17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Op je 22e leerkracht zijn. Blijf het raar vinden
Zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Kan wel ja, maar toch aardig snel.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Dat laatste dus iddquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
En dat ook ja, hier ook allemaal oudere lerarenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Basisschool?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef thatday het volgende:
Ja had op mijn 21e mijn eigen groep en ja, dat voelt soms idd voor mezelf ook raar maar het zit verder goed hoor.
Same here. En die stagaire werd ook van alle kanten belaagd met flirterige opmerkingen en dubbelzinnigeheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Mijn enige ervaring met een jonge leraar was meneer Zuidema voor wiskunde, die was 24 ofzo toen wij 15 waren. Hij werd echt tot de grond toe afgebrand.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Basisschool dus. dan is het begrijpelijker.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Ik sta voor groep 6, ook groep 8 ging prima op mijn 19e (stage dan). Kinderen maken dat onderscheid nog niet zo.
Daarbij lijkt iemand al snel oud daarquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Ik sta voor groep 6, ook groep 8 ging prima op mijn 19e (stage dan). Kinderen maken dat onderscheid nog niet zo.
Basisschool is het wel logischer jaquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Wat een goede beslissing van d'rquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ken trouwens ook een verhaal van een stagiaire op de middelbare die zich door een leerling liet nemen in de douches van de gymlokalen. Dag carrière
Ze was vast les 1 vergetenquote:
Niiiiiiiicequote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ken trouwens ook een verhaal van een stagiaire op de middelbare die zich door een leerling liet nemen in de douches van de gymlokalen. Dag carrière
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijdquote:
Ik kan dat soort mensen niet waarderen, je loopt stage op school verdommequote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze was vast les 1 vergeten
"doet u deze opleiding om aantrekkelijker te zijn voor de jeugd, om ze eventueel het bed mee in te slepen (of welke andere locatie) .. dan zit u hier verkeerd"
Ik heb wel eens dingen uitgespookt op het werk, maar vond t doodengquote:Op woensdag 4 april 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijd
Ja precies, gewoon wachten na werktijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijd
Misschien was hij wel heel volwassen voor z'n leeftijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kan dat soort mensen niet waarderen, je loopt stage op school verdomme, niet om dat soort dingen te gaan doen met leerlingen. Bah.
Ochtend fantasie .. dank uquote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
Ik was een keer tot rond 6 uur op school en bijna iedereen was weg. Ik liep een lokaal binnen en zag 2 mensen op de grond zoenen, bijna naakt. En het waren ook nog eens vrienden van me, lol.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
Ik was een keer tot rond 6 uur op school en bijna iedereen was weg. Ik liep een lokaal binnen en zag 2 mensen op de grond zoenen, naakt. En het waren ook nog eens 2 vriendinnen van me
.
Heb hem even wat beter gemaakt voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |