Inclusief Lader en ongebruikte headset, doos en boekjes, factuur aanwezig d.d. 14-12-2011SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bod van 300 euro is mij echt veel te laag...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toestel gaat weg vanwege verplichte nieuwe telefoon van de zaakquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef weigerambtenaar het volgende:
Ruilen tegen een iphone 32GB zwart?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef maguled het volgende:
Hoi JOPP13, Ik wil em hebben voor €300,- Ik weet het toestel is meer waard dan dat als het nieuw is, maar ik zit een beetje met dat krasje. Als dat ok is, dan kom ik zelf ophalen, vandaag nog. je hoeft dus geen verzendkosten te betalen. Denk maar erover na.
Alvast bedankt en groetjes.
Mijn bod is toch nog hoger, al kom ik het toestel niet ophalen, tenzij we in Utrecht, Zeist, Rotterdam of Maastricht kunnen afspreken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef eRKa het volgende:
Ik verhoog naar €330,- met verzending voor mijn kosten.
Wat een bull. Dus omdat het jou inspanning tijd en geld kost om het op te halen is zijn bod van 30 euro meer minder waard dan het jouwe?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:57 schreef maguled het volgende:
Hi eRKa, begrijp me niet verkeerd. Ophalen kost toch tijd, inspanning en brandstof/transportkosten. Ik kom al gauw hoger dan je bod hoor. Bovendien spaar je een hoop gedoe voor de andere persoon; qua inpakken en naar postkantoor, laat staan in een derde stad af te spreken enz. Ik bedoel: tegenwoordig kost alles toch tijd, energie en geld. Logisch nadenken lieve schat, maar goed!. in ieder geval ik gun je het van harte, anders hoor ik...!
groeten,
Jouw bod is €300,- met ophalen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:57 schreef maguled het volgende:
..............Ik kom al gauw hoger dan je bod hoor.....................Logisch nadenken lieve schat, maar goed!. .........................
Thanksquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Wat een bull. Dus omdat het jou inspanning tijd en geld kost om het op te halen is zijn bod van 30 euro meer, minder waard dan het jouwe?![]()
Ik ga met die redenering s bij Bol bestellen....
we hebben er weer een gekkie bijquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:14 schreef eRKa het volgende:
[..]
Jouw bod is €300,- met ophalen.
Mijn bod is €330,- excl verzending.
Verkoopt TS aan jou, heeft hij €300 in handen.
Verkoopt hij aan mij, heeft hij €330 in handen. Dat is gewoon 10% MEER.
Toegegeven, hij heeft wel al het "gedoe" met verzenden erbij. Dat is echter maximaal een half uur werk, en kom je dus uit op een uurloon van €60/uur(netto). Ik krijg het niet van mijn werkgever.
Denk nou zelf eens logisch na.
Overigens is het toestel hier te koop voor €446,-. Incl verzending kom je op € 452,95.
Leg uit ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop