Fiets!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent mij heldin voor de rest van de avond.
Maar, maar.... ik heb al visioenen van jou in de ZACHTE bosjes jonassenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Stop eens met mij overal in te willen gooien..![]()
MEnselijke kanonskogel bij circusactiviteitquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Stop eens met mij overal in te willen gooien..![]()
Ik wed dat dat heul niet zachtjes zal gaan irl !! Ik heb je skjoe zien laten liggen langs de straat !!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar, maar.... ik heb al visioenen van jou in de ZACHTE bosjes jonassen
Nog beter idee!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MEnselijke kanonskogel bij circusactiviteit
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wed dat dat heul niet zachtjes zal gaan irl !! Ik heb je skjoe zien laten liggen langs de straat !!!!!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef Debsterr het volgende:
Bij plenty moet ik altijd aan die keukenrol ding geval houder denken. Liek, why.
Dat ben jij dan jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Weddingcrashers
"Zij heeft me in dik en steun gedund... gesteund.. euh..."
Meer bierKomen er wat amai's en allez bij
O nee das alleen bij mij
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wed dat dat heul niet zachtjes zal gaan irl !! Ik heb je skjoe zien laten liggen langs de straat !!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Dat moment vind ik nog steeds epic![]()
Heuj!!! Skjoe komt uit de kroeg! heuj! Ze gaat op haar bek
Nou ja.... *slok bier neemt*
nou, lache manquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Dat moment vind ik nog steeds epic![]()
Heuj!!! Skjoe komt uit de kroeg! heuj! Ze gaat op haar bek
Nou ja.... *slok bier neemt*
ekten liefdequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Morantisch... Vraagt ie haar ten huwelijk.. Met zijn zatte harses
Dat ja... Die stond het huilen nabijquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En jij maar zoeken naar de foon van Puckzzz![]()
Hahahaha, jij de volgende dag!quote:
Dat kutding is echt drie keer kwijt geweest die avondquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ja... Die stond het huilen nabij
typisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, jij de volgende dag!
'het lijkt wel of ik ben gevallen, mijn knie doet zeer!!'
- Ja, dat ben je ook. Best hard, op je knie inderdaad
'Oh... oke'
Met d'r telefoon in d'r laars....quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ja... Die stond het huilen nabij
Beterschap chickie!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Loqi het volgende:
nog bedankt dames![]()
mooien zaal skjoe![]()
ik ga in bed snotteren.. raar dat je ineens ZO verkouden kunt zijn
Aw...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Loqi het volgende:
nog bedankt dames![]()
mooien zaal skjoe![]()
Beterschap wijffiequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Loqi het volgende:
nog bedankt dames![]()
mooien zaal skjoe![]()
JA, hendigquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met d'r telefoon in d'r laars....
'Ja, HANDIG joh, ik kan m zo in mijn laars stoppen![]()
Bwhehehehequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA, hendig
Beterschap Loqi, slaap lekker!
Skjoe die half stratum liet gillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Ik moet soms nog steeds lachen om die avond![]()
danke!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA, hendig
Beterschap Loqi, slaap lekker!
Oeh klinkt als een show waar ik naartoe moetquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
Ik zat dus zo op de tweede rij bij Scapino Ballet, dus kon alles goed zien.
En op het laatste dacht Huuuuu meisje dalijk vallen je tietjes eruit
Trekt ze op het laatst gewoon haar shirtje uit. Blote tetten![]()
Coons, heerlijk lomp.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Loqi het volgende:
DE FUCK.. kat tyft even wat ovenplaten van t aanrecht op de grond.. mn hart wat doe je![]()
nu ben ik echt weg
[..]
danke!
Daar had priem bij moeten zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
Tettersquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh klinkt als een show waar ik naartoe moet
Was ook zeer tofquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Ik moet soms nog steeds lachen om die avond![]()
Jaaaa want zijn kinders waren wakker... door ons getik op het raam.. uhuquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was ook zeer tof
Die bozen man bij mij om de hoek
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was ook zeer tof
Die bozen man bij mij om de hoek
Dit jaar halloween mee vierenquote:
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit jaar halloween mee vierenIt was epic
Die waren blij dat wij binnen kwamen.. En gingen stilletjes huilen toen we ons afzonderden in het rookhok en toen weer vertrokkenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die waren blij dat wij binnen kwamen.. En gingen stilletjes huilen toen we ons afzonderden in het rookhok en toen weer vertrokkenWas er eindelijk eens sensatie in hun leven
WAT ZEI JE?????quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Vooral ook dat ik bij die vent allang was doorgelopen...
'Huh?? wat was er? Oh, kunnen we over straat schreeuwen?? Top![]()
'
Die kroeg heeft wel de omzet van de maand gedraaid toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die waren blij dat wij binnen kwamen.. En gingen stilletjes huilen toen we ons afzonderden in het rookhok en toen weer vertrokkenWas er eindelijk eens sensatie in hun leven
+1quote:
rip aan de nabestaandenquote:
Nog leuker, ik zie het zo voor me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1![]()
Maar ik moest wel lolleren hoe Lin haar reactie beschreef toen ze Skjoe zag vallen
+2quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1![]()
Maar ik moest wel lolleren hoe Lin haar reactie beschreef toen ze Skjoe zag vallen
Vier biertjes? Of hebben we nog een tweede gepakt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kroeg heeft wel de omzet van de maand gedraaid toen![]()
Vier bier!! Man, net of daar ooit andere mensen komen die iets bestellen naast de vaste omzet van de mensen die aan de bar dood zijn gegaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vier biertjes? Of hebben we nog een tweede gepakt?
2de gepakt.. En heul snel weer vertrokkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vier biertjes? Of hebben we nog een tweede gepakt?
En zo ging het ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog leuker, ik zie het zo voor me.
Echt een tweede ja??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2de gepakt.. En heul snel weer vertrokken1 aan de bar en 1 meegenomen in het hok.
Ohjaa!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ja want skjoe zeurde dat haar bier al op was
Nee dat weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohjaa!!
Damn, ik was toen al heul ver hene...
Ik zou nu ook echt niet meer weten hoe je van Skjoe bij stratumseind komt![]()
gewoon de marokkanen volgenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohjaa!!
Damn, ik was toen al heul ver hene...
Ik zou nu ook echt niet meer weten hoe je van Skjoe bij stratumseind komt![]()
Ja, door mij zo ongeveerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook niet meer
Ja man jullie hadden nog even fles wijn van mij thuis meegenomen en die was bijna op toen de tocht nog niet voorbij was![]()
Ik dacht echt dat wij heel zachtjes dedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien herinneringen
cif had het er vorige week nog over hoe luidruchtig wij toen waren
IK OOK !!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat wij heel zachtjes deden![]()
![]()
Trusten priemkequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK OOK !!![]()
Anywhooo.. goeien tijd om naar bed te gaan (nog wat lezen).
Truste ladies
Seriously???quote:En de presentatie begon ontzettend creatief. We kregen namelijk hapjes. Nou is dat niet zo bijzonder, dat gebeurt altijd wel op een presentatie, maar nu moesten we iets extra’s doen. We moesten een hap nemen (of het helemaal opeten) en dan bedenken wat dit zou zijn als het een cosmeticaproduct was. Voor de gevoelige huid? Voor de droge? Zou het een crème zijn, een gel, een fluïde? Hoe zou het ruiken? Over alles moesten we nadenken, en dat was wel heel erg leuk!
emoslingerwaardigquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Lipglans:
[..]
Seriously???
Ik zou de mensen die die opdracht gaven heel hard uitlachen
Waarom "fluïde" en niet gewoon vloeistof?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Lipglans:
[..]
Seriously???
Ik zou de mensen die die opdracht gaven heel hard uitlachen
Omdat het kan ofzo??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom "fluïde" en niet gewoon vloeistof?
Echt zo'n "Kijk mij eens tof zijn"-gedoe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat het kan ofzo??
Ik weet het niet
Doet me hieraan denken: Academisch taalgebruikquote:
Jep...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zij vertaaldt ook echt heel vaak zinnen vanuit het Engels letterlijk naar het Nederlands.
Ik wist het ff niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep...
Spelvaut quoted voor het nageslacht
"Healthy salad"quote:Healthy salad op basis van fetakaas, walnootjes, druiven en een French dressing, geserveerd vanuit een wijnglas zonder voet
Ik denk het welquote:Als ik naar een verjaardag ga, of een gezellig avondje met vriendinnen, neem ik vaak een tas vol met beautyspullen mee. Ik hoop dat ik niet alleen om die reden een graag geziene gast ben, haha!
"Heb je haar weer met d'r meuk"quote:
Dat is verdomme boeiende info ja!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf.
[..]
"Healthy salad"
"Walnootjes"
EN WAT BOEIT HET MIJ DAT DAT WIJNGLAS POOTLOOS IS
Wel lastig etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf.
[..]
"Healthy salad"
"Walnootjes"
EN WAT BOEIT HET MIJ DAT DAT WIJNGLAS POOTLOOS IS
zij '......' is nooit met een d....quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist het ff niet meerEn te lui om het op te zoeken
Ik krijg jeuk van overmatig verkleinwoordgebruik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is verdomme boeiende info ja!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, krijg je dan kriebeltjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van overmatig verkleinwoordgebruik.
Dat doe ik indd normaal ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
zij '......' is nooit met een d....
Altijd lopen invoegen als ww, dan ga je nooit verkeerd
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doe ik indd normaal ookMaar nu dacht ik het is vertelDE
Dus met een D
*krab krab*quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, krijg je dan kriebeltjes?
Arm IJsje...
Ingredienten van de bjoetieproducten, JONGE!! Let eens opquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Die menukaart faalt echt op alle vlakken. En ik snap de random vetgedrukte woorden niet.
Ik wil geen bjoetieproduct met zalm.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ingredienten van de bjoetieproducten, JONGE!! Let eens op
Moet ik die kennen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sebastia(a?)n, met die vieze lange haren
Dan heb je morgen korstjes die je overmorgen weer kunt krabbenquote:
Net als die op m'n hoofd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan heb je morgen korstjes die je overmorgen weer kunt krabben
Ik ken hem alleen van de beautyglossparty van vorig jaarquote:
Kak, niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van de beautyglossparty van vorig jaar
Ja ik was daar dus kon hem moeilijk missenquote:
DE BEARDED LADY!quote:
Wat is dat voor anderhalve-euro-knaller???quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAT IS DEZEN?! Een Mckroket voor 1,50 een euroknaller noemen??![]()
Een matigen euroknaller.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is dat voor anderhalve-euro-knaller???
(wat kost een mc kroket normaal??)
WAAATTTTTTTTTTTTTTTTT??????????????????????????????quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik was daar dus kon hem moeilijk missen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb heerlijk om jullie gelollerd tijdens het terug lezen.
En SQ, wat een geweldige locatie!!!
1,75 volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is dat voor anderhalve-euro-knaller???
(wat kost een mc kroket normaal??)
Wat een kutaanbieding.quote:
Weet je dat niet meer? Met dat moojen verhaal ben ik hier de sc ingerold volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WAAATTTTTTTTTTTTTTTTT??????????????????????????????![]()
![]()
![]()
Waarom heb ik dat niet onthouden??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? Met dat moojen verhaal ben ik hier de sc ingerold volgens mij
Kutquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat niet onthouden??
Hoe was de goodiebag??????![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi Bambi! Nog steeds happy met je kast?
Goeden tasquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KutSamples en tijdschriften.
Wel een mascaraatje, 1 kleur foundation (in elke tas hetzelfde kleurtje) die zo licht was dat ik hem meteen naar Princess-a heb doorgestuurd
en nog iets van een haarmasker dacht ik
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik moet hem nog gaan bekijken en dan moeten we het nog eens worden over een prijs, maar het begin is al heel fijn. En heb misschien ook al wel een tv voor erin.
Nice.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik moet hem nog gaan bekijken en dan moeten we het nog eens worden over een prijs, maar het begin is al heel fijn. En heb misschien ook al wel een tv voor erin.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moest net zo hard lolleren om mezelfTaart vertelde hier een keer dat ze naar de supermarkt was geweest, die zo weinig had dat het een C500 was. En toen dacht ik dat het echt zo heette en had ik ook al naar
geroepen: 'HAHAHHAA er is een C1000 is zo slecht is dat hij C500 heet
' en toen moest ik dat later ook weer recht zetten bij hem
OMFG wat was dat blont.
Daar moest ik weer aan terugdenken
Wel gewoon nieuw uit de winkel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moest net zo hard lolleren om mezelfTaart vertelde hier een keer dat ze naar de supermarkt was geweest, die zo weinig had dat het een C500 was. En toen dacht ik dat het echt zo heette en had ik ook al naar
geroepen: 'HAHAHHAA er is een C1000 is zo slecht is dat hij C500 heet
' en toen moest ik dat later ook weer recht zetten bij hem
OMFG wat was dat blont.
Daar moest ik weer aan terugdenken
Waar?? Wij moeten ook een nieuwequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel gewoon nieuw uit de winkel hoor.Maar lijkt ideaal, en voor zo'n tv nieuw is 200 euro nog best een nette prijs.
Bwhehe.. ik gebruik hem nog steeds want het is echt helemaal mijn kleurquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KutSamples en tijdschriften.
Wel een mascaraatje, 1 kleur foundation (in elke tas hetzelfde kleurtje) die zo licht was dat ik hem meteen naar Princess-a heb doorgestuurd
en nog iets van een haarmasker dacht ik
Meubels verzamelen, het leukste aan op jezelf gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)552&productId=120040
Jaaa, ik vind het echt geweldig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meubels verzamelen, het leukste aan op jezelf gaan
Ja toch.quote:
Of die van Miloquote:
Jazeker! Die onthoud ik evenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, ik vind het echt geweldig.
[..]
Ja toch.
Goede prijsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)552&productId=120040
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Nja dusik wilde even een avond zinloos rondhangen hier, maar ik heb de hele avond met mijn ouders aan de telefoon gezeten
mijn moeder is ontslagen
Oh bah.... dat is minder fijn nieuwsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Nja dusik wilde even een avond zinloos rondhangen hier, maar ik heb de hele avond met mijn ouders aan de telefoon gezeten
mijn moeder is ontslagen
Ik ben echt blij dat jij er wat aan hebtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe.. ik gebruik hem nog steeds want het is echt helemaal mijn kleur
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
mijn moeder is ontslagen
Oh bah.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
mijn moeder is ontslagen
Why??????????????????????????????quote:Ben je dan wel op de goede blog belandt?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf huilen om beautyglans
[..]
Why??????????????????????????????
Och neequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
mijn moeder is ontslagen
Slaap lekker chick!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Och neewat shit voor haar
![]()
Ik doe al een paar dagen pogingen tot terug lezen en meeposten maar lukt niet echt, m'n vel zit niet zo lekker op dit momentDus nu maar weer slapen. Slaap lekker dames
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik doe al een paar dagen pogingen tot terug lezen en meeposten maar lukt niet echt, m'n vel zit niet zo lekker op dit momentDus nu maar weer slapen. Slaap lekker dames
Jij kon hem hebben als highlighterquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat jij er wat aan hebtwant ik had echt geen idee wat ik ermee moest
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Het voordeel aan onderschat worden: ze zien het niet aankomen als ze wel goed voor zichzelf op komt. Heel veel succes voor je mam komende tijdquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Duidelijk, ik vind het zo sneu voor haar.. Ze behandelen haar nu echt als een debiel, maar daar gaan ze nog wel spijt van krijgen.. Ze is niet altijd de allerslimste, maar ze denken dat ze dom is geloof ik en dat is ze dus écht niet
Dankjewel lieverd, dat is inderdaad een voordeel: ik moest nu al gniffelen over hoe onprefessioneel ze ermee omgingen en hoe keihard ze stuk gaan lopen op mijn moeder.. Ze hebben misschien ook nog niet zo goed door hoe koppig ze precies isquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het voordeel aan onderschat worden: ze zien het niet aankomen als ze wel goed voor zichzelf op komt. Heel veel succes voor je mam komende tijd
Liefquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoop dat je vel snel weer beter zit.
Slaap lekker!
Ik ben het echt heul nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het een troll is. Ik verdenk bbq-kip.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die kip is natuurlijk sowieso niet te vertrouewn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Naakt:HEKSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Naakt:Oeh la laaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op die manier ben ik ook naakt. En dat houd ik nog maar even zo, wanneer ik ga schilderen enzo.![]()
Ik kan het wel even volhouden, maar word er niet heel blij van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan er eigenlijk slecht tegen om geen nagellak op te hebben
Dunno, zag net op de reclamequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf nieuwe euroknallers? Tell me more
Matig, matigquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dunno, zag net op de reclameHamburger EINZ euro en McKroket EINZ,vijftig
NIET!quote:
Klinkt als een goede datequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NIET!Wij gaan eens samen een McKroket eten
Drive is nog open heurrquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En natuurlijk niks te snaaien hier in huis
I know... Dat maakt het nog erger...quote:
Wat is de dichtsbijzijnde voor jou? Lelystad?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
I know... Dat maakt het nog erger...
Kinky in m'n roze pyjamabroek, op m'n roze pantoffels en oversized kapotte oude fleecetrui over straat, in de auto, door de drive... Ik ben er toe in staat
Ermelo Horstquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is de dichtsbijzijnde voor jou? Lelystad?
Oh dasnie verquote:
Lelystad is super ver weg joh!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is de dichtsbijzijnde voor jou? Lelystad?
Nope, da's erg dichtbij ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dasnie verIk denk al
Lelystad is wel een beetje ver voor een kroketje.
Wij hebben ook een drive.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nope, da's erg dichtbij ja.
Lelystad zou wel een eindje rijden zijn voor een burger idd. Leuk om een keer overdag te doen ofzo.
Hey! Heb jij nog een schattig geel vloerkleedje nodig??quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hey! Heb jij nog een schattig geel vloerkleedje nodig??
Of een jaren 70 retro-ufo-achtige hanglamp?
Kweet niet waar de Praxis is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik weet heul niet waar de Mac in
Oooooja tuurlijk
Bij de Praxis daar in de buurt.
Daar past een super oranje hanglamp toch wel bij?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.Kleuren zijn donkerbruin, taupe-achtig en oud-roze iets.
Jah, op dat terrein zit ook de Praxisquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kweet niet waar de Praxis is.
Bij A1 Plaza.
Ah da's vervelend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik voel dat er weer een nies aankomt maar hij wilt heul niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik smijt net keihard mijn borstel op mijn kleine teen.
Nu denk ik dat ik zelf mijn kleine teen gebroken heb 14.gif
Emoslinger plz
Perfect ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Daar past een super oranje hanglamp toch wel bij?![]()
![]()
Servies heb je genoeg?
Emoslinger plz
Emoslinger plz
Trutjequote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was boos dus ik wilde keihard mijn borstel smijten maarja op mijn teen
Mutsje.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was boos dus ik wilde keihard mijn borstel smijten maarja op mijn teen
Soms vasttapen aan andere tenen.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
De dokter doet niks aan gebroken tenen toch?
quote:
Huisartsenpost bellen?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]mehehe
Er zit een bobbel op en het begint echt pijn te doen
BEL DE AMBULANCE
ijs erop!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]mehehe
BEL DE AMBULANCE
Maar die woont zo ver weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Doe er dan ijs op sukkol.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]mehehe
BEL DE AMBULANCE
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die woont zo ver weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben zo lame somsquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo lame soms
Ik ga slapen meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |