wat dat betreft zit ik hier wel goed, half uurtje rijden en ik zit al in een redelijk stadje in duitslandquote:Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef sawadie het volgende:
Pff, ik weet een paar jaar geleden nog wel op het terras van Der witz in Groningen, 2,50 voor een halve liter....Die grap heeft niet lang geduurd...nu 5 op zn minst....
http://www.aiesec.nl/ is de organisatie waar ik het van hadquote:Op woensdag 4 april 2012 01:30 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ben misschien wel geinteresseerd in zoiets. Iemand wat voorbeelden van instanties/sites waar je hier meer informatie over kunt krijgen en misschien zoiets kunt regelen? Ga zelf ook wel even google'en natuurlijk
http://www.siw.nl/Nieuws/(...)n-buiten-europa.htmlquote:Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef thatday het volgende:
Het is best bizar dat je zoveel moet betalen om te helpen. Tuurlijk kost je verblijf daar geld maar je verleent tegelijkertijd ook diensten.
Ik heb er 1 gevonden voor 1200 euro (excl vlucht uiteraard) voor 5 weken. Indonesie. Dat is wel te doen. Maar volgens mij zijn het allemaal winstgevende bedrijfjes, je kunt beter in het land zelf projecten benaderen denk ik maarja dat is ook een gok..
Pff op weg naar mijn werk. Het gevoel alsof ik vannacht de marathon heb gelopen, overal spierpijn :s
42 dus, en geen 12?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef thatday het volgende:
Ik ben zelf leerkracht maar eer je daarvoor betaald krijgt in het buitenland ben je weer een paar cursussen verder. Weet niet hoe het bij andere vakgebieden zit.
Wat scheelt het.quote:
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Op je 22e leerkracht zijn. Blijf het raar vinden
Zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Kan wel ja, maar toch aardig snel.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Dat laatste dus iddquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
En dat ook ja, hier ook allemaal oudere lerarenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Basisschool?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef thatday het volgende:
Ja had op mijn 21e mijn eigen groep en ja, dat voelt soms idd voor mezelf ook raar maar het zit verder goed hoor.
Same here. En die stagaire werd ook van alle kanten belaagd met flirterige opmerkingen en dubbelzinnigeheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Mijn enige ervaring met een jonge leraar was meneer Zuidema voor wiskunde, die was 24 ofzo toen wij 15 waren. Hij werd echt tot de grond toe afgebrand.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |