ja godver dan is het een gymzaal daar benedenquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo jij vraagt hoeveel en ik geef antwoord! 50913
Dan is het goed.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nou okay, waalwijk mag ook mee doen
Waar uit Amsterdam dan? Wist het nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Iedereen kan horen dat ik uit Amsterdam kom
Is je g hard geworden?quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Maastricht, maar mijn zachte g is er helemaal afgesleten. Als ik terug naar het zuiden ga ga ik steeds meer zo praten.
Hey Maisquote:
hahahahaquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Die harde G, ben nu even eerlijk jongens. Jullie faken dat toch gewoon massaal?No way dat je natuurlijk zo klinkt.
Dat echte haagse klinkt toch ook niet.. alles wat echt heel anders is vind ikquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Achterhoeks accent en friesch accent vind ik best vies persoonlijk. Oh en van die rotterdames haagse wijfuh ook. Eigenlijk alles... ABN is gewoon prima
Oud-Zuid mi mang. Jij?quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar uit Amsterdam dan? Wist het niet
Rotterdams is ook vies.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Achterhoeks accent en friesch accent vind ik best vies persoonlijk. Oh en van die rotterdames haagse wijfuh ook. Eigenlijk alles... ABN is gewoon prima
Trots zijn op de plek waar je vandaan komtquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Inderdaad, echte mannen schamen zich niet voor hun afkomst.
Leuk als Brabantse mannen 'geil' zeggen met hun zachte gjte.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Die harde G, ben nu even eerlijk jongens. Jullie faken dat toch gewoon massaal?No way dat je natuurlijk zo klinkt.
zij is bijlmersletje xdquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Oud-Zuid mi mang. Jij?
Ik vind Twents lelijker dan Achterhoeks.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
moet kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trots zijn op de plek waar je vandaan komtLoop jij ook met een erectie rond omdat je trots bent dat je kan ademen?
Wel hoor je wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoort aan mij niet dat ik uit Amsterdam kom.
Alles wat raar is moet dood !!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat echte haagse klinkt toch ook niet.. alles wat echt heel anders is vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |