Mn dochtertje word dan 1. Dus ik heb een familie dagquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er genoeg mensen liever in de sportschool zitten dan op een paasbrunch.
Sowieso Pasen. Wat een kutfeestdag. Nog stommer dan Kerst eigenlijk.
Atheisten ftw.
Nee ik heb het idd even gegoogled..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Staat ie op na de hemelvaart ?
Je had te snel ge-edit.
Whahaha, ik zeg net tegen J. iets soort gelijks, maar dan wat minder subtiel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef Jarno het volgende:
Ohja Pinksteren was altijd vage shit.
Nouja, niet veel vager dan een tijdje aan zoeen kruis bungelen en daarna weer doodleuk rondwandelen maar toch.
Mijn dochter heet Leyla... Lijkt erop?quote:
Opium voor het volk JK! Opium voor het volk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat zijn jullie voor een heidenen dat je moet Googlen wat Pasen is?
Jij zeker weer verzonnen. toen je de laatste perswee deed ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn dochter heet Leyla... Lijkt erop?
Zwijg dhimi, je kent je eigen roomblanke erfgoed niet eensch!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Jarno het volgende:
Opium voor het volk JK! Opium voor het volk!
Of veel naar Eric Clapton geluisterd tijdens de zwangerschap. Zwangere vrouwen hebben schijnbaar wel vaker een voorliefde voor walgelijke dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Joene het volgende:
Jij zeker weer verzonnen. toen je de laatste perswee deed ?
Wel stoer dat je dat weet..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of veel naar Eric Clapton geluisterd tijdens de zwangerschap. Zwangere vrouwen hebben schijnbaar wel vaker een voorliefde voor walgelijke dingen.
Pap?quote:
ik wist het ook ,wel is waar van jou maar tochquote:
J. is nogal eenkennig... Ik overleg even?quote:
Misschien kan die het eerst even laten opwerken ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J. is nogal eenkennig... Ik overleg even?
Heb je zelf geen wil danwel mening?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
J. is nogal eenkennig... Ik overleg even?
Mits dat zich beperkt tot de keuken ja...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je zelf geen wil danwel mening?
Mijn wil is wet JK , ik ben nogal een bazig tiepje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je zelf geen wil danwel mening?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn wil is wet JK , ik ben nogal een bazig tiepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |