verplaats je met apps2sd of via instellingen, apps, toepassingen beheren? Via de laatste is veel meer mogelijk dan met apps2sd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space"Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space"Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
Aah. Nou dan moet ik dat maar eens doen voor mijn vriend. Totaal fucking hoerig hoe dat ding loopt te janken telkens.quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
Kleine upgradequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk deze week de Desire S
Werkt perfectquote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kleine upgrade? 1 jarig abbo? of los gekocht
[..]
Werkt perfect
Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een DesireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden
Los toestel
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 42 (Inschrijven gesloten)
Maandvoorspelling oktober (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een Desirezat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden
Los toestel
Hmm in het begin wel een leuk toestel, maar sinds we de asus EEE pad transformer hebben merk je wel dat je android op je telefoon mist. Daarom ga ik nu ook voor de HTC Desirequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...
De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Ik vind het allebei kutfoto's
Edit: Ah, een edit
Dit stond voor de edit als tweede foto, grapjas:quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef abruzzese het volgende:
[..]
De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .
Als je toch geen verschil ziet dan heb je toch iets aan je ogen ??????
in het one x topicquote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik zou zo graag eens een foto's willen zien die zijn gemaakt door een HTC One X of HTC One S .
iemand een idee waar ik die kan vinden ????
dacht dat dat altijd aan de mijne lag dat ik altijd mist in m'n foto's had maar is dus gewoon écht de desire in het algemeenquote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .
Ik heb hem namelijk vergeleken met de Sony Ericsson Arc S en zie het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt niet zo zeer aan de camera maar waarschijnlijk aan het smerige lenskapje ervoor..quote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lenskapje eruit drukken. Dat deed ik na 2 week alquote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |