smerige lenskapje ervoor..
Inderdaad ligt het grotendeels aan de lenz zelf die smerig is en ook aan het lenskapje .quote:Op dinsdag 24 april 2012 05:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Volgens mij crasht Sense dan, of moet je ook echt weer je pincode van je sim toetsen?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben in het bezit van een HTC Desire Z met android versie 2.3.3 maar de laatste tijd komt het wel eens voor dat nadat ik met een app bezig ben geweest en ik druk op de home-knop dan start ie zich opnieuw op?
Ik krijg dan het bekende HTC scherm in beeld en vervolgens laadt ie langzaam het homescherm weer. Het duurt een tijdje voordat ie dan opnieuw is opgestart, zo'n 15 seconde.
Vooral na Draw Something (ja, dat wil ik nog wel eens doen) doet ie dit, maar ook bij enkele andere apps.
Waar ligt dit aan? Aan-uit heb ik allang geprobeerd.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij crasht Sense dan, of moet je ook echt weer je pincode van je sim toetsen?
Voor zover ik weet niet zoveel, had het op mijn Desire ook regelmatig.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Wat kan ik er tegen doen?
Kwestie van even googelen, je moet daarvoor namelijk je toestel aan je PC koppelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:59 schreef ArnosL het volgende:
Ik zie hier boven staan dat iemand android 2.3 heeft. Hoe kan ik dat ook krijgen? Bij mij staat er dat ie 2.2 heeft namelijk. Volgens de automatische software update vind ie niks.
Ligt aan Sense... Ooit ook gehad en een niet-Sense Rom verhelpt datquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Iemand bekend met het probleem dat de telefoon telkens in automodus schakelt, waardoor o.a. alle inkomende oproepen op speaker staan en het mediavolume niet aangepast kan worden?
Zeer irritant en tot nu toe nog geen blijvende oplossing.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=696189quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waar kan ik een instructie oid vinden om dat te installeren?
Daar heb je toch s-off voor nodig, dit heb ik namelijk niet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Ireyon het volgende:
Als je Oxygen erop wil zetten kun je beter ook de Oxygen-partitietabel gebruiken en heel dat a2sd achterwege laten
Nice job, wist niet dat het zo goedkoop kon! Toch niet de HPX2-hars van carglass gebruikt he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:43 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
En dat voor 28 dollar en wat handigheid
Ik dacht het wel ja, hou je ook rekening mee met de snelheid van internet en de data die je mag verbruiken per maand?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ben wordt ook mijn volgende provider. Bel en sms weinig en internet vooral veel. Zij zitten toch op het netwerk van T-mobile?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |