ja klopt, ik erger me altijd erg aan die commentator van de NOS die een orgasme krijgt als ie 'messi' zegt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:36 schreef tong80 het volgende:
70 doelpunten van Archie Stark in Amerika 1924-25 bij Bethlehem Steel.
Eat that lionel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Doublepain het volgende:
Wilt Chamberlain scoorde in basketball 100 points in 62
Vertel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mister 100.
Weet je wie dezelfde bijnaam heeft ?
Dat zeg ik tegen mijn partner. Nou niet helemaal, ik noem hem dan Stanley.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja klopt, ik erger me altijd erg aan die commentator van de NOS die een orgasme krijgt als ie 'messi' zegt...
en geloof me...
DAT ZEGT IE VAAK!
Belgquote:
Die dacht dat ie een Braziliaan was. En ging als zijn leermeesters ook aan de alcohol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
tongetje wil je ook een anekdote ophemelen over Zico Tumba?
De meesten zijn dan ook jong hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Google zegt:
Raymond Ceulemans
Ken ik niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mister 100.
Weet je wie dezelfde bijnaam heeft ?
Jong en geen kennis van Belgiequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meesten zijn dan ook jong hier.
Opa gaat slapen.
Tot morgen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi, de nieuwe wereldster.
Ook een tong80 topic.
Epischquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk dat ie weinig aan spelen toe komt bij Barca volgend seizoen.
Het eerste Messi topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi, de nieuwe wereldster.
Ook een tong80 topic.
Hmm, toch spijtig dat dit onjuist is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die dacht dat ie een Braziliaan was. En ging als zijn leermeesters ook aan de alcohol.
Kluivert is beterquote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef Das-Phantom het volgende:
Messi is gewoon de beste voetballer van de wereld. Snap al die haters niet.
Over 10 jaar als hij gestopt is gaan ze in DWDD allemaal filmpjes draaien en janken dat er nooit meer zo'n goede speler zal bestaan.
Geniet en wees trots dat je hem in het echt heb zien spelen![]()
Genialer dan een Cruijff, Maradona en Pele bij elkaar
In mensen doodrijden of groepsverkrachtingen arangeren wellicht.quote:
Groeihormonenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
In mensen doodrijden of groepsverkrachtingen arangeren wellicht.
Kom op.... Messi is 25 en nu al topscorer aller tijden in de CL (met nog 2 ronden en 3 wedstrijden te gaan) en topscorer Barcelona aller tijden.
topscorer CL alles tijden is Raul Gonzales Blanco met 70 goals, messi zit op 50 en heeft er evenveel als Henry en minder dan V. Nistelrooy.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
In mensen doodrijden of groepsverkrachtingen arangeren wellicht.
Kom op.... Messi is 25 en nu al topscorer aller tijden in de CL (met nog 2 ronden en 3 wedstrijden te gaan) en topscorer Barcelona aller tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |