Dat is het niet, met vrienden is het altijd leuk en zulks.quote:Op maandag 2 april 2012 23:55 schreef Seam het volgende:
Leuke vrienden heb je als je daar met tegenzin naartoe gaat. Ik vind het debiel, je hebt een grotere kans een betere band op te bouwen met je vrienden dan met je partner. Ook leuk als jullie uit elkaar gaan, dan heb je alleen nog je kutvrienden over om tijd mee door te brengen.
Ik heb het met de ene persoon ook leuker dan met de ander, maar daarom ga ik er nog niet met tegenzin naartoe.. Ik ga gewoon met nóg meer zin wat met de leukste personen wat doenquote:Op maandag 2 april 2012 23:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het niet, met vrienden is het altijd leuk en zulks.
Maar met mijn vriendin heb ik het leuker.
Daarom ga ik er met tegenzin naartoe, en niet omdat ze zelf saai en dat soort dingen zijn, hele geschikte gozers zelfs.
Dat bedoel ik er mee te zeggen
Stel je kunt naar de persoon waarmee jij je het meest vermaakt, en de persoon waarmee jij je minder vermaakt. En je gaat maar naar de persoon met wie jij je minder vermaakt omdat dit maatschappelijk gangbaar is (omdat die ander je vriendin is die je al heel vaak ziet, enzo....)quote:Op maandag 2 april 2012 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het met de ene persoon ook leuker dan met de ander, maar daarom ga ik er nog niet met tegenzin naartoe.. Ik ga gewoon met nóg meer zin wat met de leukste personen wat doen
Gewoon waar je alles meedeelt en doet meer heb ik niet nodig en wil ik ook niet. Heb maar een hart...quote:
Dat niet zozeer. Maar ik betrap me er soms op dat als ik een week vrij heb ofzo en mijn vriendin toevallig ook, dat ik het liefst maandag, dinsdag en woensdag iets met haar wil gaan doen. Maar dan maar iets inplan met vrienden omdat dit geaccepteerd is. En je niet mag 'opgaan' in je partner ofzo. Snap je? hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:04 schreef Xaryna het volgende:
Ik snap jouw kant best, maar ik vind het zelf wel fijn om af en toe even 'rust' te hebben. Je houdt toch rekening met elkaar en ik vind het erg fijn om even tijd voor mezelf te hebben af en toe.
Vrienden zijn ook wel eens leuk, maar dat is gewoon anders. Dat is een hele andere lol dan ik met mijn vriend heb.En ja, vriend is leuker. Maar ik wil wel eens wat anders en gewoon met vrinden hangen.
Het maatschappelijke beeld dat jij beschrijft, zie ik niet zo sterk. Het is toch gewoon wat je zelf fijn vindt? Maar voel je je opgelaten ofzo?
Juist mensen hechten veel waarde aan het hebben van zoveel vrienden, terwijl als je ze echt nodig hebt bij wijze van spreken in een gevecht naaien ze er allemaal tussenuit op een na en dar moet je het dan mee doen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik snap je, meer is ook niet nodig denk ik.
Mwah, als je je vrienden wilt houden en zij maken er een punt van, dan zou ik dat inderdaad doen. Maar als zij het geen punt vinden en jij ook niet, waarom dwing je jezelf daar dan toe? Doe gewoon wat je fijn vindtquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Maar ik betrap me er soms op dat als ik een week vrij heb ofzo en mijn vriendin toevallig ook, dat ik het liefst maandag, dinsdag en woensdag iets met haar wil gaan doen. Maar dan maar iets inplan met vrienden omdat dit geaccepteerd is. En je niet mag 'opgaan' in je partner ofzo. Snap je? haha
Dat doen de meeste niet omdat ze zich niet zwak of kwetsbaar op willen stellen, waarom denk je juist dat zoveel relaties naar de kut gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:09 schreef Gertje-Plongers het volgende:
het zou goed zijn als mensen wat meer zouden delen met elkaar samen, ook de emotionele gevoelige kanten met elkaar bespreken, dat is een groot goed denk ik.
Waarom zou je niet het samen naar je zin kunnen hebben met elkaar ? Dat is toch juist de bedoeling ervan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Maar ik betrap me er soms op dat als ik een week vrij heb ofzo en mijn vriendin toevallig ook, dat ik het liefst maandag, dinsdag en woensdag iets met haar wil gaan doen. Maar dan maar iets inplan met vrienden omdat dit geaccepteerd is. En je niet mag 'opgaan' in je partner ofzo. Snap je? haha
Ik weet het, groepsgedrag he. Dat zou wel eens kunnen veranderen als er meer openheid wordt voorgedaan door stelletjes die dat aanhangen als filosofie....quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat doen de meeste niet omdat ze zich niet zwak of kwetsbaar op willen stellen, waarom denk je juist dat zoveel relaties naar de kut gaan?
Jawel, maar daarnaast is er ook het beeld dat je naar vrienden toe 'moet'. Contacten 'moet' onderhouden. Ik zie de noodzaak wel, maar voel de behoefte meer om op zo'n dag naar mijn vriendin toe te gaan bij wijze van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom zou je niet het samen naar je zin kunnen hebben met elkaar ? Dat is toch juist de bedoeling ervan.
Daarom stiekem zijn we nog steeds een stel apen in een boom alleen is ons wat trucjes aangeleerd uit een groot dik boekquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik weet het, groepsgedrag he. Dat zou wel eens kunnen veranderen als er meer openheid wordt voorgedaan door stelletjes die dat aanhangen als filosofie....
Zo zwart wit zou ik het niet stellen..Maar het is wel een tendens tegenwoordig om ver van het gevoelsleven af te staan, denk ik soms wel eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom stiekem zijn we nog steeds een stel apen in een boom alleen is ons wat trucjes aangeleerd uit een groot dik boek
En binnen dit stramien vervaagt zelfs het idee 'binnen open, buiten zakelijk'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zo zwart wit zou ik het niet stellen..Maar het is wel een tendens tegenwoordig om ver van het gevoelsleven af te staan, denk ik soms wel eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |