sexy timequote:
Wat een haat, ik heb ook gevoelens hoor.quote:
Het probleem is gevonden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn stinkende best gedaan en we gaan echt ooit kookdaten
Ik heb z'n UI eigenlijk nooit echt goed bekeken. Ik had altijd in m'n hoofd dat het calimero wasquote:
Which reminds me.. dat mijn deo bijna op was vanochtend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb hier een bus axe staan van de collega's, zou dat helpen
Niet doen dan ontstaan er spontane snogpartijen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb hier een bus axe staan van de collega's, zou dat helpen
Die Skv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Which reminds me.. dat mijn deo bijna op was vanochtend.
Wat is hippe deo ?!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb z'n UI eigenlijk nooit echt goed bekeken. Ik had altijd in m'n hoofd dat het calimero was
Ik wil stoppen met axe sponsoren na die nieuwe debiele reclames.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Which reminds me.. dat mijn deo bijna op was vanochtend.
Wat is hippe deo ?!
Moet je de Metro eens lezen, allemaal nepberichten van Axe staan er in.quote:
Axe doe ik niet aan. Heb nu van die sticks van Boss, die zijn opzich wel oké. Maar wil weer eens wat anders. Als het maar werkt en niet teveel geur heeft, daar heb ik parfum voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met axe sponsoren na die nieuwe debiele reclames.
De man achter die campagne verdient anale vernedering.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met axe sponsoren na die nieuwe debiele reclames.
Sticks?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Axe doe ik niet aan. Heb nu van die sticks van Boss, die zijn opzich wel oké. Maar wil weer eens wat anders. Als het maar werkt en niet teveel geur heeft, daar heb ik parfum voor.
Rexonaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Axe doe ik niet aan. Heb nu van die sticks van Boss, die zijn opzich wel oké. Maar wil weer eens wat anders. Als het maar werkt en niet teveel geur heeft, daar heb ik parfum voor.
jezus. die mensen altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
Jezus mensen aan de deurZe waren wel vriendelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |