neen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je die ook batsen? Ik bedoel daten
misschien kan je bij loslaten van je ex kijken? is wat meer specifiek dan een SCquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.
Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.
Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
Pas een beetje op. Ik was er aan het begin ook kalm onder, geen traan om gelaten. Maar na een week of 2 kwam de klap pas echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.
Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.
Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
En dit ja. Sterktequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas een beetje op. Ik was er aan het begin ook kalm onder, geen traan om gelaten. Maar na een week of 2 kwam de klap pas echt.
Dat laatste doe ik ook nog wel bij mijn ex, maar het zal nooit meer iets kunnen worden. Nu heb ik daar vrede mee en ik kan nog steeds heel goed met haar opschieten, maar in het begin was dat heel moeilijk. Het was heel moeilijk om haar als gewone vriendin te zien en niet als dé vriendin. Geef het wat tijd, loop niet de deur bij elkaar plat. Probeer je afleiding zo snel mogelijk ergens anders te zoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Je bent hier welkom hoor,quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Stoeipoesss het volgende:
oh ik dacht dat ik in het goede topic zat. Ik zal het daar eens posten.
Hm jawel, maar niet al te zielig...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de bedoeling van dat topic?
Als je er een hekel aan hebt, wat dacht je van haar verwijderen, of op z'n minst niet meer subscriben op haar posts?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan berichten van mijn ex op social media.
Way ahead of you. Maar soms klik je random wat aan. en stuit je er toevallig op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je er een hekel aan hebt, wat dacht je van haar verwijderen, of op z'n minst niet meer subscriben op haar posts?
En bedanktquote:
Idem.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Way ahead of you. Maar soms klik je random wat aan. en stuit je er toevallig op.
statistiek ik moet ervan kotsen..quote:
Jij intrigeert mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef thatday het volgende:
Over die socialmedia: als je je ex blokt op facebook dan kun je toch via via ook niets meer zien? Ik zie iig niets meer voorbij komen gelukkig
Oh nee, ik stalk je niet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef thatday het volgende:
Ohh haha, zo'n 9 topics terug was het de vraag of ik 12 of 42 was. Dacht dat dat je nog steeds intrigeerde![]()
Ja, thatday.. what day? Mag je helemaal zelf invullen, leuk he!
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef thatday het volgende:
Nee, snap ik! Ik onthoud nicknames gewoon altijd.
Jouw naam intrigeert mij ook wel. Murderahhh. Klinkt tough hoor.
Gaat weer nergens over hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef thatday het volgende:
Ow haha. Ik dacht dat JIJ een aantal namen had. Duidelijk nu!
Excuses, we zijn al gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Gaat weer nergens over hier
Wel leuk om mee te lezen hoor!
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heel goed, het is hier geen slowchat tenslotte!
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.
Nu heb ik het verpest he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik niet
wil je een koekjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
Yep!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |