Heb verder ook nooit iemand anders gemeetquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik meet niet meer eigenlijk ..vrijdag nog met iemand maar dat is de laatste keer..teleurstellingen alom
Hoe oud ben jij dan, vriend?quote:
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagenquote:
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Bij mij is het andersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Werk daar aan dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Klopt dat welquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?
Niet alles aan uiterlijk is zomaar te verbeterenquote:
Kan zijn. De vraag is of jij je daardoor uit het veld laat slaan of niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik kan moeilijk mn jukbeenderen en shit veranderen toch.. Ik ga vaak zat naar de kapper enzo maar t boeit me niet eigenlijk jammer is t welquote:
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?quote:
Nee niet alles, maar je uitstraling wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles aan uiterlijk is zomaar te verbeteren
[..]
Kan zijn. De vraag is of jij je daardoor uit het veld laat slaan of niet.
Ja maar iemand in het echt zien is anders als op een fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?
Photoshop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?
Iedereen kiest toch voordelige foto's uit op datingsites e.d.? Dan kan het in het echt nog steeds tegenvallen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nog zat andere meisjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee. Maar wel te oud voor jou.![]()
Ik moet er een traantje van wegplinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
lijden jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef WasMachinator het volgende:
toch maar dit topic afzetten:P. lijdt goed af zeg
Exact. Ik heb ook met aardig wat dames afgesproken die totaal niet op hun foto leken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen kiest toch voordelige foto's uit op datingsites e.d.? Dan kan het in het echt nog steeds tegenvallen.
Ja, oke, maar de meeste foto's laten toch wel zien hoe je in het echt bent. Ik heb nog nooit iemand op een foto gezien en dat die persoon zo anders was in 't echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar iemand in het echt zien is anders als op een foto
Vaak genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, oke, maar de meeste foto's laten toch wel zien hoe je in het echt bent. Ik heb nog nooit iemand op een foto gezien en dat die persoon zo anders was in 't echt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nog zat andere meisjes
Ik wacht wel tot je legaal bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk jaar komt er een jaartje bij, dus wanneer je 18 bent is de grens 6. Dan zitten we goed.![]()
Mijn foto's zien er ook beter uit dan ik in het echt hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Ik heb ook met aardig wat dames afgesproken die totaal niet op hun foto leken.
Exact de juiste hoek, de juiste belichting enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |