Nou, ik denk niet dat een meisje met borderline ooit nog aanspraak krijgt als ze zo'n T-shirt aantrekt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:27 schreef Re het volgende:
Niets mis mee toch? Of wat zou er mis mee moeten zijn?
Het geeft aan dat iemand met zijn emoties in de knoop zit, niet goed weet wie hij is en wat hij met zijn leven wil doen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef einzweipolizei het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat borderline inhoudt.
Denk dat het meer een label is dan een aandoening.
totdat je iemand met borderline mee maakquote:
MPSquote:Op maandag 2 april 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
Voor: Ik heb geen schizofrenie
Achter: ik wel
autisten hadden er toen een stel in de trand van 'het is niet fijn een autist te zijn' als ik mij goed herinner.quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ze hebben iig wel humorHeb je die ook van andere aandoeningen?
Dat is wel erg kansloosquote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
autisten hadden er toen een stel in de trand van 'het is niet fijn een autist te zijn' als ik mij goed herinner.
Die is wel op meer stoornissen van toepassingquote:
Mijne ook, alleen ontkent ze dat ze een probleem heeft. ik denk alleen dat ik mijn leven niet meer zeker ben als ik het stuur thoughquote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ex heeft borderline, zal het even doorsturen.
Haha, die van mij kan het niet ontkennen omdat ze al maanden bij GGNet enzovoort loopt en het al driehonderd keer is vastgesteld door psychiaters en artsenquote:Op maandag 2 april 2012 21:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mijne ook, alleen ontkent ze dat ze een probleem heeft. ik denk alleen dat ik mijn leven niet meer zeker ben als ik het stuur though
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |