Ah oke, succes dan alvastquote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef sawadie het volgende:
[..]
Pas id avondMaar wil nog wel iets doen met mn dag morgen...En vertel je dip es (vraagteken)
Klinkt goed! Zat zelf ook gisteren al te kijken op cheaptickets voor een vakantie alleenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ergens op vakantie gaan waar het warm is, alleen. Alles voor mezelf op een rijtje zetten ofzo.
ik ken t..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ergens op vakantie gaan waar het warm is, alleen. Alles voor mezelf op een rijtje zetten ofzo.
Das iid echt wel een goed idee! Ik heb me net vorige week bij iemand gemeld die regelmatig naar Afrika gaat om huisjes te bouwen voor de bevolking, wil graag mee de volgende keer!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ken t..
begin februari was er bij mij op de faculteit promotie van t ambassadeurs programma, oftewel in de zomervakantie 6 weken lang in een vreemd land vrijwilligers werk doen helpen in lokale projecten enzovoorts. helaas was de inschrijving ervoor al gesloten voordat t uit was gegaan, t lijkt mij echt ideaal. even weg van alles en eens goed kunnen nadenken wat ik wil en andere mensen die (veel) minder hebben als ik kunnen helpen, iets goeds doen in mijn leven.
je krijgt als je in zn land aan t werk bent toch een andere kijk op alles.. oh ik zou zo graag willen he, zorgen dat die mensen een lach op hun gezicht krijgen. dan zou ik vanzelf al gelukkig worden:).quote:Op woensdag 4 april 2012 00:52 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das iid echt wel een goed idee! Ik heb me net vorige week bij iemand gemeld die regelmatig naar Afrika gaat om huisjes te bouwen voor de bevolking, wil graag mee de volgende keer!
Ik weet nog niet en sowieso ben ik nog een beetje bang om alleen te gaan op vakantiequote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:
Das idd waarWaar zat je aan te denken (vraagteken) (ik word hier zo moe van he...)
Dat heb ik idd ook echt! Heb in Thailand veel in de sloppenwijken van Bangkok gezeten en die mensen zijn zo aardig! Heb daar echt van geleerd! Wauw, niets hebben en mij, als westerling toch een maaltijd aanbieden! Kunnen wij zoveel van leren!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je krijgt als je in zn land aan t werk bent toch een andere kijk op alles.. oh ik zou zo graag willen he, zorgen dat die mensen een lach op hun gezicht krijgen. dan zou ik vanzelf al gelukkig worden:).
Idd! die mensen hebben materieel zo weinig maar immaterieel dus qua cultuur etc hebben ze zoveel meer..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook echt! Heb in Thailand veel in de sloppenwijken van Bangkok gezeten en die mensen zijn zo aardig! Heb daar echt van geleerd! Wauw, niets hebben en mij, als westerling toch een maaltijd aanbieden! Kunnen wij zoveel van leren!
Ken het! dat heb ik daar dus ook gewoon gedaan...Vanuit het hotel gewoon gaan lopen, geen flauw idee waar ik was, en nieuwe indrukken opdoen! Zo cool!quote:Op woensdag 4 april 2012 01:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Idd! die mensen hebben materieel zo weinig maar immaterieel dus qua cultuur etc hebben ze zoveel meer..
en ahh, Thailand staat ook in mijn lijstje om ooit nog naartoe te gaan, sowieso vind ik het heerlijk om als ik in een onbekende stad ben gewoon rond te dwalen en dingen gewoon tegen te komen, van het vaste pad afgaan:)..
17 (vraagteken) das wel jong jah! Dan moet je wel heel goed nadenken wat je doet, niet iedereen heeft het dan goed met je voorquote:Op woensdag 4 april 2012 00:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet en sowieso ben ik nog een beetje bang om alleen te gaan op vakantie. Pas 17 jaar en alleen enzo
.
juist! ik snap echt niet dat mensen een vakantie willen van alleen maar aan het strand liggen en s'avonds keihard zuipen in een verkapte nederlandse disco:/..quote:Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken het! dat heb ik daar dus ook gewoon gedaan...Vanuit het hotel gewoon gaan lopen, geen flauw idee waar ik was, en nieuwe indrukken opdoen! Zo cool!
Geldt voor bijna elke stad trouwens, gewoon meedoen met het lokale leven is het mooiste!
Nee, dat zou ik dus ook never nooit doen! Snap soms al niet dat je echt overal Nederlanders tegenkomt...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
juist! ik snap echt niet dat mensen een vakantie willen van alleen maar aan het strand liggen en s'avonds keihard zuipen in een verkapte nederlandse disco:/..
ik doe meestal met mijn vrienden 'spot de Nederlander'. je kunt ze soms echt zo enorm duidelijk herkennenquote:Op woensdag 4 april 2012 01:12 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dus ook never nooit doen! Snap soms al niet dat je echt overal Nederlanders tegenkomt...
Yep! mooiste spel ooit! hoewel ik spot de Duitser ook er mooi vind!quote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik doe meestal met mijn vrienden 'spot de Nederlander'. je kunt ze soms echt zo enorm duidelijk herkennen
dat is mijn sport op t werk(werk in een ah xl waar in het weekend meer duitsers als nederlands komen lijkt t soms), vergelijkend met nederlanders zijn ze meestal (een stuk) onverzorgder/slonziger. ik kan het niet uitleggen maar ik heb t 9 van de 10 keer goed ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 01:15 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep! mooiste spel ooit! hoewel ik spot de Duitser ook er mooi vind!
hehe, klopt wel redelijk jah, er is iets met die lui...mode van jaren geleden aan en altijd een beetje slonzig idd, not that hard 2 seequote:Op woensdag 4 april 2012 01:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat is mijn sport op t werk(werk in een ah xl waar in het weekend meer duitsers als nederlands komen lijkt t soms), vergelijkend met nederlanders zijn ze meestal (een stuk) onverzorgder/slonziger. ik kan het niet uitleggen maar ik heb t 9 van de 10 keer goed ofzo
juist! en ze houden van Helly Hansen en Jack Wolfskin. echt n German thing ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, klopt wel redelijk jah, er is iets met die lui...mode van jaren geleden aan en altijd een beetje slonzig idd, not that hard 2 see
QFTquote:
Ai! en ik betaal 1,19 voor 1 flesjequote:Op woensdag 4 april 2012 01:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
QFT
Erdinger
deze week in de aanbieding bij de Real in duitsland trouwens 13.99 voor een krat
Vriend van mij gaat groot inkopen doen vrijdagquote:
Ben misschien wel geinteresseerd in zoiets. Iemand wat voorbeelden van instanties/sites waar je hier meer informatie over kunt krijgen en misschien zoiets kunt regelen? Ga zelf ook wel even google'en natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 00:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ken t..
begin februari was er bij mij op de faculteit promotie van t ambassadeurs programma, oftewel in de zomervakantie 6 weken lang in een vreemd land vrijwilligers werk doen helpen in lokale projecten enzovoorts. helaas was de inschrijving ervoor al gesloten voordat t uit was gegaan, t lijkt mij echt ideaal. even weg van alles en eens goed kunnen nadenken wat ik wil en andere mensen die (veel) minder hebben als ik kunnen helpen, iets goeds doen in mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |