Bestaat die nog ?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat niet een disco-dancing in Gemert?
Vroeger nog wel is geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens zichzelf wel: http://www.time-out.nl/
Nu! Met extra hipsters:
[ afbeelding ]
Zijn er nog echt leuke uitgaansplekken dan die niet worden overbevolkt door puisterige pubers ?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Breezers... Jaartje of 14 zie ik, niet echt een club dus om eens heen te gaan...
Parenclubs en sauna's?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
Zijn er nog echt leuke uitgaansplekken dan die niet worden overbevolkt door puisterige pubers ?
In de sauna kom je ook gewoon pubers tegenquote:
Frisse blaadjes van 18/19?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Joene het volgende:
In de sauna kom je ook gewoon pubers tegen
Inclusief jeugdpuisten.quote:
Nee die houden ze angstvallig bedekt met een handdoekje en ze giegelen om piemels!quote:
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee die houden ze angstvallig bedekt met een handdoekje en ze giegelen om piemels!
Jij giegelt om piemels , maar de rest boeit je vrij weinigquote:
Insemineer je nou dat tc-tje jeugdpuisten op haar flameauoux heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Joene het volgende:
Jij giegelt om piemels , maar de rest boeit je vrij weinig
Dat deel kan ik ontkennen! En nee geen pics.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Insemineer je nou dat tc-tje jeugdpuisten op haar flameauoux heeft?
Nee, en als er geinsemineerd moet worden is dat mijn job hoop ikquote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Insemineer je nou dat tc-tje jeugdpuisten op haar flameauoux heeft?
All go and no show.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Dat deel kan ik ontkennen! En nee geen pics.
Jij post toch de flamoes van je vriendin niet ? zelfs haar jesters niet . Sterker nog niemand weet hoe ze eruit ziet ?quote:
Kan je dr jesters nog wel potse ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee klopt, maar zij is dan ook geen FOK!ster. Overigens weten wel mensen hoe ze eruit ziet.
Nee, dat kan niet, want mijn cavia moet zijn veterstrikexamen doen?quote:
Je post nu toch ook , die cavia kutsmoes trap ik niet meer in ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want mijn cavia moet zijn veterstrikexamen doen?
Dat is weinig meer moeite.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik post nu tekst, geen feauteaux?
Onzin je hebt gerust tietenfoto's van je vriendin op je telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, maar, als, dan, want, en ook, dat ,want ik hier geen jesterfoto's heb, want, maar, als.
Had je maar een paar centen moeten uitgeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, garppenmaker, ik heb een smartphone die zo dom is dat een foto maken 30 seconden duurt ofzo. Dan zijn de jesters allang weer bedekt.
Slappe hap dit Jk.quote:
Gewoon is ff laten zien dat jij de baas bent JK , en naar de vodafone sjop stappen en een phone kopen.quote:
Jij bent toch ook boven de 40 ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, daar loopt iedereen van boven de 40 al mee..
Ik wilde eigenlijk bellen, maar ik zit al bij Vodafone in regio Rotterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef Joene het volgende:
Gewoon is ff laten zien dat jij de baas bent JK , en naar de vodafone sjop stappen en een phone kopen.
Lastig jonguh!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk bellen, maar ik zit al bij Vodafone in regio Rotterdam.
Ik kan niet poepen zonder internet ?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hoe moet ik nou interneppen tijdens het poepen?
Internet op de camping ?quote:
WTF zonder electra ?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat mogelijk? Of ga ik te basic op fuckaansie zonder elektra enzo?
en je koelbox / koelkast dan ? ga je naar zo een diepvries ding met van die elementen ?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, stromend water en toiletten zitten vaak in van die gebouwtjes op de camping. Elektra heb ik niet echt nodig op de camping, om eerlijk te zijn. Telefoon bijvoorbeeld kan ik in de auto opladen.
Protip: met de koelbox naar de Carrefour en daar een zak diepvrieserwten oid kopen. Blijft je koelbox koel genoeg door.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Joene het volgende:
en je koelbox / koelkast dan ? ga je naar zo een diepvries ding met van die elementen ?
Dagelijks ?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Protip: met de koelbox naar de Carrefour en daar een zak diepvrieserwten oid kopen. Blijft je koelbox koel genoeg door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |