Ik ben 1 persoon.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat wil je serieus weten of dat gaan jullie ook belachelijk maken?
Ik wilde je niet belachelijk maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat wil je serieus weten of dat gaan jullie ook belachelijk maken?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa mag alles. Niet moeilijk doen tegen joysa, er zijn een hoop mensen nooit meer gevonden die vervelend waren tegen joysa.
Wat voor mij een goede reden is kan voor jou totale onzin zijn toch? Wat maakt het uit? Ik heb mijn kind en daar ben ik zielsgelukkig mee. Ook.heb ik mijn eigen huis, eigen inkomsten etc, dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben 1 persoon.
Nouja, ondanks dat ik me totaal niet kan voorstellen dat je dat zou doen, heb je misschien wel een goede reden?
Ik ben gewoon benieuwd.
Niets, laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Wat voor mij een goede reden is kan voor jou totale onzin zijn toch? Wat maakt het uit? Ik heb mijn kind en daar ben ik zielsgelukkig mee. Ook.heb ik mijn eigen huis, eigen inkomsten etc, dus wat maakt het uit?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Wat voor mij een goede reden is kan voor jou totale onzin zijn toch? Wat maakt het uit? Ik heb mijn kind en daar ben ik zielsgelukkig mee. Ook.heb ik mijn eigen huis, eigen inkomsten etc, dus wat maakt het uit?
The fuck? Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten..?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Arm ding.quote:
Wtf did I just readquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
Ik Ik deed net naar de wc gaan dus ik zo die gulp los en ff mn ding doen ga ik naar buiten staat directeur daar ik zo zegeen van jooh man stond mn gulp open ik zo van shit man dat heb je goed gezien
gaat die tattat mij aankijken
Weet je ook hoe het voelt.quote:
In 't felrood bij een mooie meis zou het prima kunnen.quote:
Geef haar een komkommer. 2x plezier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
OK dan maar bonbons maar dan word ze dalijk zo dik
Omdat het een beetje naar overkomt, je zit mijn posts te verbeteren, heb het idee dat je al geoordeeld hebt. Ligt misschien ook wel aan mij. Sorry ik heb een kutdag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck? Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten..?
Waarom zo passief agressief opeens?
Probeer ik ook eens aardig te doen, krijg ik dit naar mijn hoofd.
Geef 'r een wortel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
OK dan maar bonbons maar dan word ze dalijk zo dik
Een cadeautjequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die koop ik voor haar als gift
edit bij nader inzien laat maar
Iets.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moet je met chicks in 't buitenland joh.
dafaq i just readquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Geester het volgende:
[..]
bro wtf ik had je heel anders voorgesteld *kijkt naar fobo
Maat 37,5, dankuwel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
ovoxo heeft van die maat 44 voeten met scheve nagellak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |