Oh jij cougar die je er bentquote:Op woensdag 4 april 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd.. anders kon ie geen toyboy van me zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd.. anders kon ie geen toyboy van me zijn
quote:
quote:Typically, the term refers to women at least 40 years old who pursue men more than seven years younger
Het gesprek?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
blegh.. ga volgens mij nu vragen aan date wanneer ie tijd heeft voor 'het gesprek'
Hoe is het met baardjesjongen ondertussen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
blegh.. ga volgens mij nu vragen aan date wanneer ie tijd heeft voor 'het gesprek'
Gister klein beetje gesmst. Lijkt erop dat ie wel een keer wat wil gaan drinken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe is het met baardjesjongen ondertussen?
Ga je daar voor afspreken?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat ik het wil afkappen tussen ons.
Nouja, als het iemand is waarmee ik een paar dates heb gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, doe jij dat gewoon over de SMS na drie maanden rondneuken?
Na drie dates ofzo doe ik dat wel ja, maar als ze meerdere weekenden bij mij is geweest of andersom dan vind ik het echt not done om zoiets via de telefoon te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, als het iemand is waarmee ik een paar dates heb gehad.
Ja.
Ik prefereer ook via langeafstands communicatie gedumpt te worden trouwens.
Snap je wel enigszins, maar dat kan ik in dit geval echt niet maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
Nouja, als het iemand is waarmee ik een paar dates heb gehad.
Ja.
Ik prefereer ook via langeafstands communicatie gedumpt te worden trouwens.
Je bent een schat.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na drie dates ofzo doe ik dat wel ja, maar als ze meerdere weekenden bij mij is geweest of andersom dan vind ik het echt not done om zoiets via de telefoon te doen.
En jij bent gewoon raar wat dat betreft, maar ik zal het onthouden. Ik DM je wel als ik je niet meer wens te spreken
Als ze zegt 'dat we moeten praten' en dat ze over 3 dagen wel ergens tijd heeft dan mag ze het ook wel over de telefoon zeggen jaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een schat.
En tjah, dan ben ik vast raar. Ik heb het niet zo op real life confrontaties.
En als iemand zegt: hey, we moeten praten. Dan weet je al hoe laat het is. Als je dan nog een paar dagen moet wachten om af te kunnen spreken..![]()
En dan een beetje moeilijk gaan zitten doen met een brok in je keel enzo.
Ik heb liever dat ik gewoon mijn telefoon kapot kan gooien en een fles vodka aan mijn mond kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |