Dat klinkt gewoon gayquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.
Baarsjes, Mercatorplein mi mang.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Oud-Zuid mi mang. Jij?
Geil. Geil. Geil. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.
Westquote:
Ja daar woon ik.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Woon je in Waalwijk ofniet? Dat is 10 km vanaf hier, kom ik een keertje langsgeskeelerd ofzo
Dan praat jij met de verkeerde mannen als het gay klinkt.quote:
Neuh.quote:
Een accent moet geen hele andere taal wordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
Accenten zijn toch gewoon tof, schei toch eens lekker uit met z'n allen.
Als je het zegt en dat het klinkt alsof er een zwans achter in je keel gestampt wordt vind ik dat meer gay eigenlijk.quote:
Ja dat zou ook wel kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan praat jij met de verkeerde mannen als het gay klinkt.
[..]
Neuh.
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hierquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
West
Tussen de mocros turken antis en suris wonen, en ze tjarien je gwn die eten als ze te veel hebben
Oh nee, dat is meer ehm.. ja niet gay, dat is te hard voor gayquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je het zegt en dat het klinkt alsof er een zwans achter in je keel gestampt wordt vind ik dat meer gay eigenlijk.
nee dat is dialectquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een accent moet geen hele andere taal worden
Nee ja nee ja nee, túúrlijk. Zo gauw het een spraakgebrek wordt zijn we gauw klaar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een accent moet geen hele andere taal worden
Wat voor accent heb jij?quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
Accenten zijn toch gewoon tof, schei toch eens lekker uit met z'n allen.
Ik woon tussen mensen waarvan hun pa's in de Zuidas werkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hier
Bestaat La Canna nog? en coffeeshop bulldog?quote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een fucking witte straat eigenlijk maar er zijn wel machtig veel toko's, coffeeshops en turkenwinkeltjes hier
Hm ja, dat is wel gay.quote:Op maandag 2 april 2012 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nee, dat is meer ehm.. ja niet gay, dat is te hard voor gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |