Ja, idd. Ik had gemeet met m'n ex (want ik ken 'm via internetquote:
Saai.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik meet niet met mannen die te oud zijn voor me
4 jaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus alleen onder de 18quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik meet niet meer eigenlijk ..vrijdag nog met iemand maar dat is de laatste keer..teleurstellingen alomquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik had gemeet met m'n ex (want ik ken 'm via internet) en ik was zo tering zenuwachtig de week ervoor
Maar was toch echt een geweldige dag
Heb verder ook nooit iemand anders gemeetquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik meet niet meer eigenlijk ..vrijdag nog met iemand maar dat is de laatste keer..teleurstellingen alom
Hoe oud ben jij dan, vriend?quote:
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagenquote:
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Bij mij is het andersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Werk daar aan dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Klopt dat welquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |