sticksquote:
Weet niet, ze duwde een briefje onder mn neus, daar stond JEZUS op, toen maakte ik de deur dicht.quote:
Ik vind spuitbussen verschrikkelijk.quote:
Staat de door jou verloren gewaande zus eindelijk voor de deur al die jaren, laat je ze voor een dichte deur staan en moet ze een briefje onder de deur schuiven om zich te identificeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet niet, ze duwde een briefje onder mn neus, daar stond JEZUS op, toen maakte ik de deur dicht.
Het is beide niks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind spuitbussen verschrikkelijk.En heb het idee dat dit ook beter werkt.
Jou zus loopt in een lang gewaad rond?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Staat de door jou verloren gewaande zus eindelijk voor de deur al die jaren, laat je ze voor een dichte deur staan en moet ze een briefje onder de deur schuiven om zich te identificeren.
Ik weet niet of ik het wil vragen, maar gebruik jij wel deo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is beide niks.
Sticks lopen vol van de bacterien en de deo bus brand je haren langzaam weg.
Flauwe woordgrapjes niet begrijpenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou zus loopt in een lang gewaad rond?(en heeft een baard?)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Staat de door jou verloren gewaande zus eindelijk voor de deur al die jaren, laat je ze voor een dichte deur staan en moet ze een briefje onder de deur schuiven om zich te identificeren.
Jij gebruikt bijtend zuur om je zweetklieren weg te fikken ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is beide niks.
Sticks lopen vol van de bacterien en de deo bus brand je haren langzaam weg.
jamaar welke dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Natuurlijk gebruik ik deo
Anders ruft ik een uur in de wind
Dan komt het ergens anders wel naar buiten me dunkt.. Transpireren = normaal enzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Skv het volgende:
Ik ga wel naar de douglas of de hema ofzo om te kijken wat ze hebben. Ik las laatst ook iets over een deo die je zweetklieren dichtmaakt voor een paar dagen. Hoef je maar één keer in de 5 dagen te sprayen ofzo. Eens terugzoeken.
Zweet koelt je huid af en dat is goed dus beter gebruik je dat niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Skv het volgende:
Ik ga wel naar de douglas of de hema ofzo om te kijken wat ze hebben. Ik las laatst ook iets over een deo die je zweetklieren dichtmaakt voor een paar dagen. Hoef je maar één keer in de 5 dagen te sprayen ofzo. Eens terugzoeken.
Heb ik al, maar ik fiets 20 km per dag en sportschool enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon een kantoorbaan zoeken, dan zweet je minder
Ik ga me dr ook niet helemaal mee douchen ofzo. Alleen voor onder de armen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zweet koelt je huid af en dat is goed dus beter gebruik je dat niet.
Koop een autoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik fiets 20 km per dag en sportschool enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |