Is het normaal om hem nog zoveel te missen na meer dan een jaar en blijf ik dit houden of wordt het steeds minder? (ik heb weinig tot geen verandering gemerkt de laatste maanden)...
Ik ben nu zeer gelukkig met me nieuwe vriendin.
Ik denk dat het normaal is , en dat je ex een stukje van je leven is geworden, maar probeer hem langzaam te vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackTiger op 25-07-2002 23:01]
Heeft bij bij (na 4 jaar samenwonen) ook wel een tijd geduurd. Maar ik kan nu ook zeggen, tijd heelt inderdaad die wond..
Pas na een jaar of 4 nam het wat af, nadat ik haar weer tegenkwam na die periode dus. Dat was de 1e keer dat ik haar weer sprak nadat het over was, en dat heeft me goed gedaan. Verder kwam ik ook tot inzicht dat de magie ook van mijn kant weg was en ik niet meer van d'r hield. Sindsdien mis ik haar niet meer, heb alleen nog mooie herinneringen... en een echte nieuwe grote liefde
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 27-07-2002 11:32]
Denk dat het nog lang gaat duren voor ik het kan accepteren, op dit moment ben ik vooral nog bezig met proberen het toch nog goed te krijgen eigenlijk (en dat is mogelijk denk ik ook.....)
heeft er nie veel mee te maken met dit topic bedenk ik me nu....
quote:Dat is heel normaal, ik heb ook van die dagen dat ik haar gewoon mis. Ik denk dat het aan de andere kant net zo is of ze nu een vriend heeft of niet. Je ex zal gewoon een speciaal plekje bij je houden, dat zegt alleen maar dat je echt van iemand gehouden hebt en daar mag je best een beetje trots op zijn
Op donderdag 25 juli 2002 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:Is het normaal om hem nog zoveel te missen na meer dan een jaar en blijf ik dit houden of wordt het steeds minder? (ik heb weinig tot geen verandering gemerkt de laatste maanden)...
Bij mij zit dat plekje helemaal afgezonderd in mijn hart en daar komt niemand meer bij, maar er is zat plek in mijn hart voor iemand anders als de tijd komt. Maar om terug te komen op wat je vroeg, ja dat is normaal.
quote:Ik heb het dus ook zelf uitgemaakt.
Op donderdag 25 juli 2002 23:45 schreef Bazooka-Eend het volgende:
ja...
2 jaar zelfs.
Zelf een eind aan gemaakt, maar besef nu pas wat voor eikel ik was door dat te doen. Geen idee hoe het nu aan de andere kant gaat, misschien twee jaar verlangen ofzo (denk het niet, binnenkort mail/bel ik weer).
We hebben nog wel contact.
Soms denk ik:
ik val nu op me knieen en vraag haar om met me trouwen
en ik vertel haar alles en alles over hoe ik zo stom kon zijn, maarja..
Waarom doe je trouwens niet wat je zegt?
quote:ja, das een goeie vraag.
Op zondag 28 juli 2002 16:40 schreef Maanbeertje het volgende:
ik hoop dat dat hier wel gaat gebeuren.....hij weet dat hij zo mag terugkomen....Waarom doe je trouwens niet wat je zegt?
maar: ik heb tijdens de relatie al 3x (!!!) uitgemaakt.
voelde me steeds niet om me gemak
nu is het definitief uit en ze heeft een nieuwe vriend
maar nu besef ik ook pas hoeveel ze voor me betekent.
en dat ik me niet op me gemak voelde lag aan veel andere dingen (nu heb ik wel een leuke baan bijv.)
en nu besef ik dat de redenen om het uit te maken niet goed waren..
ik zou haar nog steeds terug willen (ondanks die vriend) en haar smeken me terug te nemen.. maarja.. ze heeft er nu wel haar buik vol van en straks voel ik me weer 'niet op me gemak'.. weet niet zo goed of dat wel helemaal weg is..
pff. ingewikkeld he? liefde kan tragisch zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |