ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aanquote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
9gag?
Sorry, te makkelijk!
En een trol ben ik niet, maar ik snap helemaal wat je bedoeld
hehe, ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aan
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, ik ook nietNaja, dan moet je maar gaan slapen
Dat had ik gisteren dus! Toen heb ik maar een uurtje muziek geluisterd, dat hielp welquote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
Graag of niet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik zit m net te kijken! die stemmetjes!
ik zou het niet kunnenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]ze houden het gvd lang vol ook die stemmen.
Het smurfenlied is ook leuk, halverwege vind ik deze niet meer zo leuk.
Ik post daar al niet eens meer..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
Vraagje: waarom verneuken jullie nou nog steeds het serieuze topic? Is dat stoer ofzo, status verhogend? Wat is het?
Ik heb jullie deze Slowchat gegeven maar echt gerespecteerd wordt het niet geloof ik? Dus moet ik aan deze SC maar een einde brouwen?
ja indd, en opkroppen heeft ook geen zin..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus! Toen heb ik maar een uurtje muziek geluisterd, dat hielp welSoms je emoties de ruimte geven..
Ik ook! Keelpijn ed! echt niet fijn!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
Ik kan ook niet slapen, kutzooi. Ben al de hele dag ziek
Beterschapquote:Op woensdag 4 april 2012 00:33 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook! Keelpijn ed! echt niet fijn!
En Tjik, dan doe je dat toch
Ja in ook. Maar dit geeft goede afleiding, daar word ik alleen maar neerslachtig van..!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:17 schreef sawadie het volgende:
[..]
En terecht, al die zielige mensen daar![]()
Oh wacht, daar hoor ik zelf ook bij....
Zou ik nu normaal ook hebben, maar ik ben doodmoe..!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef Tjik het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten en te stappennnn
Ooh, probeer erachter te komen waar je last van hebt, maar mijn fantastische Microsoft toetsenbord vergeet weer eens alles leestekens, dus kan geen geen vraagteken meer plaatsen... Waar heb je last van (vraagteken)quote:
Ik zit ook nog eens in een dipquote:Op woensdag 4 april 2012 00:37 schreef sawadie het volgende:
[..]
Thanks! Zit al aan de strepsilsJij ook!
klinkt niet slechtquote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef Tjik het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten en te stappennnn
Pas id avondquote:Op woensdag 4 april 2012 00:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zit ook nog eens in een dip.. Meh. Moet je werken ofzo morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |