quote:Op woensdag 4 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna dagelijks.Jij laat nooit wat van je horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan slaap je maar lekker op het station.
Omdat Apeldoorn een soort van dorp is wil ik natuurlijk naam en rugnummerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Skv het volgende:
Mijn ex komt uit Apeldoorn.
Ik droomde nog over dr vannacht. In seksuele zin.
Een vriend van mij komt ook uit Apeldoorn, tegenwoordig Nijmegenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
Omdat Apeldoorn een soort van dorp is wil ik natuurlijk naam en rugnummer
Het zal je verbazen hoe dorps Apeldoorn is voor een stad met zoveel inwonersquote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriend van mij komt ook uit Apeldoorn, tegenwoordig Nijmegen![]()
Net alsof iedereen elkaar kent daarIk ken Skv ook niet.
Denk niet adt je dr kent. Ze zat op de rieten dakschool (basis) en daarna de vrije school in zutphen. Ze is nu 22.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat Apeldoorn een soort van dorp is wil ik natuurlijk naam en rugnummer
Nee daarvoor was je toch te oud?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef Murdera het volgende:
Ik ken ook apeldoorners. Hoor ik er nu bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee daarvoor was je toch te oud?Hji is pas 26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee daarvoor was je toch te oud?Ben je weer in de war door de UI's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jij cougar die je er bentquote:Op woensdag 4 april 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd.. anders kon ie geen toyboy van me zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd.. anders kon ie geen toyboy van me zijn
quote:
quote:Typically, the term refers to women at least 40 years old who pursue men more than seven years younger
Het gesprek?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
blegh.. ga volgens mij nu vragen aan date wanneer ie tijd heeft voor 'het gesprek'
Hoe is het met baardjesjongen ondertussen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
blegh.. ga volgens mij nu vragen aan date wanneer ie tijd heeft voor 'het gesprek'
Gister klein beetje gesmst. Lijkt erop dat ie wel een keer wat wil gaan drinken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe is het met baardjesjongen ondertussen?
Ga je daar voor afspreken?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat ik het wil afkappen tussen ons.
Nouja, als het iemand is waarmee ik een paar dates heb gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, doe jij dat gewoon over de SMS na drie maanden rondneuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |