Je zei net dat het andere deel netter was (dus het restaurantdeel)quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is hetzelfde, je zit gewoon in dezelfde ruimte. Het enige verschil is de kaart.
Nee, het is gewoon hetzelfde. Alleen je hebt dus een gedeelte restaurant met luxere gerechten en een aantal tafels voor pizzaria.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je zei net dat het andere deel netter was (dus het restaurantdeel)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond verzamelplek der single most wanted.
Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja elke dag weer met een andere opening hier binnen stormen
Ik kan wat hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal er op letten.
Voel je de druk voor morgen al?
klinkt wazig. denk niet dat ik er zou gaan eten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon hetzelfde. Alleen je hebt dus een gedeelte restaurant met luxere gerechten en een aantal tafels voor pizzaria.
De pizzeria is enorm goed en de sfeer is tof. Leuk ingericht en open keuken. Ik vind alleen die andere kaart een beetje vaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
klinkt wazig. denk niet dat ik er zou gaan eten.
het is te ver weg voor mij, voor een simpele pizza, myraelameisje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
De pizzeria is enorm goed en de sfeer is tof. Leuk ingericht en open keuken. Ik vind alleen die andere kaart een beetje vaag.
Boeie, het is grappigquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]als het waar is. gezien zijn taalgebruik etc denk ik van niet.
Prima. Ik vond het grappig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
klbhumor is niet mijn humor. trouwens, dit humor noemen.ik word oud.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt dat je me er op wees Joy. Nu is mijn dag weer compleet.
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt dat je me er op wees Joy. Nu is mijn dag weer compleet.
Maar bij jou zie je er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is echt weer goed.
Toch doen de foto's mij iets teveel denken aan mijn jeugd.
Klote darmen.
Ik voel je broeder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is echt weer goed.
Toch doen de foto's mij iets teveel denken aan mijn jeugd.
Klote darmen.
Brofistquote:
Zal zo wel een kijkje nemen, maar denk 't wel ja. Jammer, maar helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Murdera het volgende:
TC is nu echt dood he? Die tijden zijn voorbij?
Ach ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zal zo wel een kijkje nemen, maar denk 't wel ja. Jammer, maar helaas.
Gisteren was ik er wel even, maar iedereen was aan het idlen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Murdera het volgende:
TC is nu echt dood he? Die tijden zijn voorbij?
We gingen praten toen jij weg ging.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gisteren was ik er wel even, maar iedereen was aan het idlen.
Ik zal deze tijden nooit vergeten
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef twi het volgende:
Nee, ik was 't. Ik hou wel van jullie, maar word pas twi als ik weer op m'n desktop zit
Jij was de laatste guest denk ik.. of veranderde je je naam in kaneel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef twi het volgende:
Nee, ik was 't. Ik hou wel van jullie, maar word pas twi als ik weer op m'n desktop zit
Oh, nee, dat was ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij was de laatste guest denk ik.. of veranderde je je naam in kaneel?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi, ik ging even een kijkje nemen in de tinychat van /b/, maar die was ook niet boeiend.
Waaom niet Panzer??quote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
drommel en sinos horen hier niet thuis
quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik mis de versierenSC van toen ik hier net begon te FOK!ken![]()
![]()
Oja AHEM ik wil er nog even op terugkomen want ik wilde nog even zeggen dat ik Kaneel, kingtoppie, tijnbrein en xFriendx vergeten was om te noemen. En koffie!quote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, ik mis de dagen van de verkiezingen met Mur, Myra, heloef, Faxie, Faye, benzin, Loka, twi, Joysa, mfn, zelfs Drommeletc.
Ja ze posten nog wel maar toch minder tis verzand in een hoop onzinchats over oninteressante users.
Wat ongelofelijk stoer dat je mij ook noemt in die quotequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Oja AHEM ik wil er nog even op terugkomen want ik wilde nog even zeggen dat ik Kaneel, kingtoppie, tijnbrein en xFriendx vergeten was om te noemen.
Ik ben beledigd dat ik niet als eerste genoemd word.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk stoer dat je mij ook noemt in die quote
Je staat voor mij, dat is een hele eer toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben beledigd dat ik niet als eerste genoemd word.
Wat is er met mij? Goeie avondquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Oja AHEM ik wil er nog even op terugkomen want ik wilde nog even zeggen dat ik Kaneel, kingtoppie, tijnbrein en xFriendx vergeten was om te noemen. En koffie!
Baas boven baas, en ach, ik zou 1000 doden sterven voor Sinos, ik zou legers van demonen afslachten, de drie koppen van Cerberus terugbrengen, de zon doven, en de sterren vangen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben beledigd dat ik niet als eerste genoemd word.
Het is leuk toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Het zal mij een zorg zijn of ik in een rijtje sta eerlijk gezegd.
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Het zal mij een zorg zijn of ik in een rijtje sta eerlijk gezegd.
Je computer aanzetten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, wel het domste wat je kan doen...
Is dit je to do lijstje waarom sta ik niet nr 1 ????quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja AHEM ik wil er nog even op terugkomen want ik wilde nog even zeggen dat ik Kaneel, kingtoppie, tijnbrein en xFriendx vergeten was om te noemen. En koffie!
Maar zonder computer kan ik niet werkenquote:
Deed je dat maar.quote:
Ik was zondag nog in Katwijk...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef twi het volgende:
Gelukkig kan ik deze keer de schuld niet krijgen.
Heb alleen hoofdpijnquote:
Ja ik probeer om niet zo veel te praten enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed je dat maar.![]()
Was wel lastig vandaag met lesgeven. Rauwe keel ditdat.
Voelde als een rasp.
Hoe is het verder met je?
Misschien niet qua waar het topic over gaat maar ik vind het hier wel gezelligquote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
drommel en sinos horen hier niet thuis
Ouwe snoepert.quote:
Beetje lui. Ik zit nu weer op het punt dat ik moet gaan wassen en afwassen omdat alles vies is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik probeer om niet zo veel te praten enzo.
Gaat wel oke, kan beter. Hoe gaatie met jou?
Ja man klotezooisquote:
Ik moet nog avondetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe snoepert.
[..]
Beetje lui. Ik zit nu weer op het punt dat ik moet gaan wassen en afwassen omdat alles vies is.
Ik voel je pijn broeder maar even onder de hete kraan houden doet wonderenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje lui. Ik zit nu weer op het punt dat ik moet gaan wassen en afwassen omdat alles vies is.
Het is vast niet om de reden die ik mijn hoofd heb of wel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja man klotezoois
[..]
Ik moet nog avondetenOok te lui.
Nee was het maar waar menquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is vast niet om de reden die ik mijn hoofd heb of wel?
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
En je hoofd even onder de koude kraan doet ook wonderen
Ik was gewoon elke avond af na het koken. Altijd schoon spul in de kast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder maar even onder de hete kraan houden doet wonderen
Dit is de reden dat je vrijgezel bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was gewoon elke avond af na het koken. Altijd schoon spul in de kast.
Ga bij joy in de leerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan nog geen appeltaarten bakken
Dan bak ik een appeltaart voor je terwijl jij dat andere oefentquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan nog geen appeltaarten bakken
Ik heb niet eens avondgegeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja man klotezoois
[..]
Ik moet nog avondetenOok te lui.
Ja, ik weet het. Maar dan moet ik helemaal naar de keuken, kraan aan dit dat. Ik blijf wel hier zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder maar even onder de hete kraan houden doet wonderen
Panzermuis, vertel deze man even hoe belangrijk eten isquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens avondgegeten.Gewoon een pak koekjes, jeweet.
Motivatie is echt 0 deze week.
Ik heb echt belachelijk veel gegeten en er is nog sate.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens avondgegeten.Gewoon een pak koekjes, jeweet.
Motivatie is echt 0 deze week.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Panzermuis, vertel deze man even hoe belangrijk eten is
Breng es hier dan loef.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel gegeten en er is nog sate.
2 borden spaghetti en een bak friet.quote:
Ik leef van liefdequote:
Deze man weet. Ik heb trouwens ergens in deze week mijn originele doel bereikt met sportscholen. 95 kilo's in de pocket. Denk dat ik er nog een paar bij train en dan rond de 100 blijf hangenquote:
Ik sport nooit en weeg 65 kgquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik heb trouwens ergens in deze week mijn originele doel bereikt met sportscholen. 95 kilo's in de pocket. Denk dat ik er nog een paar bij train en dan rond de 100 blijf hangen
Hoe klein is U?quote:
Nee, 1,86quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei ongeveer 1,5 meter?
Wat zo groot nee man ik ben 2 turven hoog. Zelfs motherfucking Jofu is groter dan mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei ongeveer 1,5 meter?
Ik moest zowaar een keertje lachen om je tijn, nice.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zo groot nee man ik ben 2 turven hoog. Zelfs motherfucking Jofu is groter dan mij
Dus je lacht mij uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest zowaar een keertje lachen om je tijn, nice.
Haha +1quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest zowaar een keertje lachen om je tijn, nice.
Nee, volgens de bmi van het voedingscentrum te licht, maar goed 2 kg meer en ik zou al in het groen staan.quote:
Ik weet niks van je, hoe oud je bent wat je doet maar ik kan je nu wel vertellen dat het gros van de vrouwen je te licht vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, volgens de bmi van het voedingscentrum te licht, maar goed 2 kg meer en ik zou nog steeds op de rand van ondervoed zijn.
quote:Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.
Dat is dan pech voor die vrouwen denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niks van je, hoe oud je bent wat je doet maar ik kan je nu wel vertellen dat het gros van de vrouwen je te licht vindt.
Ja echt zondequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is dan pech voor die vrouwen denk ik dan.
63kg bij 1,86 is te licht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, volgens de bmi van het voedingscentrum te licht, maar goed 2 kg meer en ik zou al in het groen staan.
Tenzij hij een speciaal soort lichtgewichtbespiering heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niks van je, hoe oud je bent wat je doet maar ik kan je nu wel vertellen dat het gros van de vrouwen je te licht vindt.
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt zonde
Je hebt zo'n leuke persoonlijkheid
Dank je. Maar jij denkt serieus dat je hier enig idee kan krijgen van iemands persoonlijkheid? Naïef Sinis.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt zonde
Je hebt zo'n leuke persoonlijkheid
Heb ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben niet dun. Ik heb gewoon lichte botten
Ik denk van wel tenzij ze zich voordoen als een lelijke dikke troll die in het echt nog minder leuk isquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dank je. Maar jij denkt serieus dat je hier enig idee kan krijgen van iemands persoonlijkheid? Naïef Sinis.
Moet je juist veel spieren kweken om niet schriel te tonen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben niet dun. Ik heb gewoon lichte botten
181 cm en 63 kg. Ik ben gewoon dun maar heb nooit ergens last vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik ook
Maar ik snap het niet. Ik was een paar jaar terug 73 kilo op 1,94. Vrijwel geen vet maar werd af en toe zwart voor mn ogen, niet tot aan flauwvallen toe maar gewoon niet gezond
Zou je niet proberen om wat zwaarder te worden zodat in ieder geval je fysieke aantrekkingskracht wat omhoog gaat? Dit is wel teringlicht als ik eerlijk ben :pquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
181 cm en 63 kg. Ik ben gewoon dun maar heb nooit ergens last van
En hoe ga ik dat doen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je niet proberen om wat zwaarder te worden zodat in ieder geval je fysieke aantrekkingskracht wat omhoog gaat? Dit is wel teringlicht als ik eerlijk ben :p
Tjah, het zal je leeftijd dan wel zijn denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk van wel tenzij ze zich voordoen als een lelijke dikke troll die in het echt nog minder leuk is
Hoezo? Wat een onzinquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is zo fout.
En toch doe ik het meestal
Wat is er mooier dan een ultieme grap met een droog gezicht te vertellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een onzin
Ik maak alleen maar goeie grappen. Dan lach ik daar ook om, niet meer dan logisch
Mijn poesquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een ultieme grap met een droog gezicht te vertellen?
Dan kijk ik toch liever naar twi die met een droog gezicht een goede grap vertelt.quote:
Meer eten? Ik eet 3 maaltijden per dag dus dat lijkt mij toch wel voldoende lijkt mij zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso meer eten, als het kan in combinatie met de sportschool
Is dit een coming out?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch liever naar twi die met een droog gezicht een goede grap vertelt.
twi
Neuh, genoeg poesjes waar ik mee zou willen spelen.quote:
Best wel waar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Neuh, genoeg poesjes waar ik mee zou willen spelen.
Maar twi is gewoon sympathieker dan jouw poes
Ga snel weg hier en iets nuttigs met jouw leven doen. Nu het nog kanquote:
Hoeveel kcal krijg je binnen per dag? Hoeveel beweeg je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer eten? Ik eet 3 maaltijden per dag dus dat lijkt mij toch wel voldoende lijkt mij zo
Ik zou het alleen doen als diegene een dienst van mij overneemt, maar heb wel veel moeite om nee te zeggen als ze dit niet willen/kunnen. Vooral als ik in principe wel tijd heb op die dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef geenvetzak het volgende:
jongens, wat vinden jullie?
als iemand je vraagt een dienst over te nemen omdat ze niet meer vrij kunnen vragen, doe je dat dan?
Wilfred Geneen noemen we dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is zo fout.
En toch doe ik het meestal
Hangt toch compleet van de situatie af?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef geenvetzak het volgende:
jongens, wat vinden jullie?
als iemand je vraagt een dienst over te nemen omdat ze niet meer vrij kunnen vragen, doe je dat dan?
Ik vond het tegenvallen dat ie gewoon netjes getrouwd is in het echt.quote:
Nouhh http://today.msnbc.msn.com/id/26446132#.T3tYbY7oiPsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen dat ie gewoon netjes getrouwd is in het echt.
Hetzelfde als met Barney. Deceptie.
het gebeurt mij nogal vaak en ik heb het idee dat mensen mij een beetje uitbuiten. Ik zou graag ja zeggen, maar heb het idee dat ik dan "die collega die altijd diensten overneemt" wordt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hangt toch compleet van de situatie af?
Ja lekker excuus..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouhh http://today.msnbc.msn.com/id/26446132#.T3tYbY7oiPs
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouhh http://today.msnbc.msn.com/id/26446132#.T3tYbY7oiPs
Dan is de situatie als volgt: Hey die persoon vraagt het alweer. Nu heb ik er geen zin in, want het moet geen gewoonte worden. Denk je dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
het gebeurt mij nogal vaak en ik heb het idee dat mensen mij een beetje uitbuiten. Ik zou graag ja zeggen, maar heb het idee dat ik dan "die collega die altijd diensten overneemt" wordt...
Het is niet zo simpel. Daarnaast staat er nergens dat hij ook met anderen neukt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja lekker excuus..
"Ja sorry, ik ben gewoon seksverslaafd.. ik zal er hulp voor zoeken"
Zeg dan gewoon dat je ook graag met anderen neukt. Hypocriet gedoe altijd.
Yeah rightquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel. Daarnaast staat er nergens dat hij ook met anderen neukt.
Voor hetzelfde geld is hij er alleen obsessief mee bezig.
Dat is zo, maar ik voel me wel kut als ik nee zeg, terwijl ik wel *kan* werken. Kan niet zomaar zeggen dat ik gewoon geen zin heb.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan is de situatie als volgt: Hey die persoon vraagt het alweer. Nu heb ik er geen zin in, want het moet geen gewoonte worden. Denk je dan.
Je hebt het zelf in de hand hoor.
Altijd leuk als mensen denken dat aandoeningen enorm zwart-wit zijn.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)Tea-Leoni-years.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen denken dat aandoeningen enorm zwart-wit zijn.
Godverdomme zeg, natuurlijk kun je letterlijk zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik voel me wel kut als ik nee zeg, terwijl ik wel *kan* werken. Kan niet zomaar zeggen dat ik gewoon geen zin heb.
Het ging mij er vooral om dat sexverslaving wel degelijk een aandoening is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)Tea-Leoni-years.html
Sorry to burst your bubble
True.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, natuurlijk kun je letterlijk zeggen dat je geen zin hebt.
toegeven is indd zielig. Maar het klinkt voor mij wel als een klote argument, geen zin hebben. Daarom is het voor mij kut.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, natuurlijk kun je letterlijk zeggen dat je geen zin hebt.
Je vrije tijd is je leven, dat snapt de ander partij ook wel.
En gewoon maar toegeven is zielig.
Dan zeg je maar dat je oma dood is. Boeiend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
toegeven is indd zielig. Maar het klinkt voor mij wel als een klote argument, geen zin hebben. Daarom is het voor mij kut.
In 99% van de gevallen gaan ze vreemd en proberen ze het op deze manier een beetje recht te breien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om dat sexverslaving wel degelijk een aandoening is.![]()
Dat hij vreemd gaat doet daar niks aan af.
Dinges: Kun jij mijn dienst (weer) overnemen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
toegeven is indd zielig. Maar het klinkt voor mij wel als een klote argument, geen zin hebben. Daarom is het voor mij kut.
glashard liegen, iscoolquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeg je maar dat je oma dood is. Boeiend.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dinges: Kun jij mijn dienst (weer) overnemen?
Jij: Uhm, nee.
Dinges: Hoezo nee?
Jij: Eigenlijk niet zo'n zin in.
Dinges: Oh, ok.
Jij: Ja, ik wil af en toe ook eens wat tijd voor mezelf hebben.
Dat is ook laf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het vaak als excuus word gebruikt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen gaan ze vreemd en proberen ze het op deze manier een beetje recht te breien.
En daar wordt ook dik geld aan verdiend.
Wat alweer dood?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het altijd. Niemand gaat er dood van.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dinges: Kun jij mijn dienst (weer) overnemen?
Jij: Nee.
Dinges: Hoezo nee?
Jij: Geen zin in.
Dinges: Oh, ok.
Behalve die oma van jou danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het altijd. Niemand gaat er dood van.
Als ik echt niet wil en ik heb geen zin om gewoon bot te zijn verzin ik er ook nog wel wat huiswerk bij.quote:
Ik moest lachen.quote:
Het is wel boeiend. Het kan nogal van invloed zijn hoe mensen jou zien en of ze in het vervolg nog met jou omgaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik echt niet wil en ik heb geen zin om gewoon bot te zijn verzin ik er ook nog wel wat huiswerk bij.
Laf ja, boeiend niet echt.
True.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef LostInSpace het volgende:
Mensen die smoesjes vertellen ben ik snel klaar mee meestal.
Geen zin in is duidelijk genoeg, en als je twijfelig doet dringen ze aan, en als vetzak het al moeilijk vind om nee te zeggen, dan is het beter om ferm en duidelijk te zijn, zodat ze niet aan zullen dringen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is niet erg om alsnog te vertellen waarom niet.
Als zoiets niet in je aard ligt dan kan ik me voorstellen dat je je beter voelt als je kunt uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zin in is duidelijk genoeg, en als je twijfelig doet dringen ze aan, en als vetzak het al moeilijk vind om nee te zeggen, dan is het beter om ferm en duidelijk te zijn, zodat ze niet aan zullen dringen.
Denk ik.
Tsja dan heeft dat maar invloed, kan ik vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is wel boeiend. Het kan nogal van invloed zijn hoe mensen jou zien en of ze in het vervolg nog met jou omgaan.
Mensen die smoesjes vertellen ben ik snel klaar mee meestal.
Ik herken dit probleemquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik voel me wel kut als ik nee zeg, terwijl ik wel *kan* werken. Kan niet zomaar zeggen dat ik gewoon geen zin heb.
Ah, heloef heeft de puberteit bereikt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja dan heeft dat maar invloed, kan ik vrij weinig mee.
Als ik volwassen ben word ik eerlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah, heloef heeft de puberteit bereikt.
Nee, ik snap niet hoe jij van lief jongetje ineens transformeert in een onverschillige zak hooi.quote:
Oh, dat leek me juist meer andersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als zoiets niet in je aard ligt dan kan ik me voorstellen dat je je beter voelt als je kunt uitleggen waarom.
Ik heb het stukje er bewust onder getypt; niet iedereen staat even sterk in zijn of haar schoenen.
Dat valt ook wel mee hoor Crutch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe jij van lief jongetje ineens transformeert in een onverschillige zak hooi.
Er is een middenweg, you know?
Ik zeg altijd: Wat dingen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lieg altijd keihard dat ik naar een decaan moet ofzo op mijn werk als ik vrij wil
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Wat dingen doen.
En dat klopt. Want dan moet ik nog 2 levels omhoog en een nieuwe epic axe vinden ofzo.
Dan valt er te onderhandelen he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat leek me juist meer andersom.Zo droog mogelijk afkappen zonder ruimte voor: "maar alsjeblieft, want niemand anders kan, alsjeblieeeft?"
Want dat is gewoon naar.
Ik snap wat je bedoelt, ik zie het alleen anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan valt er te onderhandelen he?![]()
Maar je snapt wat ik bedoel toch?
Het liefst alle keuzesquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef geenvetzak het volgende:
Eigenlijk gaan moraliteit en mens zijn helemaal niet samenSommige keuzes moeten nou eenmaal ten koste gaan van anderen.
Dat ja, ik kan niet zeggen dat ik zin heb om naar een concert te gaan en dat ze maar iemand anders moeten zoeken voor die avond, het enige wat ze een geldige reden vinden om vrij te nemen is iets voor school dus in mijn geval misbruik ik mijn studiekeuzeprocesquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
Ik zeg altijd dat ik naar de dokter moet.
Liegen moet wel tegen school.
Vandaag was een jongen die had zich afgemeld met de reden "ik heb een afspraak bij de kapper"
Mocht hij natuurlijk niet weg.![]()
Shutter Island.quote:
Dan kan het wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei dat wordt geen date met mij dan. Ik kijk bijna alleen maar enge films
Oh, is die eng? Ik ben in slaap gevallen. Vind dat wel een hele goede in-slaap-val film.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shutter Island.
Ben maar op de helft, kijk hem nog wel eens als ik daarna tegen een vriend aan kan kruipen, want ik durf nu niet te slapen.
Ik vind alles eng. Zeker als er psychisch gestoorde in voorkomen. Ik heb een beetje een fobie voor gehandicapten en psychische gestoorde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, is die eng? Ik ben in slaap gevallen. Vind dat wel een hele goede in-slaap-val film.
ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Wil iemand me van de TC-banlist afhalen?
Kwam je binnen als "Crutch"?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Wil iemand me van de TC-banlist afhalen?
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan het wel.Als jij mij beschermt enzo.
Leo's dikke kop is toch altijd eng?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, is die eng? Ik ben in slaap gevallen. Vind dat wel een hele goede in-slaap-val film.
Ik ook, maar ik denk niet zo erg als de jouwe.quote:
Meestal na een kwartier bang te liggen, terwijl ik probeer wakker te blijven, glijd ik weer de volgende nachtmerrie in.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk niet zo erg als de jouwe.
Kan jij nog in slaap komen nadat je ze hebt gehad?
Is ook een enge film. Ik moest vaak gillen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shutter Island.
Ben maar op de helft, kijk hem nog wel eens als ik daarna tegen een vriend aan kan kruipen, want ik durf nu niet te slapen.
Ik heb ze niet vaak, maar het laatste jaar vaker dan ooit tevoren. Meestal sta ik dan op en ga ik buiten een peukje roken, muziekje aan. Even relaxen. Daarna kom ik wel weer in slaap maar word sowieso gebroken wakker.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal na een kwartier bang te liggen, terwijl ik probeer wakker te blijven, glijd ik weer de volgende nachtmerrie in.
En jij?
Het ligt er aan. De dromen die beginnen met dat ik wakker wordt blijven hangen. Dat zijn ook meestal de gruwelijke.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze niet vaak, maar het laatste jaar vaker dan ooit tevoren. Meestal sta ik dan op en ga ik buiten een peukje roken, muziekje aan. Even relaxen. Daarna kom ik wel weer in slaap maar word sowieso gebroken wakker.
Blijven ze jou ook lang bij? Bij mij valt het wel mee. De eerste dagen daarna is het heel helder maar daarna vergeet ik ze gewoon. Althans, de vervelende details.
Terugkerende nachtmerries zijn heel naar, gelukkig heb ik die niet. Als ik die vaak zou hebben zou ik misschien niet eens meer durven slapenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ligt er aan. De dromen die beginnen met dat ik wakker wordt blijven hangen. Dat zijn ook meestal de gruwelijke.
De rest zijn voornamelijk variaties op 1 terugkerende nachtmerrie.
De overige blijven idd niet meer dan een paar dagen hangen.
Je went er wel aan..quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Terugkerende nachtmerries zijn heel naar, gelukkig heb ik die niet. Als ik die vaak zou hebben zou ik misschien niet eens meer durven slapen![]()
Wat ik wel vaak heb zijn locaties die terugkomen. Zo kan ik een jaar niet over een bepaalde niet-bestaande locatie gedroomd hebben en ineens komt die weer terug. Als ik bijvoorbeeld droom over een vliegveld, dan ziet dit vliegveld er altijd hetzelfde uit. Inmiddels ken ik de weg er al
Het is echt een hypermodern vliegveld. Met bullet trains enzo en van die futuristische vliegtuigen, dus ik weet niet of ze nog wel een kiosk hebben. De bagageband is nog steeds een ouderwetse aangelegenheid, ik ben mijn koffers namelijk altijd kwijtquote:Op woensdag 4 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je went er wel aan..je zou eens moeten proberen om in de droom een bakje koffie te halen bij de kiosk oid, als je de weg kent.
Lucide dromen heet dat toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je went er wel aan..je zou eens moeten proberen om in de droom een bakje koffie te halen bij de kiosk oid, als je de weg kent.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Geen internet '-.- het beloofd een productieve dag te worden
Gefeliciteerd. Wat krijg je daarvoor?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn project gewonnen, dus ik kom jullie bedanken.
Grgr
En belangrijker: Wat krijgen wij als dank?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat krijg je daarvoor?
Een avond bowlen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat krijg je daarvoor?
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:49 schreef palawan het volgende:
[..]
En belangrijker: Wat krijgen wij als dank?
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:49 schreef palawan het volgende:
[..]
En belangrijker: Wat krijgen wij als dank?
Mijn eeuwige waardering.quote:
Jullie niet, de groep.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou gelijk zeggen dat ik ook een botnet heb gebruikt.
Gratis eten, gratis bowlen. Het had erger gekund.quote:
Het had ook beter gekund.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gratis eten, gratis bowlen. Het had erger gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het had ook beter gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Het had ook beter gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het had ook beter gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het had ook beter gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:
Wat de fuck, dat doen ze bij ons nou nooit.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gratis eten, gratis bowlen. Het had erger gekund.
Het enige dat ik altijd krijg als ik win is een pener in mijn bips.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat de fuck, dat doen ze bij ons nou nooit.
Niet vaak gewonnen de laatste jaren dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik altijd krijg als ik win is een pener in mijn bips.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Niet vaak gewonnen de laatste jaren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |