Poeh. Doe ik op kantoor ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. In je ondergoed mails naar de baas sturen
Werkquote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens voor een werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat lukte me!quote:
Die krijg je niet, want wat je niet post bleek je wel te denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
En dat lukte me!
WAAR IS MIJN COMPLIMENT. En waar zijn de 100en kusjes om mijn gedrag te belonen?
NOU???
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die krijg je niet, want wat je niet post bleek je wel te denken
Dat kan heel goed vanuit bed!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef WasMachinator het volgende:
ik ben jaloers, ben weer lekker aan het leren
Nee, ken wel een hoop mensen die dat doen, en die vaak mensen ontvangen. Erg cool!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft iemand hier wel eens aan couchsurfing gedaan?
Om er gebruik van te maken tijdens het reizen lijkt me best oke. Maar om zelf iemand over de vloer te hebben lijkt me wat vaag.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
hypocriet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om er gebruik van te maken tijdens het reizen lijkt me best oke. Maar om zelf iemand over de vloer te hebben lijkt me wat vaag.
Dan past het dus wel bij mijquote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Skv het volgende:
wel eens naar gekeken, maar ik vond het voor hippies.
OK. Voor mijn tripje Tokyo kwam die vriend van mij met het idee om ook een paar dagen te couchsurfen. Lijkt me leuk om op die manier met locals te maken te krijgen, maar verder ken ik het concept niet. Hangt vast heel erg af van bij wie je slaapt?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ken wel een hoop mensen die dat doen, en die vaak mensen ontvangen. Erg cool!
Wat zijn jouw plannen dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel een keer totaal random twee lifters uit de kroeg meegenomen om bij mij op de bank te crashen. Was heel gezellig. Dus ook ontvangen lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om er gebruik van te maken tijdens het reizen lijkt me best oke. Maar om zelf iemand over de vloer te hebben lijkt me wat vaag.
Er is toch zo'n site voor (Wel eens op geweest). Staat hoe en wat precies.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
OK. Voor mijn tripje Tokyo kwam die vriend van mij met het idee om ook een paar dagen te couchsurfen. Lijkt me leuk om op die manier met locals te maken te krijgen, maar verder ken ik het concept niet. Hangt vast heel erg af van bij wie je slaapt?
Ah zo. Nouja, het zijn mensen die gewoon ruimte hebben voor anderen, of dat heel gezellig vinden. soms laten ze wat van de omgeving zien, of wijzen ze je op leuke plekken om te bezoeken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan past het dus wel bij mij
[..]
OK. Voor mijn tripje Tokyo kwam die vriend van mij met het idee om ook een paar dagen te couchsurfen. Lijkt me leuk om op die manier met locals te maken te krijgen, maar verder ken ik het concept niet. Hangt vast heel erg af van bij wie je slaapt?
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel een keer totaal random twee lifters uit de kroeg meegenomen om bij mij op de bank te crashen. Was heel gezellig. Dus ook ontvangen lijkt me wel wat.
Maar ja, wie strandt er nu verder in Apeldoorn?
Bijna dagelijks.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Maar ja, wie strandt er nu verder in Apeldoorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna dagelijks.Of je dat onder 'stranden' kan zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna dagelijks.Misschien dat die spoiler helpt ja. mannen schijnen niet zo goed te zijn in die stille hintsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |