Veel mensen zullen zeggen "dat is gewoon fatsoen"quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Waarom moet het persé in real life?
Wat zijn daar de voordelen van?
Ja, dat ken ik. Uit respect enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mensen zullen zeggen "dat is gewoon fatsoen"
Aangeven dat er wat is, maar het moment van afspraak bij de ander leggen. Dus "Hey, wil even iets met je bespreken, wanneer heb je tijd?"quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Maar in hoeverre 'moet' je die aankondiging doen. Het maakt het voor de vertellende partij wel makkelijker door aan te geven dat er al wat is eigenlijk.
Voor de ander kan het kut zijn omdat de afspraak misschien door omstandigheden niet snel kan zijn.ik denk er veels te veel over na
Omdat ik verwacht van de ander dat zij zich er niet makkelijk vanaf maakt. Als het haar keuze is dan mag ze er ook wel wat moeite voor doen om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Zit wel wat in, ik merk nu soms al dat mensen verbaasd zijn als ik vraag of ze wat mee gaan drinken en ze daarover opbel. Alsof ik hun privacy schend door niet te Whatsappen ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Denk ook wel dat het een generatiedingetje is. Nu alles digitaal is en men al haast niet meer mensen durft op te bellen. Dan ja, dan ga je al snel via de digitale weg je zaken regelen. Waaronder ook dit soort dingen. Het is veiliger, afstandelijker en dus makkelijker.
Exact. Maar ook voor de ontvangende partij.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Denk ook wel dat het een generatiedingetje is. Nu alles digitaal is en men al haast niet meer mensen durft op te bellen. Dan ja, dan ga je al snel via de digitale weg je zaken regelen. Waaronder ook dit soort dingen. Het is veiliger, afstandelijker en dus makkelijker.
Alleen al het feit dat de ander je gezicht ziet terwijl je het doet maakt al een hoop verschil. Geen miscommunicatie mogelijk. Dat soort zaken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Uit respect enzo.
Maar waarom? Ik zie enkel nadelen.
En ik wil dat juist wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Maar ook voor de ontvangende partij.
Ik heb liever niet dat ze dan ziet hoe erg ze mijn hart breekt, hoe zeer het me raakt, en wat een zielig klein kindje ik eigenlijk ben wanneer ik daar om moet huilen.
Gaat meer om relaties dan btw.
haha klopt. Gelukkig heb ik nog wel vrienden waarmee ik belquote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zit wel wat in, ik merk nu soms al dat mensen verbaasd zijn als ik vraag of ze wat mee gaan drinken en ze daarover opbel. Alsof ik hun privacy schend door niet te Whatsappen ofzo
Nou ja, dan ben ik nog maar van de oude stempel.
Sport ze!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:28 schreef Skv het volgende:
Ik vind bellen altijd relaxter dan whatsapp of sms. Stuk persoonlijker!
Ik duik even de sportschool in
Inderdaad ik kan ook best afknappen op een stemquote:Op woensdag 4 april 2012 13:28 schreef Skv het volgende:
Ik vind bellen altijd relaxter dan whatsapp of sms. Stuk persoonlijker!
Ik duik even de sportschool in
Het is gewoon hoe mensen werken, en ook een soort emotionele chantage in mijn gevalquote:
Omdat je geen emoties van een tekstbericht af kan lezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Ja. Niet echt de schuld van de klant dat het bedrijf de werknemers naait.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
Pakketbezorger zijn voor PostNL is ook echt geen pretje. Voor een hongerloontje uitgezogen worden door PostNL en niet betaald krijgen voor het pakket als de klant niet thuis is. Daarom is hij er zo happig op dat je wel opendoet.
Wel een overtrokken reactie, alsof de klant daar iets mee te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |