quote:
Haha, gaan dan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mag al heul 4 minuten naar huis man ! Wa doe ik hier nog
Max 2 dagen staat op ons dichte potjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang kun je een potje pesto in de koelkast bewaren die open is geweest?
Hier staat niks op. Maar die staat weken open dus ik pleur m wel weg dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Max 2 dagen staat op ons dichte potje
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef megamandy het volgende:
Oeh en vanavond Scapino Balletwat een leuke dag
Lalalalalaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn ook zeer lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die rosbief rolletjes zien er trouwens zeker lekker uit!
Spelen die kinderen niet buiten dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef RenRen- het volgende:
ugh, de buren rechts verhuizen binnenkort.
En dan wel naar een huis waarbij ze recht onze huiskamer inkijken. Dit zou niet zo'n probleem zijn, want er hebben wel vaker mensen gewoond, als het niet het geval was dat 1) De buurman bevriend is met een vervelende buurman, en 2) die kinderen geen TV hebben dus de hele dag alleen maar door hun slaapkamerraam overal naar binnen kijken.
Dus ze verhuizen naar een huis een paar meter verderop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef RenRen- het volgende:
ugh, de buren rechts verhuizen binnenkort.
En dan wel naar een huis waarbij ze recht onze huiskamer inkijken. Dit zou niet zo'n probleem zijn, want er hebben wel vaker mensen gewoond, als het niet het geval was dat 1) De buurman bevriend is met een vervelende buurman, en 2) die kinderen geen TV hebben dus de hele dag alleen maar door hun slaapkamerraam overal naar binnen kijken.
Ze speelden altijd in hun tuin, maar ze zijn aan het puberen dus blijven vooral veel binnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Spelen die kinderen niet buiten dan?
Vervelend danquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze speelden altijd in hun tuin, maar ze zijn aan het puberen dus blijven vooral veel binnen
Hun huidige huis heeft 2 slaapkamers en ze hebben 3 kinderen, dit nieuwe huis heeft 3 slaapkamers en veel meer leefruimtequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus ze verhuizen naar een huis een paar meter verderop?
Ik snap alleen je punt 1 niet helemaal geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |