abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_109879978
Ik ben eens voor de lol gaan zoeken op vanuit huis geld verdienen.

Dan kom je toch wat tegen op internet zeg. Veel met enquetes beantwoorden en mailtjes lezen en dergelijke maar lijkt allemaal niet zo betrouwbaar dan het wordt aangeprezen.

Nou ben ik er niet echt op zoek naar aangezien ik gewoon een normale baan heb maar het klinkt leuk hoe ze het allemaal vertellen met bijverdienen etc.

Voor mij hoeft dit dus ook niet maar na veel zoekwerk blijkt dat er toch veel mensen interesse in hebben en veel proberen en ook vaak opgelicht worden.

Zijn er hier mensen die ooit eens iets hebben geprobeerd of misschien nog steeds mee bezig zijn? En wat zijn jullie ervaringen daarmee dan?

Ik ben er namelijk erg sceptisch over en denk niet dat zoiets echt bestaat om 100den euro per maand extra te verdienen. Maar geloof wel dat er iets bestaat als een 10euro per maand verdienen.
The Real Life Begins With Sex
pi_109880134
het bestaat wel, maar ik zou het alleen in absolute noodzaak doen..
pi_109880144
Je hebt spaarprogramma's zoals bijvoorbeeld MoneyMiljonair, waar je aan de hand van emailtjes aanklikken en enquetes invullen een x-aantal cent verdient. Daar kun je op den duur wel een leuk zakcentje aan verdienen, maar rijk word je er natuurlijk niet van.

Met thuis werken heb ik persoonlijk geen ervaring, maar als je naar ervaringen zoekt op internet, word je scepsis wel bevestigd.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109880152
25 euro per beantwoorde mail!

Wel eerst zelf het pakket kopen voor maar 25 euro :)
  woensdag 4 april 2012 @ 01:05:12 #5
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_109880161
kan best als je er genoeg tijd aan besteed kun je best 50 euro per dag verdienen. Kun je toch rondkomen als je even zonder werk zit.
  woensdag 4 april 2012 @ 01:06:19 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109880182
Ik vul enquêtes in, voor een kwartiertje werk krijg je soms al 5 euro. Dat is de moeite waard, ik doe ze gewoon even tussendoor.
Wat je zegt over die sites waar je mailtjes kan lezen, dat zijn sites als moneymiljonair en euroclix, dat is af te raden. Je krijgt 2 cent per mailtje en je krijgt alleen geld als je via jezelf mensen lid laat worden (1.50 ofzo). Je doet werk voor hun als adverteerder en dat is gewoon lame. Het kost veel tijd en is het absoluut niet waard.
Voor de rest kan je vanuit huis ook voor een sexSMSlijn werken, 8 cent per smsje wat je verstuurd of zo. Ook niet echt lucratief.

Over het algemeen geldt: "klinkt het te mooi om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar". De sites waar ze beweren dat je 100en (of zelfs 1000en) euro's kan verdienen proberen je meestal gewoon een PDF oid aan te smeren met daarin de basis voor affliaties. Dit werkt in de praktijk nooit zo als er staat (zelf geen ervaring mee, maar ik heb me er ooit in verdiept).

Over het algemeen niet aan te raden dus. Behalve die enquêtes :s)
:')
  woensdag 4 april 2012 @ 01:08:10 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109880222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Poephoofd_ het volgende:
Je hebt spaarprogramma's zoals bijvoorbeeld MoneyMiljonair, waar je aan de hand van emailtjes aanklikken en enquetes invullen een x-aantal cent verdient. Daar kun je op den duur wel een leuk zakcentje aan verdienen, maar rijk word je er natuurlijk niet van.
Staat totaal niet in verhouding met gewoon werken.. Qua uren die je er insteekt :P
:')
pi_109880314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Staat totaal niet in verhouding met gewoon werken.. Qua uren die je er insteekt :P
maar dat geldt ook voor die enquetes...

er is welthuis werk in de vorm van inpakken/verpakken maar ook dat levert niet echt wat op t.o.v. normaal werk
  woensdag 4 april 2012 @ 01:13:32 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109880341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Dipstaart het volgende:
25 euro per beantwoorde mail!

Wel eerst zelf het pakket kopen voor maar 25 euro :)
Hier ben ik vroeger ingetrapt ;(
Maar toen was ik ook letterlijk 12 en was het heel goed verwoord enzo :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 4 april 2012 @ 01:13:57 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109880353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:12 schreef mschol het volgende:

[..]

maar dat geldt ook voor die enquetes...

er is welthuis werk in de vorm van inpakken/verpakken maar ook dat levert niet echt wat op t.o.v. normaal werk
Enquêtes is een stuk meer lucratief hoor, 5 euro per 15 minuten is een stuk meer dan 2 cent per mailtje
:')
  woensdag 4 april 2012 @ 01:14:03 #11
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109880359
Ik ga straks aan de slag met een fortune 500 bedrijf die je een vaste tarief uitbetaalt van 20 euro voor elke persoon die op je advertentielink klikt, 2 videos kijkt en zich aanmeldt als geinteresseerde werk-vanuit huis-sollicitant. Diegene moet daarnaast enkel een offerte/aanbieding invullen van een gerenomeerd bedrijf (soort van gratis proefperiode, waar diegene vroegtijdig op mag zeggen zonder enige kosten). Dat is alles en ik krijg mijn 20 Euro plus 80 euro als diegene zich ook asnmeldt voor het 80 euro programma.

Ik word dus betaald om mensen te recruteren dmv advertenties.

Ik hoef zelf geen enkele betaling of investering te doen vooraf.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 4 april 2012 @ 01:14:24 #12
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109880365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hier ben ik vroeger ingetrapt ;(
Maar toen was ik ook letterlijk 12 en was het heel goed verwoord enzo :')
Hoe werkt dat dan :P?
:')
pi_109880367
Ik heb heel wat sites al doorgekeken en het ziet er allemaal rozenkleurig uit maar ga je dan iets verder dan kom je er vaak achter dat er meer achter zit en je uiteindelijk denk ik weinig ermee kan.
The Real Life Begins With Sex
pi_109880420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Enquêtes is een stuk meer lucratief hoor, 5 euro per 15 minuten is een stuk meer dan 2 cent per mailtje
5 euro per enquete, ik geloof er helemaal niets van, linkje?
  woensdag 4 april 2012 @ 01:17:20 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109880435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:16 schreef mschol het volgende:

[..]

5 euro per enquete, ik geloof er helemaal niets van, linkje?
DM.
Volgens mij moeten zij jou benaderen trouwens.
:')
  woensdag 4 april 2012 @ 01:17:25 #16
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109880439
Ik stuur jullie de link zodra mijn profiel op de site geregistreerd staat morgen. Mits interesse. Je krijt pakweg 100 euro per dag voor iedere sollicitant die zich inschrijft voor een proefperiode van een product.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109880518
Mijn bedoeling van dit topic is eigenlijk niet om er zelf van te profiteren ofzo.

Wil gewoon horen of iemand dit wel doet en wat hun ervaringen ermee zijn. Bestaat het? Zo ja en welke hoeveelheden? Kun je er daadwerkelijk van leven of is het leuk voor een paar euros per maand?

Ik ben daarnaast ook aan het onderzoeken welke mogelijkheden er nog meer zijn voor geld te verdienen naast het standaard werken.
Zo kan je diensten aanbieden en die zijn er in alle soorten en maten maar ook je eigen webwinkel is blijkbaar populair.
The Real Life Begins With Sex
  woensdag 4 april 2012 @ 01:24:03 #18
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109880575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:21 schreef Remco-TXL het volgende:
Mijn bedoeling van dit topic is eigenlijk niet om er zelf van te profiteren ofzo.

Wil gewoon horen of iemand dit wel doet en wat hun ervaringen ermee zijn. Bestaat het? Zo ja en welke hoeveelheden? Kun je er daadwerkelijk van leven of is het leuk voor een paar euros per maand?

Ik ben daarnaast ook aan het onderzoeken welke mogelijkheden er nog meer zijn voor geld te verdienen naast het standaard werken.
Zo kan je diensten aanbieden en die zijn er in alle soorten en maten maar ook je eigen webwinkel is blijkbaar populair.
je kan er daadwerkelijk van leven en zelfs rijk worden. Mits de juiste, eerlijke treffer. Das ook zo ong 2% van alle emails/advertenties die je krijgt.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109880663
Tot nu toe nog niet echt iets gevonden waar je van kan leven uberhaupt.

Vraag me af of het gaat werken wat jij gaat doen dan. Je zult toch mensen moeten vinden die er ook aan mee willen doen en dat werk ervoor willen doen.
Als je dat niet hebt krijg jij je geld ook niet.
Daarnaast denk ik dat je daardoor ook tijd erin moet gaan steken en daardoor beter kunt gaan werken normaal en hiermee ook het bedrag verdiend maar je wel meer zekerheid hebt.
The Real Life Begins With Sex
  woensdag 4 april 2012 @ 01:32:49 #20
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109880732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef Remco-TXL het volgende:
Tot nu toe nog niet echt iets gevonden waar je van kan leven uberhaupt.

Vraag me af of het gaat werken wat jij gaat doen dan. Je zult toch mensen moeten vinden die er ook aan mee willen doen en dat werk ervoor willen doen.
Als je dat niet hebt krijg jij je geld ook niet.
Daarnaast denk ik dat je daardoor ook tijd erin moet gaan steken en daardoor beter kunt gaan werken normaal en hiermee ook het bedrag verdiend maar je wel meer zekerheid hebt.
ik krijg mijn geld zodra ze de twee filmpjes online bekijken en een offerte voltooien van een bedrijf. Das ook altijd een gratis proefperiode om als incentief te dienen.

Ze hoeven verder niks aan te kopen of werk uit te voeren. Ook opzeggen mag tijdens de proefperiode.

Ik krijg alsnog mijn 100 euro per sollicitant.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109880864
Maar als die mensen die 2 filmpjes niet willen kijken of al na 1 filmpje ermee stoppen dan krijg je niets. Of dat ze die offerte niet voltooien dan is het ook geen geld. Tenminste zo begrijp ik het dan.

Je zult er dus tijd en moeite misschien in moeten steken om je geld ook te verdienen.

Verder moet je dit niet zien als een aanval op jouw. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het precies zit en gewoon een beetje aan het onderzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.
The Real Life Begins With Sex
  woensdag 4 april 2012 @ 01:44:32 #22
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_109880909
Bloggen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 4 april 2012 @ 01:47:36 #23
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109880960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:41 schreef Remco-TXL het volgende:
Maar als die mensen die 2 filmpjes niet willen kijken of al na 1 filmpje ermee stoppen dan krijg je niets. Of dat ze die offerte niet voltooien dan is het ook geen geld. Tenminste zo begrijp ik het dan.

Je zult er dus tijd en moeite misschien in moeten steken om je geld ook te verdienen.

Verder moet je dit niet zien als een aanval op jouw. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het precies zit en gewoon een beetje aan het onderzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.
Klopt, maar de twee filmpjes gaan over geld verdienen vanuit huis (ik noem het niet echt werk) en daar hebben ze juist op gereageerd omdat ze zin hebben in zo'n opportuniteit. In deze trage economie, wie wil niet wat extra centjes binnenharken? Vooral benzine is erg duur en je kan ook niet met je familie zijn op het werk.

De rest betreft een offerte van iets zoals netflix oid en dat spreekt hen ook aan dus omdat ze zonder verplichtingen een maand lang gebruik van mogen maken.

Ik zie niets als persoonlijk aanval, ik geef je graag de informatie.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109881011
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:47 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Klopt, maar de twee filmpjes gaan over geld verdienen vanuit huis (ik noem het niet echt werk) en daar hebben ze juist op gereageerd omdat ze zin hebben in zo'n opportuniteit. In deze trage economie, wie wil niet wat extra centjes binnenharken? Vooral benzine is erg duur en je kan ook niet met je familie zijn op het werk.

De rest betreft een offerte van iets zoals netflix oid en dat spreekt hen ook aan dus omdat ze zonder verplichtingen een maand lang gebruik van mogen maken.

Ik zie niets als persoonlijk aanval, ik geef je graag de informatie.
dus als ik het goed begrijp is het meer koppelverkoop en pyramide ongein?
althans, daar schuif ik het onder als ik de 'handels'wijze lees
  woensdag 4 april 2012 @ 01:56:58 #25
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109881082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:52 schreef mschol het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp is het meer koppelverkoop en pyramide ongein?
althans, daar schuif ik het onder als ik de 'handels'wijze lees
nee want er hoeft niks verkocht te worden. En ik heb nooit van die termen gehoord zelfs. :) :@

als ze opzeggen tijdens de proef - zonder te betalen voor het product - krijg ik alsnog geld. Ik word dus betaald als adverteerder/marketeerder en niet verkoper.

Dit is mogelijk omdat grote bedrijven al een bepaalde budget hebben voor reclame. Conventionele media zoals tv, radio, krant zijn de laatste jaren keihard aan het falen/vertragen. Vandaar leggen ze een deel van dat reclamegeld weg om uit te betalen aan ondernemers die voor hen reclame willen doen. ;)

Zij betalen onze salarissen.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109881168
1. Zoek een hobby (kantklossen, sieraden maken, breien, etc), word er goed in, oefen in dingen op deadline maken en open een webshop.
2. Online poker spelen met echt geld (eerst wel oefenen, en goed!)
3. Hondenuitlaatservice beginnen

Alles op internet wat overtuigend overkomt en op het einde van de pagina in rode letters en brak Nederlands ingeleid wordt met 'klik hier om achter het geheim te komen!' of andere vergelijkbare teksten, zijn onbetrouwbaar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_109882386
Kinky.nl
pi_109882885
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 02:04 schreef Metalfrost het volgende:
1. Zoek een hobby (kantklossen, sieraden maken, breien, etc), word er goed in, oefen in dingen op deadline maken en open een webshop.
2. Online poker spelen met echt geld (eerst wel oefenen, en goed!)
3. Hondenuitlaatservice beginnen

Alles op internet wat overtuigend overkomt en op het einde van de pagina in rode letters en brak Nederlands ingeleid wordt met 'klik hier om achter het geheim te komen!' of andere vergelijkbare teksten, zijn onbetrouwbaar.
Hoe wil je 3 thuis doen :?

Ik zou een webshop als enige realistische oplossing zien
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_109883186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoe wil je 3 thuis doen :?
Grote tuin?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 4 april 2012 @ 08:58:44 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_109883492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Poephoofd_ het volgende:
Je hebt spaarprogramma's zoals bijvoorbeeld MoneyMiljonair, waar je aan de hand van emailtjes aanklikken en enquetes invullen een x-aantal cent verdient. Daar kun je op den duur wel een leuk zakcentje aan verdienen, maar rijk word je er natuurlijk niet van.

Met thuis werken heb ik persoonlijk geen ervaring, maar als je naar ervaringen zoekt op internet, word je scepsis wel bevestigd.
Moneymiljonair gebruik ik al jaren maar veel meer dan 25 euro per jaar hou je er niet aan over, en dan ben je wel dagelijks mailtjes aan het wegklikken :') Ben te lui om het op te zeggen, dat dan weer wel.

Echt goed thuiswerk vinden is lastig, veel oplichters en veel addertjes onder het gras. Ik ben er destijds mee gestopt omdat ik gewoon niks kon vinden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 4 april 2012 @ 09:09:40 #31
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_109883717
Affiliates:

1 Open een blog en koop een domeinnaam over een product dat je interesseert (of niet)
2 Doe goede SEO zodat je makkelijk te vinden bent via Google
3 Zet affiliate banners op jouw website die het product aanbieden of een aanverwant product aanbieden
4 Mensen die na het lezen van jouw blog het product gaan kopen via de banners die je op jouw blog hebt staan, daar krijg jij een vergoeding/commissie uit

Hiermee kun je een goede paar 100 euro elke maand mee bijverdienen. Dit kan inderdaad tot 1000 of 2000 extra oplopen. Maar makkelijk is het alsnog niet, maar het is zeker mogelijk.
pi_109885528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Moneymiljonair gebruik ik al jaren maar veel meer dan 25 euro per jaar hou je er niet aan over, en dan ben je wel dagelijks mailtjes aan het wegklikken :') Ben te lui om het op te zeggen, dat dan weer wel.
Heb ik ook en idd zo ongeveer 25 euro per jaar als je niet ingaat op de aanbiedingen. Je hoeft in de emails alleen de link maar even aan te klikken en dan heb je het al weer verdiend. Het is niet nodig om de pagina volledig te laden of door te lezen, dus veel tijd gaat er niet inzitten. Misschien per dag zo'n 2 minuten, maar daar wordt je dan ook naar betaald
pi_109889943
Ik verdien 15 euro per uur met thuiswerken, het is te doen maar wel saai.
pi_109890075
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:56 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

nee want er hoeft niks verkocht te worden. En ik heb nooit van die termen gehoord zelfs. :) :@

als ze opzeggen tijdens de proef - zonder te betalen voor het product - krijg ik alsnog geld. Ik word dus betaald als adverteerder/marketeerder en niet verkoper.

Dit is mogelijk omdat grote bedrijven al een bepaalde budget hebben voor reclame. Conventionele media zoals tv, radio, krant zijn de laatste jaren keihard aan het falen/vertragen. Vandaar leggen ze een deel van dat reclamegeld weg om uit te betalen aan ondernemers die voor hen reclame willen doen. ;)

Zij betalen onze salarissen.
Als je niet converteert wordt je eruit geschopt hoor.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:47:44 #35
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109895445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Als je niet converteert wordt je eruit geschopt hoor.
Nee dat is niet waar. :)
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 4 april 2012 @ 15:45:49 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109897908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan :P?
Even googlen op piramide-spel / pyramid scheme. De post die ik quotte gaf het eigenlijk al duidelijk aan, je kan 25 euro per e-mail verdienen door mensen 25 euro te laten betalen en dan tegen hun te zeggen hetzelfde te doen :P.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_109900083
Als freelance tekstschrijver zou je wel rond moeten kunnen komen. Opdrachten aannemen, maar ook bij sites als bijvoorbeeld Clickworker die tegenwoordig overal uit de grond schieten. Daarnaast paar goede websites runnen met bijvoorbeeld Adsense en het is zeker te doen.
pi_109900966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vul enquêtes in, voor een kwartiertje werk krijg je soms al 5 euro. Dat is de moeite waard, ik doe ze gewoon even tussendoor.
Wat je zegt over die sites waar je mailtjes kan lezen, dat zijn sites als moneymiljonair en euroclix, dat is af te raden. Je krijgt 2 cent per mailtje en je krijgt alleen geld als je via jezelf mensen lid laat worden (1.50 ofzo). Je doet werk voor hun als adverteerder en dat is gewoon lame. Het kost veel tijd en is het absoluut niet waard.
Voor de rest kan je vanuit huis ook voor een sexSMSlijn werken, 8 cent per smsje wat je verstuurd of zo. Ook niet echt lucratief.

Over het algemeen geldt: "klinkt het te mooi om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar". De sites waar ze beweren dat je 100en (of zelfs 1000en) euro's kan verdienen proberen je meestal gewoon een PDF oid aan te smeren met daarin de basis voor affliaties. Dit werkt in de praktijk nooit zo als er staat (zelf geen ervaring mee, maar ik heb me er ooit in verdiept).

Over het algemeen niet aan te raden dus. Behalve die enquêtes :s)
Op welke site vul je de enquetes in ?

gr
pi_109902996
Echt 'werk' ipv al die emailmeuk, is freelance werken voor vertalingen, adobe dingen, alles wat digitaal kan worden gedaan.

Check websites zoals odesk of freelancer maar eens.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:38:25 #40
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109907716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Luuk9 het volgende:

[..]

Op welke site vul je de enquetes in ?

gr
Vraag maar via DM. Maar het is dus alleen via uitnodiging van hun kant. Het is niet mogelijk je aan te melden. Heb geluk gehad dus :P

Voor de rest, wil je geld verdienen, ga gewoon werken. :P
:')
pi_109908089
Poker!
pi_109910556
Of doe aan micro-investment. Er was zo'n site voor waarmee je het op grote schaal kan doen, en er was ook al een topic erover geopend op FOK!. Geen idee meer welke site en waar dat topic is.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 4 april 2012 @ 21:54:31 #43
369523 Governo
You made my day!
pi_109915540
Pokeren?
pi_109926106
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. :)
zelfs bij adsense wordt je eruit geschopt als je niet converteert. de enige plek waar men het niet uitmaakt is niet bij leadgebaseerde advertising, maar brand advertising en dat lijk je juist niet te doen.
pi_109927059
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:14 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik ga straks aan de slag met een fortune 500 bedrijf die je een vaste tarief uitbetaalt van 20 euro voor elke persoon die op je advertentielink klikt, 2 videos kijkt en zich aanmeldt als geinteresseerde werk-vanuit huis-sollicitant. Diegene moet daarnaast enkel een offerte/aanbieding invullen van een gerenomeerd bedrijf (soort van gratis proefperiode, waar diegene vroegtijdig op mag zeggen zonder enige kosten). Dat is alles en ik krijg mijn 20 Euro plus 80 euro als diegene zich ook asnmeldt voor het 80 euro programma.

Ik word dus betaald om mensen te recruteren dmv advertenties.

Ik hoef zelf geen enkele betaling of investering te doen vooraf.
Mijn ochtendhumeur is weg dankzij jou _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 5 april 2012 @ 14:55:40 #46
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_109940778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:48 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

zelfs bij adsense wordt je eruit geschopt als je niet converteert. de enige plek waar men het niet uitmaakt is niet bij leadgebaseerde advertising, maar brand advertising en dat lijk je juist niet te doen.
wat bedoelen jullie hier precies met converteren? Want dat is mij niet duidelijk in ieder geval.
pi_109950645
Ik verdien goed bij met skill games (Mahjong, Bejeweled etc.) maar dat raad ik anderen niet aan, want je moet heel erg goed zijn om winst te kunnen maken. Anders kost het je alleen maar geld.
  donderdag 5 april 2012 @ 19:39:57 #48
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109951726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Frith het volgende:

[..]

wat bedoelen jullie hier precies met converteren? Want dat is mij niet duidelijk in ieder geval.
Dat er ook daadwerkelijk mensen een product/dienst kopen waar je ads van op je site hebt, dus niet 5000 bezoekers en dan maar 5 kopers krijgen via jouw site.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_109968736
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Frith het volgende:

[..]

wat bedoelen jullie hier precies met converteren? Want dat is mij niet duidelijk in ieder geval.
het doel van adsense adverteerders is om producten te verkopen. is je rendement te laag wordt je eruit geschopt. dit gebeurt niet zo vaak en als het gebeurt geven ze natuurlijk een andere reden maar het gebeurt stiekem wel. doel is dus om een goede site te maken die relevant is met relevante ads, geen spam sites want die converteren meestal niet goed. ik heb aantal jaren gelden adsense geprobeerd, 2 weken fulltime, maar het kostte me teveel werk ben liever lui dan moe. Af en toe update ik de wordpress maar de content op de sites is al een jaar oud. Ik heb opgeteld hoeveel ik verdiend met adsense en is ¤500 voor 2 jaar. Niet slecht voor 2 jaar autopiloot niks doen , maar als de de 2 weken van het maken optelt is het rendement behoorlijk laag.
pi_110693532
in de meeste dingen kruipt veel meer tijd dan wat je eruit haalt helaas.
zelf een website maken met goeie content lijkt mij het beste, en daaraan gekoppeld reclame
inkomsten.
pi_110696445
Een website met content en daardoor reclame inkomsten is inderdaad een eerlijke wijze van het geld verdienen. De hoeveelheid werk staat echter niet echt in verhouding tot de inspanning die je doet. Het zijn er maar weinig die de balans wel positief laten uitslaan.

Andere mogelijkheden liggen in kleinere klusjes die je voor een ander kan uitvoeren. Denk hierbij aan het oplossen van computerproblemen of (simpele) ontwikkeling van sites of software. Rijk zal je er niet van worden, maar bij dit soort klussen is de inspanning ten opzichte van het geld wel beter.
  maandag 23 april 2012 @ 22:05:53 #52
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_110696753
Ligt eraan wat je verstaat onder 'Vanuit huis geld verdienen'. Ik doe dat ook, maar dan koop en verkoop ik/online handel van spullen + echte spullen. Maar geen enquetes, klikwerk en andere bullshit. Dat is allemaal nep en oplichterij en het is zonde van je tijd.
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:43:12 #53
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_125523944
PayPro is juist door RamBam onderzocht en het werd wel duidelijk dat het gewoon onzin is.
Trouwens rare spam, waarom spammen zonder referral-link?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_125528163
Tns nipo en intomart gfk hebben fatsoenlijke enquetes. Kan je wel zon 10 a 20 euro per maand mee verdienen indien je genoeg enquetes ontvangt. Dus geen vetpot.

Daarnaast is er zoiets als consumerscan, dat wil zeggen boodschappen scannen, tv monitoren ed. Dat levert omgerekend vanuit punten ook zon 2 a 3 euro per maand op.


Overigens zou ik het helemaal niet erg vinden om een beetje te haken of breien achter de tv, als dat wat geld oplevert.
Echt flink geld verdienen uit huis gaat hem niet worden als je niet echt goed in iets bent.
Eerst denken, dan typen
pi_125677305
Ik verdien redelijk goed met een affiliate-programma, 1 maand (met dit programma bezig) en zit rond de 175 en dit gaat iedere maand stijgen....Dit is nieuw en wordt groot.
Want to fire your Boss ?
Click here: goo.gl/AzNwF
contact me here:
pi_138265151
Door geldgorilla is mijn zus haar huis kwijtgeraakt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138269607
Investeer geen tijd in dingen als enquetes, mailtjes openen etc etc. Dan kun je beter je tijd besteden aan het zoeken van een fysieke baan.
Wat legaal is, goed verdiend, legit is, is: Freelancen. Je zou artikelen kunnen schrijven bijvoorbeeld, maar ook programma's/websites ontwikkelen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')