Lolwat. Vrachtwagen omgevallen?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh! De eerste goedemorgenpost van vandaag!
Kippen op de a28
die man neemt z'n ophokuren veel te serieus.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat ik mijn portemonee vergeten was bij de tram.. Dat wordt een boze docent. Want hij trekt het zich heel erg aan als iemand bij 4 ophokuren 5-10 minuten te laat is
Ja, je weet wel. Mevrouw onderwijs vindt dat we langer op school moeten zitten dus we zitten 16 uur met een docent zonder duidelijk benoemd vak dingen te doen die we ook thuis kunnen doen.quote:
nice.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Mevrouw onderwijs vindt dat we langer op school moeten zitten dus we zitten 16 uur met een docent zonder duidelijk benoemd vak dingen te doen die we ook thuis kunnen doen.
duuuuuschquote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik loop zo het fietsenhok uit met mijn gele broek en mijn donkerblauwe megahakken. Word ik echt heel onsubtiel aangestaard door een man die daar ook loopt. Na een awkward stilte zegt ie:
"Da's een bold color statement!!"
Ja. Dat is het.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik loop zo het fietsenhok uit met mijn gele broek en mijn donkerblauwe megahakken. Word ik echt heel onsubtiel aangestaard door een man die daar ook loopt. Na een awkward stilte zegt ie:
"Da's een bold color statement!!"
Mijn jas is paarsquote:Op woensdag 4 april 2012 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Dat is het.Subtiel hoor, meneer. Nog een rode jas en je hebt de kleurencombinatie van Debsterr d'r favoriete persoon.
Wie dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Dat is het.Subtiel hoor, meneer. Nog een rode jas en je hebt de kleurencombinatie van Debsterr d'r favoriete persoon.
BSO werk?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedensmorgens![]()
Slekten matigen drama op het werk gehad gisteren. Volgens mij is de boodschap duidelijk dat er nu wat moet gaan veranderen, want ik ben er echt moe van.
(wel irritant dat ik zo vaak moet jenken als ik boos ben)
(soberso, jenken waar mensen bij zijn)
Lang geslapen en nu alweer 1,5 uur gelopen met hont, die zich zowaar keurig gedroeg![]()
Straks weer naar het geliefde werk, eerst koffie
Dat moet wel heel vervelend werken zijn dan..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedensmorgens![]()
Slekten matigen drama op het werk gehad gisteren. Volgens mij is de boodschap duidelijk dat er nu wat moet gaan veranderen, want ik ben er echt moe van.
Lang geslapen en nu alweer 1,5 uur gelopen met hont, die zich zowaar keurig gedroeg![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BSO werk?
VAn jenken slaap je wel lekker![]()
Als je het niet kan helpen is het helaas zo, kun je trainen maar niet te druk om makenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedensmorgens![]()
Ik werd door teamleider bedankt voor dit duidelijke signaalquote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef RenRen- het volgende:
Mijn moeder zei altijd "En desnoods ga je huilen en zeg je "ZO KAN IK ECHT NIET WERKEN HOOR", en dan ga je naar huis". Maar dat was ook met een geweldige stage
Als je op google "fusionfreak" invoert, geeft hij zelf als suggestie "fusionfreak fok" en "fusionfreak cbr"quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow jezus, ik schrok me kapot man!![]()
Dat wel, ze kunnen het niet verkeerd interpreterenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werd door teamleider bedankt voor dit duidelijke signaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bord voor z'n kop much..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werd door teamleider bedankt voor dit duidelijke signaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, vrij bekend figuur dusquote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je op google "fusionfreak" invoert, geeft hij zelf als suggestie "fusionfreak fok" en "fusionfreak cbr"![]()
Nou hopelijk is nu het punt duidelijk. Want ik heb de afgelopen weken al aardig duidelijk kunnen maken dat ik op dit moment het meest gemotiveerd ben en dat ze mij straks toch echt kwijt zijn. En dat hebben zij ook bevestigd. Dus ik denk dat ze mijn mening wel hoog inschatten. Maar ik heb de afgelopen weken ook heel veel aangepast en de hand boven het hoofd gehouden voor anderen (omdat ik toch weg ga), dat is nu dus een beetje op. Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oppakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bord voor z'n kop much..![]()
Daar kan je dan ook helemaal niks mee volgens mij..
Die Dude is zo engquote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn favoriete FF-look blijft trouwens toch sneeuwwitje![]()
[ afbeelding ]
Die is wel zeker epischquote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn favoriete FF-look blijft trouwens toch sneeuwwitje![]()
[ afbeelding ]
Respect! Toen lag ik nog heerlijk te slapenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
mehehehe
Ik stond om kwart voor zeven al naast mijn bed man
Ja, mijn stomme collega heeft me mijn allereerste compliment ooit gegeven!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, nog meer opmerkingen gehad over je gele broek?
quote:Die laatste vijf kilo gingen anders tergend langzaam. Daar heb ik bijna vijf weken over gedaan.
Naja... ik eet nu een stuk meer
Don't blame usquote:Op woensdag 4 april 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, Belgen weten niet wat een knaak is
nee geeft ook niet, maar ik zei net tegen mijn collega "geef me maar een knaak terug" en toen kreeg ik een "Wablief????" terugquote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Don't blame us
Da wist ik idd ook nie toen ik hier kwam![]()
En woei voor compliment![]()
Ik kreeg vanmorgen compliment over mijn bloemetjes schoenen
Wuk?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Phihi wablief![]()
Dat zeg ik al lang niet meer
Als ik bij mijn thuis ben is het: wuk???
Is het west-vlaams voor wabliefquote:
een soort "watteh?" ?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het west-vlaams voor wablief
wuk = wat zeg je ?
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn stomme collega heeft me mijn allereerste compliment ooit gegeven!!!!!![]()
Ze zei: Wat een leuke broek!![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn stomme collega heeft me mijn allereerste compliment ooit gegeven!!!!!![]()
Ze zei: Wat een leuke broek!![]()
ik ga over een tijdje eens goed shoppen (belastingteruggavequote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die had ik gekocht, maar paste ik net niet
Pieces verkoopt ze dusquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ga over een tijdje eens goed shoppen (belastingteruggave![]()
) eens kijken of ik er dan een kan vinden (waarschijnlijk staat t me niet eens)
mintgroen is echt overal uitverkochtquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ga over een tijdje eens goed shoppen (belastingteruggave![]()
) eens kijken of ik er dan een kan vinden (waarschijnlijk staat t me niet eens)
hehehe, typisch, ik wil ook eens wat anders dan zwart hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mintgroen is echt overal uitverkocht
Och, je kunt haar in ieder geval vertellen dat de lakjes niet altijd hetzelfde zijn als op de plaatjesquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand hoeveel OPI in hongkong kost?
Mijn collega komt uit Hongkong en heeft daar nog veel fam enzo. En nu komt zaterdag haar schoonzus en die wil wel wat meenemen als het echt heel veel scheelt.
Zegt een andere collega: 'Ohh Uft, zullen we samen zo lakjes opzoeken en uitkiezen?'
Bitch pleaseMijn wishlist staat in mijn geheugen gegrift
let wel op, ze verkopen daar megaveel neppe zooiquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand hoeveel OPI in hongkong kost?
Mijn collega komt uit Hongkong en heeft daar nog veel fam enzo. En nu komt zaterdag haar schoonzus en die wil wel wat meenemen als het echt heel veel scheelt.
Zegt een andere collega: 'Ohh Uft, zullen we samen zo lakjes opzoeken en uitkiezen?'
Bitch pleaseMijn wishlist staat in mijn geheugen gegrift
Truequote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, je kunt haar in ieder geval vertellen dat de lakjes niet altijd hetzelfde zijn als op de plaatjes
Dank! Ik zal wel even kijken zo of er erkende opi-verkooppunten op de site staan ofseauw.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
let wel op, ze verkopen daar megaveel neppe zooi
Oh, dat is wel zeer positief!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, net gebeld door echten teamleider. Die had wat doorgekregen van wat er gisteren was gebeurd en wilde even weten hoe het met me ging. Dat is dan wel weer erg positief. Ik heb hem uitgelegd hoe ik er nu in sta en dat het niet gaat zoals het nu gaat, maar dat ik het moeilijk vind om het met hem te bespreken, omdat ik dat vanuit m'n collega's weer op m'n bord kan krijgen (wat dan wel niet terecht kan zijn, maar ik heb daar gewoon geen zin in). Hij gaf mij alle keus, ik kan alles met hem bespreken, maar als ik me daar niet prettig bij voel kan dat ook. Heb nu afgesproken dat ik het even met m'n collega's ga overleggen, hoe zij er tegenover staan als ik dit met hem bespreek en als ze dit niet willen, dat ze zelf mee aan de slag moeten om dit te veranderen. Daarna kan ik hem weer bellen.
Maar het is duidelijk dat de teamleider wel heel erg bezig is met hoe ik erin sta (hij zei zelfs dat als ik die laatste maanden liever op een andere locatie met een ander team doorbreng, dat dat ook kan).
Dus dat is wel weer heel fijn.
En nu ga ik gauw naar m'n gezellige werk toe.
Oranje hebben ze nog welquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
hehehe, typisch, ik wil ook eens wat anders dan zwart hoor
kusjesdagquote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem die zei toch een tijd geleden dat K3 een liedje had met 'het is kusjesdag kusjesdag' oid?
nu heb ik al twee dagen 'het is pakjesdag, pakjesdag' in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
20 EURO VOOR 15 ML?!?!?!!?quote:De lakken van Gitter Gal bevatten geen tolueen, formaldehyde en DBP. De lakjes die je hier ziet zijn 9ml, deze kosten ¤11,95. Sinds kort is er ook een 15ml versie van de populairste kleuren, deze kosten ¤19,95.
Succes ermee?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij ben ik 2 stappen verwijderd van een goed uploadformulier, en juist NU loop ik vast en weet ik absoluut niet meer waar ik moet kijken
Niet dom voelenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Succes ermee?
* SpaceInvaders voelt zich dom.
Okeujquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet dom voelenIk ben degene die er verstand van zou moeten helpen en waarschijnlijk vastloopt bij iets heel simpels.
die heb ikquote:
Zalm vind ik zo 'Waarom heeft die vrouw geen broek aan. Oh. Het is een gekke kleur'-achtig, van een fstandjequote:Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die heb ik
Ik wil nu nog een zalmkleurige
Maar wat zeggen jullie dan ipv wablief?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee geeft ook niet, maar ik zei net tegen mijn collega "geef me maar een knaak terug" en toen kreeg ik een "Wablief????" terug![]()
Watte?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wat zeggen jullie dan ipv wablief?
Ben jij ook een belg?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wat zeggen jullie dan ipv wablief?
Nee ik kom toch uit Limburgquote:
zo dan, da's wel érg snel!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
nfu oh lakjes zijn binnen![]()
![]()
snelle service
Whut?! Damn zo snelquote:Op woensdag 4 april 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
snelle service
mooi dat het door de brievenbus past. Dan kan je altijd ontkennen dat je het gehad hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt
Ik krijg een portokaart van de post of ik ff 8.50 wil betalen. Ik had al 11 euro aan postzegels op een 400grams pakketje geplakt en ik kreeg het door de brievenbus dus dan is het brievenbuspost, flikker maar op
En het waren catrice lakjes, die PASSEN DOOR DE BRIEVENBUS.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
snelle service
Nee dat nietquote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]had je de korting nog gekregen?
Dan heb ik les tot laat, dus gaat niet lukken. Ik kan ze ook een keer bij je thuis komen halen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MSS als je ze weer op het werk wilt halen ben ik er morgen
mag altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan heb ik les tot laat, dus gaat niet lukken. Ik kan ze ook een keer bij je thuis komen halen?
Nu ga ik ff lastig doenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes dear!!!! Ik ben om 10 uur bij fysio maar vanaf 11 uur bent u van harte welkom
JAAAA MINIMEET#!@Q#12quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu ga ik ff lastig doen. Ik heb om 17 uur een essay deadline, gaat het eventueel daarna lukken?
Vanaf vijf uur is die andere mafketel .. ik bedoel mirjam er ook!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu ga ik ff lastig doen. Ik heb om 17 uur een essay deadline, gaat het eventueel daarna lukken?
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vanaf vijf uur is die andere mafketel .. ik bedoel mirjam er ook!
Ik heb het verzonden he, niet ontvangenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dat het door de brievenbus past. Dan kan je altijd ontkennen dat je het gehad hebt.
welnee doe niet zo raarquote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Als jullie het leuk vinden, ik wil me ook niet opdringen. Het kan ook volgende week heur als jullie liever met zijn tweeën afspreken
dat ligt aan mijn werk, als ze het verzenden okay, als ze zeggen betalen dan laat ik het nog wel wetenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan moest je nou nog extra erbij voor het verzenden naar mij?
ben je gek!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Als jullie het leuk vinden, ik wil me ook niet opdringen. Het kan ook volgende week heur als jullie liever met zijn tweeën afspreken
verdammt!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
1 regel ... ik jat wel jullie tas voordat jullie weggaan op eventueel gesloten katten of lakjes!
er liggen schoenen bij de buuvquote:Op woensdag 4 april 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen nieuwe series vandaag, geen pakketjes
[ afbeelding ]
koh?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
vier pakketjes hier
1. koh lakjes
2. cadeautje van nintendo
3. games voor wii
4. nfu oh
Op dat soort momenten ben ik heel blij dat ik niet meer rookquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
het is droog, alle rokers komen weer tevoorschijn
mooi, kun je 'm meteen wegtiefenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de frituurpan vanaf zondag vergeten binnen te halen
Ik ben die van mij al een jaar niet meer gebruiktquote:Op woensdag 4 april 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de frituurpan vanaf zondag vergeten binnen te halen
Pic?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft nfu oh de flakies ook aangepast? de flakie van Swarte lijkt stuk anders dan de mijne die al 2 jaar oud is
Dunno ik had mijn eerste pas een jaar geledenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft nfu oh de flakies ook aangepast? de flakie van Swarte lijkt stuk anders dan de mijne die al 2 jaar oud is
Moet ik morgen ook weer doen. Als ik op congres ben, laatquote:Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even m'n bed verschonen denk ik. Fris bed vanavond
ik ook niet, ga ik ook zo houden!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog nooit een frituurpan gehad en bleiblei ook niet
Wij halen altijd frietjes als we daar zin in hebben. Is lekkerder dan zelf bakken vind k altijd.. Vorig jaar hebben we de frituur nog gebruikt met Pasen om voor eters zelfgemaakte friet te bakken. Sindsdien niks meer mee gedaan. Op verjaardagen bakken we ook geen Funmix meer of zo, maar maken we andere dingen. Eigenlijk voornamelijk omdat we geen zin hebben om die frituur schoon te maken om hem vervolgens 1x te gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog nooit een frituurpan gehad en bleiblei ook niet
Ons pa maakt ze nog wel eens zelf en dan belt ie of we blijven etenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
Niets zo lekker als zelfgebakken frietjes in ossenwitVroeger pikte ik altijd de frietjes die alleen voorgebakken waren mmmmm
Productief!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Wij hebben ook geen frituur, nooit gehad ook. Als wij frietjes eten dan halen we die
Zo, bedje weer schoon, wasmasjien staat aan en vuilnis gedaan.
ROZE!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
GEEN ROZE
ik vind de kleurtjes leuk behalve de roze ;D
ik neig ook naar die blauw idd, die oranje hebben ze niet, roze is meh, en groen heb ik ooit al ghead met mijn ipod mini!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef Mirjam het volgende:
opi's excuze moi zit er nog geen 24 uur op en het chipt al af
vaste telefoonlijnen zijn zooo 1997...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo als je me belt en ik sta speciaal voor je op om op te nemen, hang dan niet meteen op en zeg even dat je verkeerd verbonden bent
ik heb zó vaak dat ik gebeld word, en m'n mobiel ligt net aan de andere kan van de kamer, failquote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaste telefoonlijnen zijn zooo 1997...
vooral als je net lekker kat op schoot hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zó vaak dat ik gebeld word, en m'n mobiel ligt net aan de andere kan van de kamer, fail
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn telefoon hangt altijd in mijn linkercup. Toch ruimte zat nu
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb heel toepasselijk een suede op
en ik heb honger
Op mijn mobielquote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaste telefoonlijnen zijn zooo 1997...
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
Kutweer. Heb ik gisteren holo gelakt. Ik wou spees klooien want die wou expres-opzettelijk geen holo lakken
that's a new onequote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook; maar ik heb niks bij dusjah..
quote:
Ja daaromquote:
Duo penotti en ja.quote:
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zó vaak dat ik gebeld word, en m'n mobiel ligt net aan de andere kan van de kamer, fail
ik wel. In worst en bier.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren chanel miami peach gelakt maar ik wil nu al iets anders, meh
Door dit kut weer heb ik nergens zin in
nee, dat niet nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in vreten, maar niet om iets te doen
Beter!! Alleen maar bij de brievenbussen staanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
SCORE, mijn vaste vrijdagwijk bestaat uit 5 of 6 bejaardenflats.
ik vind het veel leuker om je niet te spreken. Ik bel je straks nog een paar keerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo als je me belt en ik sta speciaal voor je op om op te nemen, hang dan niet meteen op en zeg even dat je verkeerd verbonden bent
Straks, eerst nog even verven en dan fatsoenlijk droog maken, want nu zit het liek unnen mongol....quote:
Ik ging even opzoeken waar 'ie zat (want nog nooit gelopen). Allemaal flats.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beter!! Alleen maar bij de brievenbussen staan
Heerlijk!! Dat scheelt tijd manquote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging even opzoeken waar 'ie zat (want nog nooit gelopen). Allemaal flats.
En m'n andere wijk op vrijdag heeft ook 4 flats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Kijk, nu zit het stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zit je mijn haar nou zomaar uit te lachen![]()
Kijk, nu zit het stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter
disclaimer
Na het haren verven en douchen en spul er in smeren heb ik hopelijk krulzors, ipv pluizorsquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bedankt voor je sollicitatie. Je ontvangt binnen een aantal dagen een reactie van ons per e-mail.
Ze doen hard to get zodat je er zeker wil werken, ik voel hetquote:Op woensdag 4 april 2012 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
JA WEET JE HOE FUCKING ZENUWACHTIG IK BEN. Ik wacht ook op een antwoord. Ik ben precies wat ze zoeken en de vacature stond al 4 maanden open. WAAROM BELLEN OF MAILEN ZE NIET.
Ik wacht al 3 dagen mang.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze doen hard to get zodat je er zeker wil werken, ik voel het
Kijk, nu zit het stomLinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kijk, nu zit het stomLin is ontploft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt geen kut uitgevoerd vandaag
Ga maar even wat doen
Same here ...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ga maar even wat doen
Ik zit heel de dag min of meer te luisteren. Sommige lezingen zijn wel leuk maar bij de meeste ben ik heel blij met wifi op mijn foon..quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ga maar even wat doen
Die is niet untriedquote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
CG Some Like It Haute! Zwart (want kutweer) maar glittur dus toch een beetje vrolijk
Kijk, nu zit het stomLeuke foto haha! Mijn haar zit ook altijd stom als ik net van de kapper kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hopelijk beter![]()
Ja het moet dus een untried zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin mijn pony is namelijk hartstikke scheef en krijg hem ook niet meer recht
Kapper ook niet? Pony met slag in je haar is altijd tricky, ik doe het in ieder geval niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want ik heb om 6u met Priemke in Den Bosch afgesprokenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy kom je morgen naar saonm? Anders ga ik die wijn niet de hele dag meeslepenIk heb trouwens ook van half 1 tot kwart voor 3 niks te doen
![]()
Ik wil wel lunchen maar geen geld uitgeven aangezien ik de sjaak ben als ik douane moet betalen dus ik moet even niks kopenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb om 6u met Priemke in Den Bosch afgesproken![]()
![]()
Misschien kom ik je om half 1 wel vermaken, kunnen we lunchen bij subway! Wajooooo, goed idee van mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin mijn pony is namelijk hartstikke scheef en krijg hem ook niet meer recht
Kan de kapper die niet even recht knippen voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Oh, dan wordt het een beetje lastig ja, bij subwayquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel lunchen maar geen geld uitgeven aangezien ik de sjaak ben als ik douane moet betalen dus ik moet even niks kopen
Ik kan wel gewoon brood meenemen en jou en sien en dikkie vermaken, ik heb sien en dikkie nog nooit gezien![]()
Eh dan kom je me op centraal halen? Ik weet niet waar je huis woontquote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het een beetje lastig ja, bij subway
Ja, je komt maar joh, gezellig! Ik ben toch thuis
Dikkie stinkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel lunchen maar geen geld uitgeven aangezien ik de sjaak ben als ik douane moet betalen dus ik moet even niks kopen
Ik kan wel gewoon brood meenemen en jou en sien en dikkie vermaken, ik heb sien en dikkie nog nooit gezien![]()
Is primaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh dan kom je me op centraal halen? Ik weet niet waar je huis woont
[quote:Op woensdag 4 april 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kapper ook niet? Pony met slag in je haar is altijd tricky, ik doe het in ieder geval niet meer...
[quote]Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan de kapper die niet even recht knippen voor je?
Dan moet je even terug gaan... dat ze het even netjes doen ipv zoquote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[
/quote]
Het is vorige week donderdag geknipt
Ja, leuk! Iesh goet!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
DE PAKKETMAN RIJDT ME VOORBIJ![]()
Ik laat je wel weten wanneer ik er ben dan lin
Zo dat dacht ik gisteravond ookquote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
Momenteel stink ik ook trouwens.... De tering, ik ben rot van binnen denk ik![]()
Mwehehehehe. Sadist.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
De pakketman ging echt van, rijdt huis voorbij, gaat in achteruit, rijdt verder, draait andere straat in, komt terug..... En toen reed hij weer weg
Trollende pakketmanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
De pakketman ging echt van, rijdt huis voorbij, gaat in achteruit, rijdt verder, draait andere straat in, komt terug..... En toen reed hij weer weg
Ik zou een klacht indienenquote:
Ish prima!! Laat maar weten, ik ben binnen 5 min bij het stationquote:Op woensdag 4 april 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin als ik snel ben ben ik er om kwart voor 1, anders om 58 oid
Vooruitziende blik?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:40 schreef Mss het volgende:
Dafuq, er staat hier al de hele tijd politie voor de deur. Die rijdt af en toe weg en dan komt-ie weer terug. Komt er nu ook een ambulance aanrijden, maar allen zonder sirene/zwaailichten. Apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
Now I haz all zhe krulz0rs![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel even wennen, ik maak mijn haar altijd zo stijl mogelijk of prop het in een staartje... ik weet nog niet of ik het wel vind staan...A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |