Omdat ik dacht dat het wel goed zou gaan xD I'll keep it in mind . (:quote:Op woensdag 4 april 2012 10:57 schreef zarGon het volgende:
Waarom heb je eerst dan ook niet een klein deel van je haren ontkleurd om het resultaat te beoordelen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:57 schreef xfionahoii het volgende:
[..]
Das tering duur. Ik heb net al myn geld uitgegeven aan ontkleuring en dat blonde .
Ja dat wist ik alleen ik had gehoord dat ontkleuring het bruine eruit haalt en verder niks doet D:quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]was dan gelijk naar de kapper gegaan.
Echt je weet toch van te voren dat van donker naar licht problemen gaat geven
Tja, das dan vrij logisch dat je dus nog (een beetje) rood haar hebt aangezien het alleen het bruine er maar uithaalt...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef xfionahoii het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alleen ik had gehoord dat ontkleuring het bruine eruit haalt en verder niks doet D:
IKNOWquote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Yi-Long het volgende:
... daar gaat je ziel....
... daar komen de beat-downs...
Jaja wacht even.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:03 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, das dan vrij logisch dat je dus nog (een beetje) rood haar hebt aangezien het alleen het bruine er maar uithaalt...
PS. wacht nog steeds op de pics
Uploaden naar www.imgur.comquote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef xfionahoii het volgende:
Hoe kan ik een foto in een link veranderen? xd
Dankjee & ja zou ook kunnen maar ik hou niet zo van rood. Ik ga nu echt anders kom ik te laat. toedelssquote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
Leuk blousje wel. Is dit trouwens niet gewoon blond met een beetje rood?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |