abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5152007
Het is nu iets meer dan een jaar uit met mijn ex, met wie ik bijna 4 jaar lang samen ben geweest. Het grote verdriet is over, hij heeft inmiddels al weer een poos een nieuwe vriendin en ik heb hem al een aantal maanden niet meer gezien of gesproken, probleem: ik blijf hem missen. Ik ben ondertussen nog niet weer verliefd op iemand geweest, heb er aan de ene kant ook helemaal geen behoefte aan maar aan de andere kant voel ik me vaak alleen, mis de momenten om met iemand samen te zijn en moet nog erg veel aan onze tijd samen denken (en vind het vreselijk om te denken dat hij die dingen nu met een ander doet, ook al lijkt ze me hartstikke aardig). Ik kan me er nog niet helemaal bij neer leggen, ook al denkt iedereen in mijn omgeving dat het al helemaal schluss is en dat ik al weer vrolijk verder leef zonder hem. Ik doe best veel dingen met vriendinnen, kan wel weer gewoon lekker lachen en leuke dingen doen, maar hij blijft ondertussen maar in mijn hoofd spoken. Ook in mijn dromen komt hij erg vaak terug (in bijna elke droom komt hij wel in een bepaalde rol voor).

Is het normaal om hem nog zoveel te missen na meer dan een jaar en blijf ik dit houden of wordt het steeds minder? (ik heb weinig tot geen verandering gemerkt de laatste maanden)...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_5152050
Het is heel normaal, zeker als het je eerste echte grote liefde was. Maar het is zomer, ga lekker genieten joh! Je zal hem toch uit je hoofd moeten zetten.
Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_5152059
4 Jaar is niet zo maar wat, ik zelf denk ook nog vaak aan me Ex. En dat is meer dan een jaar geleden. Meer zo van... hoe zal het gaan methaar... wat zal ze nu aan het doen zijn.

Ik ben nu zeer gelukkig met me nieuwe vriendin.

Ik denk dat het normaal is , en dat je ex een stukje van je leven is geworden, maar probeer hem langzaam te vergeten.

donderdag 25 juli 2002 @ 23:01:06 #4
18346 BlackTiger
Dangerously :)
pi_5152067
Misschien is het een periode waar je jezelf doorheen moet zetten. Natuurlijk is het niet zomaar over. Sommige mensen doen er jaren over om over hun ex heen te komen. *herkenning*
Doe zoveel mogelijk dingen waarbij je niet aan hem denkt. Dat helpt vaak. Makkelijk gezegd i know, maar probeer het.

[Dit bericht is gewijzigd door BlackTiger op 25-07-2002 23:01]

Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_5152069
Bij mij is het nu 4 jaar geleden.. We hebben 4 jaar verkering gehad. Maar ik mis haar nog steeds af en toe. Zij was de eerste.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5152097
Je eerste is ook speciaal.... moet je nooit vergeten.
pi_5152207
Heb ik ook. Kwam afgelopen zaterdag mijn allereerste vriendinnetje tegen. Heb een hele tijd met haar gepraat en smolt gewoon weer weg terwijl het toch alweer 6 jaar geleden is dat we wat hadden.
pi_5152557
ja...
2 jaar zelfs.
Zelf een eind aan gemaakt, maar besef nu pas wat voor eikel ik was door dat te doen. Geen idee hoe het nu aan de andere kant gaat, misschien twee jaar verlangen ofzo (denk het niet, binnenkort mail/bel ik weer).
pi_5156633
pfff snap precies hoe je je voelt dacht dat ik nooit meer iemand anders zou vinden en altijd maar aan hem zou blijven denken....uiteindelijk slijt het wel maar het zit er bij mij ook nog steeds.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 14:31:09 #10
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_5158330
Een erg klote gevoel inderdaad, het missen van je ex...

Heeft bij bij (na 4 jaar samenwonen) ook wel een tijd geduurd. Maar ik kan nu ook zeggen, tijd heelt inderdaad die wond..

Amsterdam + Boekel = werelds...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 14:33:20 #11
17075 extreme
-wannahave-
pi_5158355
je leert er wel mee omgaan hoor, maar het zal de rest van je leven een gevoelig plekje blijven..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_5158527
soms mis ik haar,.....ook nog, al heb ik haar al vier jaar niet meer gesproken,..en soms haat ik haar om wat ze me aandeed,... maar meestal,..ben ik gewoon lekker gelukkig met nu.
Marfman
  vrijdag 26 juli 2002 @ 14:54:08 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5158579
Ik heb mijn eerste grote liefde waarmee ik 6 jaar wat heb gehad, tot bijna 3 jaar nadat het uit is echt gemist op bepaalde momenten. Voornamelijk omdat ik, hoewel ik wel andere vriendinnetjes kreeg, niet op iemand zo gek werd als zij.

Pas na een jaar of 4 nam het wat af, nadat ik haar weer tegenkwam na die periode dus. Dat was de 1e keer dat ik haar weer sprak nadat het over was, en dat heeft me goed gedaan. Verder kwam ik ook tot inzicht dat de magie ook van mijn kant weg was en ik niet meer van d'r hield. Sindsdien mis ik haar niet meer, heb alleen nog mooie herinneringen... en een echte nieuwe grote liefde

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 27-07-2002 11:32]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 26 juli 2002 @ 22:30:21 #14
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_5163186
Herkenbaar hoor, met mijn ex is het nu ongeveer anderhalf jaar uit en ik denk regelmatig aan haar, soms zelfs ook missen maar dan meer als vriendin dan als relatie. Voor dat we wat kregen waren we vrienden, toen kregen we wat was en toen dat voorbij was, was alles over. Nou ja af en toe een mailtje heen en weer. Hoewel ik geen relatie wil,(tussentijds wel gehad) verlang ik ook terug naar de tijd dat we elkaar begrepen, elkaar alles waren en elkaars stuen.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_5167367
Ben bang dat dit bij mij ook zo gaat gebeuren, ook al is het pas net uit. Werd net wakker, en normaal ben ik dan niet alleen op zaterdag, en ik miste hem zo ongelooflijk. We hebben drie jaar wat gehad, en nou is het opeens uit, onverwacht en hij was gewoon echt DE jongen voor mij....damn wat zou ik graag willen dat het niet gebeurt was.

Denk dat het nog lang gaat duren voor ik het kan accepteren, op dit moment ben ik vooral nog bezig met proberen het toch nog goed te krijgen eigenlijk (en dat is mogelijk denk ik ook.....)

heeft er nie veel mee te maken met dit topic bedenk ik me nu....

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_5167810
Het is nu bijna 4 maanden uit en heb soms gewoon nog spontane huilbuien. Gaat echt al wel stukken beter, maar er is gewoon een groot gapend gat ontstaan wat langzaam weer dicht moet groeien. Denk dat het bij mij ook zeer lang gaat duren voordat ik er echt overheen ben, maar doe m'n uiterste best om het achter me te laten. Alleen dan kunnen we weer vrienden worden, iets wat we beide toch wel heel graag willen maar wat op dit moment nog niet gaat.
pi_5167914
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Is het normaal om hem nog zoveel te missen na meer dan een jaar en blijf ik dit houden of wordt het steeds minder? (ik heb weinig tot geen verandering gemerkt de laatste maanden)...

Dat is heel normaal, ik heb ook van die dagen dat ik haar gewoon mis. Ik denk dat het aan de andere kant net zo is of ze nu een vriend heeft of niet. Je ex zal gewoon een speciaal plekje bij je houden, dat zegt alleen maar dat je echt van iemand gehouden hebt en daar mag je best een beetje trots op zijn

Bij mij zit dat plekje helemaal afgezonderd in mijn hart en daar komt niemand meer bij, maar er is zat plek in mijn hart voor iemand anders als de tijd komt. Maar om terug te komen op wat je vroeg, ja dat is normaal.

pi_5178481
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:45 schreef Bazooka-Eend het volgende:
ja...
2 jaar zelfs.
Zelf een eind aan gemaakt, maar besef nu pas wat voor eikel ik was door dat te doen. Geen idee hoe het nu aan de andere kant gaat, misschien twee jaar verlangen ofzo (denk het niet, binnenkort mail/bel ik weer).
Ik heb het dus ook zelf uitgemaakt.
Kan mezelf nu wel voor me kop staan.

We hebben nog wel contact.
Soms denk ik:

ik val nu op me knieen en vraag haar om met me trouwen
en ik vertel haar alles en alles over hoe ik zo stom kon zijn, maarja..

pi_5178545
ik hoop dat dat hier wel gaat gebeuren.....hij weet dat hij zo mag terugkomen....

Waarom doe je trouwens niet wat je zegt?

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_5178660
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:40 schreef Maanbeertje het volgende:
ik hoop dat dat hier wel gaat gebeuren.....hij weet dat hij zo mag terugkomen....

Waarom doe je trouwens niet wat je zegt?

ja, das een goeie vraag.

maar: ik heb tijdens de relatie al 3x (!!!) uitgemaakt.
voelde me steeds niet om me gemak

nu is het definitief uit en ze heeft een nieuwe vriend

maar nu besef ik ook pas hoeveel ze voor me betekent.
en dat ik me niet op me gemak voelde lag aan veel andere dingen (nu heb ik wel een leuke baan bijv.)
en nu besef ik dat de redenen om het uit te maken niet goed waren..

ik zou haar nog steeds terug willen (ondanks die vriend) en haar smeken me terug te nemen.. maarja.. ze heeft er nu wel haar buik vol van en straks voel ik me weer 'niet op me gemak'.. weet niet zo goed of dat wel helemaal weg is..

pff. ingewikkeld he? liefde kan tragisch zijn..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')